رونمایی از دو گجت هوشمند شیائومی

رونمایی از دو گجت هوشمند شیائومی

ردمی واچ 2 لایت شیائومی

شیائومی رسما ساعت هوشمند جدید شما را به نام Redmi Watch 2 در 28 اکتبر 2021 معرفی کرد که مدلی با طراحی و ویژگی های مختلف می باشد که بسیاری از کابران را غافلگیر کرده است. Redmi Watch 2 Lite ، نسخه ‌ای ساده ‌تر از Redmi Watch 2 که تا 10 روز استفاده از آن را با یک بار شارژ وعده می ‌دهد و بیش از 100 حالت ورزشی برای ثبت فعالیت‌های ما دارد. همچنین فاقد اندازه گیری ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون است. بیایید آن را با جزئیات ببینیم.

ردمی واچ 2 لایت شیائومی

صفحه نمایش ردمی واچ 2 لایت شیائومی

ردمی واچ 2 لایت شیائومی دارای صفحه نمایش 1.55 اینچی TFT مربعی با وضوح 320 در 360 پیکسل است. در داخل آن، سنسور نوری ضربان قلب، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نمای الکترونیکی و چیپ ‌ست GNSS تعبیه شده است که از چهار سیستم موقعیت ‌یابی جهانی (GPS، GLONASS، Galileo، BDS) پشتیبانی می ‌کند.

منبع تغذیه دستبند هوشمند شیائومی

برای تامین انرژی، یک باتری 262 میلی آمپر ساعتی با شارژ مغناطیسی دارد که تا 10 روز در حالت استفاده متوسط ​​یا تا 5 روز در حالت استفاده سنگین وعده می دهد.همچنین برخوردار از اتصال بلوتوث 5.0 می باشد و با اندروید 6.0 یا بالاتر و با iOS 10.0 یا بالاتر سازگار است.

دستبند هوشمند شیائومی

سایر مشخصات ردمی واچ 2 لایت

بدنه ی این ردمی واچ 2 لایت شیائومی از غوطه ور شدن در آب تا فشار 5 اتمسفر پشتیبانی می کند و دارای بیش از 100 حالت تمرینی (شامل 17 ورزش حرفه ای)، نظارت بر خواب و اندازه گیری سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2) است و برای شخصی سازی آن، بیش از 100 کره مختلف دارد.

Redmi Watch 2 Lite در حال حاضر در وب سایت جهانی شیائومی موجود است، اما این شرکت هنوز اعلام نکرده است که در کدام کشورها و با چه قیمتی وارد بازار می شود. چیزی که اعلام شده است، ترکیب رنگ بندی آن می باشد که شامل: سه رنگ جعبه (آبی، عاجی یا مشکی) و شش بند مختلف (عاجی، مشکی، آبی، صورتی، سبز زیتونی یا قهوه ای) است که در دسترس همگان خواهد بود.

دستبند ردمی Smart Band Pro

در کنار Redmi Watch 2 Lite شیائومی رسما از Redmi Smart Band Pro نیز رونمایی کرد. ردمی اسمارت بند پرو دارای صفحه نمایش لمسی AMOLED در اندازه 1.47 اینچی می باشد که روشنایی تا 450 نیت را ارائه می دهد و می تواند تا سه حالت تناسب اندام را به طور خودکار تشخیص دهد. Redmi Smart Band Pro همچنین قادر است سطوح اشباع اکسیژن خون را ردیابی کند. همچنین بیش از 110 حالت تمرینی در دسترس کاربر دارد که شامل فعالیت‌ های محبوبی مانند دویدن، دوچرخه ‌سواری، شنا و یوگا می‌شود. Redmi Smart Band Pro می تواند زمان شروع تمرین را تشخیص دهد و تلاش کاربر خود را اندازه گیری کند. این ردیاب دارای مقاومت 5 دستگاه خودپرداز در برابر آب است و می تواند تا 14 روز استفاده معمولی یا 20 روز در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی پس از شارژ کامل از طریق شارژر مغناطیسی دوام بیاورد.

ساعت هوشمند ردمی اسمارت بند پرو

ویژگی‌ های سلامتی ساعت هوشمند واچ 2 لایت

Redmi Smart Band Pro که از برنامه‌هایی مانند Strava و Apple Health پشتیبانی می‌کند، می‌تواند سطح استرس را اندازه‌ گیری کند و عملکرد سلامت زنان را ارائه می‌دهد. ضربان قلب و سطح اکسیژن را با سنسور SpO2 کنترل می کند و می تواند تنظیم شود تا زمانی که کاربر خواب است به طور خودکار انجام شود. در بخش حالت های تناسب اندام، شما بیش از 110 حالت ورزشی مانند Mi Band 6 از جمله دویدن در فضای باز، تردمیل، پیاده روی در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، پیاده روی، تریل ران، پیاده روی، دوچرخه سواری در داخل خانه، ماشین بیضوی، ماشین قایقرانی، طناب پرش، HIIT دریافت می کنید. ، یوگا، سبک آزاد. این باند به طور خودکار 3 حالت تناسب اندام را تشخیص می دهد. تردمیل، دویدن در فضای باز و پیاده روی در فضای باز. فقط تمرین خود را شروع کنید و Band Pro شما را تحت پوشش قرار می دهد.

ساعت هوشمند واچ 2 لایت

منبع تغذیه ردمی Watch 2 Lite

شیائومی به لطف باتری 200 میلی آمپر ساعتی، وعده شارژ تا 14 روز و 20 روز در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را می دهد. باند با استفاده از شارژر مغناطیسی شارژ می شود. با استفاده از اپلیکیشن جدید Xiaomi Wear راه‌اندازی و پیکربندی شده است و اکنون با سرویس‌های Strava و Apple Health سازگار است. این دستگاه دارای 5ATM برای مقاومت در برابر آب می باشد که می ‌تواند تا 14 روز استفاده معمولی یا 20 روز در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی پس از شارژ کامل از طریق شارژر مغناطیسی دوام بیاورد.

نظرات بازدیدکنندگان