خرید اقساطی تامین اجتماعی از فروشگاه اینترنتی دامون دیجیتال

خرید اقساطی تامین اجتماعی از فروشگاه اینترنتی دامون دیجیتال

خرید اقساطی با بیمه تامین اجتماعی از فروشگاه دامون دیجیتال

در حال حاضر مجموعه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید برای خرید اقساطی از خدمات آن‌ها استفاده کنید. اما خرید از طریق دامون دیجیتال با شرایط عالی وجود دارد. تامین اجتماعی امکان خرید اقساطی را فراهم کرده است. چگونه؟ افرادی که دارای بیمه تامین اجتماعی هستند و در دسته بازنشستگان و مستمری‌بگیران قرار می‌گیرند، می‌توانند فروشگاه دامون دیجیتال را به عنوان معتبرترین فروشگاه آنلاین به صورت اقساطی کالای مورد نظر خود را خریداری نمایند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید، می‌توانید همین حالا برای خرید اقساطی کالا از فروشگاه اینترنتی دامون دیجیتال، اقدام کنید. تامین اجتماعی برای بازنشستگان و مستری‌بگیران این سازمان، سامانه‌ای را در نظر گرفته است که می‌توانند از طریق آن برای خرید اقساطی هر نوع کالای دیجیتال و لوازم خانگی و لوازم شخصی اقدام کنند.

سایت خرید قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی

اگر شما نیز در دسته افراد مستمری‌بگیر و کارمندان بازنشسته تامین اجتماعی قرار دارید، می‌توانید برای خرید اقساطی اقدام کنید. اما برای این منظور، لازم است که ثبت نام کرده باشید. جهت ثبت نام و خر‌ید اقسا‌طی تا‌مین ا‌جتماعی، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

  1. اولین نکته قابل توجه جهت ثبت نام مستمری‌بگیران تامین اجتماع، سامانه‌ای است که برای آن در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت www.Club.tamin.ir، برای ثبت نام اقدام کنید. ثبت نام شما کاملا آنلاین و رایگان خواهد بود.
  2. قبل از خرید، باید به این نکته توجه داشته باشید که هر ماه، اقساط از حقوق شما کسر خواهد شد.
  3. برای عضویت در سامانه خرید اقساطی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، تنها افرادی چنین امکانی را دارند که حقوق آن‌ها توسط بانک رفاه واریز می‌شود. توجه داشته باشید که بعد از ثبت نام در وب‌سایت تامین اجتماعی، امکان ثبت نام و دریافت خدمات را به صورت آنی از تلفن همراه خود خواهید داشت.
  4. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که برای خر‌ید اقسا‌طی تا‌مین ا‌جتماعی به چه مدارکی نیاز دارید. در این رابطه، باید بگوییم که تنها باید شماره همراهی که با آن در وب‌سایت ثبت نام کرده‌اید را به همراه داشته باشید و رمز یک بار مصرفی را که در زمان خرید برایتان ارسال می‌شود، اعلام کنید.

اطلاع از اقساط و اعتبار باقیمانده پس از خرید اقساطی

اگر برای خر‌ید اقسا‌طی تا‌مین ا‌جتماعی اقدام کرده‌اید و این سوال برایتان ایجاد شده است که چگونه می‌توانید میزان اقساط و اعتبار باقیمانده را مشاهده کنید، باید بگوییم که برای این منظور، تنها کافی است وارد وب‌سایت باشگاه تامین اجتماعی و پنل کاربری خود شوید. در این پنل، امکان مشاهده سوابق  و جزئیات خرید، سررسید اقساط، گزارشات مالی و همین‌طور مانده اعتبار خود را خواهید داشت.

راهنمای خرید اقساطی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی

بهترین مجموعه برای خر‌ید اقسا‌طی تا‌مین ا‌جتماعی

درست است که برای خریدهای سوپرمارکتی می‌توانید به فروشگاه‌هایی مانند جانبو و هفت مراجعه کنید. اما اگر قصد خرید لوازم خانگی یا حتی ابزار را داشتید، آن‌موقع تکلیف به چه صورت است؟  در این صورت، امکان خرید اقساطی از فروشگاه‌ معتبر دامون دیجیتال فراهم شده است. مجموعه دامون دیجیتال به عنوان بهترین وب‌سایت‌ برای خرید اقساطی آنلاین می‌باشد.

چرا دامون دیجیتال گزینه عالی برای خرید اقساطی است؟

دلایل زیادی وجود دارند که دست به دست هم داده‌اند تا مجموعه دامون دیجیتال را برای خرید اقساطی تامین اجتماعی انتخاب کنید. در ادامه این بخش با مهم‌ترین مزایای دریافت خدمات از سایت دامون دیجیتال آشنا می‌شوید.

دسته‌بندی متنوع محصولات

یکی از مواردی که حتما باید درباره خر‌ید اقسا‌طی تا‌مین ا‌جتماعی در نظر داشته باشید، دسته‌بندی و تنوع محصولات است. مجموعه دامون دیجیتال دارای دسته‌بندی کاملی از محصولات است که می‌توانید همین حالا برای خرید این محصولات اقدام کنید.

از جمله برخی از انواع محصولات موجود در دامون دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  موبایل
  • لپ تاپ و تبلت
  • کالای دیجیتال (تجهیزات گیمینگ و انواع گجت)
  • قطعات کامپیوتر
  • زیبایی و سلامت
  • ابزارآلات و تجهیزات
  • لوازم خانگی
  • صنایع دستی

قیمت مناسب محصولات

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شده است تا دامون دیجیتال به عنوان گزینه‌ای عالی برای خر‌ید اقسا‌طی تا‌مین ا‌جتماعی شناخته شود، قیمت مناسب محصولات است. شما می‌توانید انواع محصولات را از این مجموعه با قیمت مناسب و کاملا رقابتی تهیه کنید. در حالی که بسیاری از مجموعه‌هایی که امکان خرید اقساطی را فراهم کرده‌اند، برچسب قیمتی بالایی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند.

تنوع بالای محصولات

معمولا مجموعه‌هایی که امکان خرید اقساطی تامین اجتماعی را فراهم می‌کنند، محصولات محدودی را در اختیار دارند و عملا خریدار در زمان خرید، گزینه‌های زیادی را پیش روی خود ندارد. اما این داستان در مجموعه دامون دیجیتال کاملا متفاوت است. محصولاتی که در دامون وجود دارند، دارای تنوع فوق‌العاده بالا هستند. به عنوان مثال، برای خرید تلفن همراه، امکان خرید از برندهای مختلف و معتبری مانند نوکیا، سامسونگ، شیائومی، اپل و ریلمی را دارید.

امکان خرید اقساطی 6 تا 24 ماه

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید از دامون دیجیتال، امکان خرید اقساطی از این مجموعه است. شما می‌توانید همین حالا و با برخورداری از شرایط لازم، به وب‌سایت دامون دیجیتال مراجعه و برای خرید اقساطی اقدام کنید. برای خرید آنلاین نیز در این مجموعه دسته‌بندی اختصاصی وجود دارد که در صورت وجود سوال و ابهام، می‌توانید این راهنما را مطالعه کنید.

ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

در دامون دیجیتال، خدمات پشتیبانی و پس از فروش ارائه می‌شوند. درباره خدمات پشتیبانی، باید بگوییم که اگر برای خرید از این مجموعه، هر سوالی داشتید، کافی است از طریق چت آنلاین یا مسیرهای ارتباطی دیگر، با کارشناسان دامون دیجیتال در تماس باشید. همچنین اگر درباره سامانه خرید اعتباری یا هر مورد دیگری جهت خرید اقساطی تامین اجتماعی مشکل داشتید، کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش آماده پاسخگویی به شما هستند.

خرید اقساطی کالا برای بازنشستگان تامین اجتماعی

خرید اقساطی آسان از دامون دیجیتال

اگر به دنبال خرید قسطی تامین اجتماعی هستید، می‌توانید انواع لوازم و کالا را با قیمت مناسب با شرایط اقساطی آسان خریداری کنید. برای دریافت خدمات، کافی است همین حالا به وب‌سایت دامون دیجیتال مراجعه کنید. در صورت وجود هرگونه مشکل نیز کارشناسان این مجموعه پاسخگوی شما هستند. 

نظرات بازدیدکنندگان