معرفی پرچمدار اندرویدی سامسونگ Galaxy S24 Plus

معرفی پرچمدار اندرویدی سامسونگ Galaxy S24 Plus

سامسونگ هر ساله تعداد زیادی گوشی مختلف عرضه می کند. گوشی های پرچمدار، گوشی های میان رده و گوشی های ارزان قیمت با کارایی بالا وجود دارد. البته ما مشتاقانه منتظر ورود گوشی پرچمدار جدید سامسونگ هستیم. بنابراین ما در مورد Samsung Galaxy S24 + 5G صحبت می کنیم، یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ که به زودی عرضه خواهد شد. سامسونگ Galaxy S24+ جدید خود را مانند Samsung Galaxy S24 Ultra عرضه خواهد کرد. دارای ویژگی های زیر است: صفحه نمایش بزرگ، دوربین خوب و باتری جامد. در این مقاله، جزئیات زیر را در مورد گوشی بررسی خواهیم کرد.

گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ

طراحی گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ

این گوشی بسیار نازک و در عین حال خوش ساخت خواهد بود. قسمت پشتی گوشی از پلاستیک براق ساخته شده است. دکمه های پاور در نوک انگشتان شما قرار دارند و فشار دادن آنها بسیار آسان است. در سه رنگ مشکی، آبی و نقره ای عرضه می شود. از Nano Sim پشتیبانی خواهد کرد. اگر عجله دارید، قلم می تواند ابزار مفید دیگری باشد. همچنین طراحی Samsung Galaxy O Oxygen را ببینید.

گوشی گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ

نمایشگر گوشی Galaxy S24 Plus

گوشی موبایل سامسونگ S24 Plus دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی AMOLED می باشد و برای مشاهده راحت در روز و شب به اندازه کافی روشن خواهد بود. همچنین برای برقراری و دریافت تماس، به ویژه در منطقه خدماتی خوب مانند کانادا، عالی است.

گوشی Galaxy S24 Plus

دوربین خیره کننده گوشی S24 Plus

از جمله بهترین گوشی های رده بالای سامسونگ بوده و دارای وضوح بالا، زوم باورنکردنی و بسیاری ویژگی های دیگر می باشد. سنسور سلفی 48 مگاپیکسلی تصاویر خیره کننده ای از خانواده و دوستان شما می گیرد. با Quad-back 108MP/32MP/ 16MP و 5MP، عکس های شگفت انگیزی نیز دریافت خواهید کرد. وضوح فیلم بسیار واضح است، شما می توانید حتی کوچکترین جزئیات را ثبت کنید.

تلفن دوربین +S24 سامسونگ دارای راه اندازی سریع دوربین می باشد. دوربین چهارگانه پشتی شامل تمام ویژگی هایی است که برای گرفتن بهترین عکس به آن نیاز دارید. اگر صفحه‌ نمایش خاموش است، دکمه کاهش صدا را دوبار فشار دهید تا دوربین راه‌اندازی یا قفل شود.

گوشی S24 Plus

پردازنده اصلی گلکسی اس 24 پلاس

گوشی موبایل Galaxy S24 Plus جدیدترین پرچمدار سامسونگ بوده که دارای شبکه اینترنتی نسخه 5G می باشد و از چیپست Qualcomm Snapdragon 898 استفاده می کند.

منبع تغذیه گوشی موبایل S24 Plus

Samsung S24 Plus دارای یک باتری بزرگ و غیر قابل تعویض می باشد و گزینه ایده آل برای گیمرها است. باتری همچنین به افراد کمک می‌کند زمان زیادی را بدون اتصال به آن در گوشی بگذرانند. این تلفن برای جوانان ایده‌آل است زیرا قابل حمل می باشد و با یک بار شارژ مدت زیادی دوام می‌آورد.

گوشی موبایل S24 Plus

ظرفیت ذخیره سازی گوشی S24 Plus

ما می دانیم که شما نگران RAM و ROM هستید. اگرچه 100٪ درست نیست، انتظار می رود که RAM و ROM مانند همیشه قوی باشند و به شما امکان می دهند داده های ضروری مانند عکس ها، فیلم ها، برنامه ها و عملکردهای بازی را ضبط کنید. گلکسی اس 24 پلاس دارای رم 12/16 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/512 گیگابایتی با قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD خواهد بود. همچنین دارای USB OTG نیز می باشد.

گوشی S24 Plus

شبکه اینترنتی و نوع اتصال گوشی S24 Plus

این گوشی با تمام شبکه های تلفن همراه اصلی سازگار است. همچنین دارای یک اسلات سیم کارت دوگانه است، بنابراین در صورتی که سیم اول شما خوب کار نمی کند، می توانید به شبکه دیگری متصل شوید. این گوشی می تواند بر روی هر یک از موارد زیر اجرا شود: GPRS، EDGE، HSPA، EVDO و LTE. علاوه بر این سامسونگ برخی از ویژگی های جدید و به روز شده را به Galaxy S24+ اضافه خواهد کرد. اینها شامل Wi-Fi، Hotspot، بلوتوث، GPS، NFC، USB، و USB Type-C و همچنین ویژگی های دیگر است. این دستگاه همچنین دارای تمام ویژگی های امنیتی قبلی مانند قفل اثر انگشت (در پشت)، ژیروسکوپ، شتاب سنج، مجاورت، قطب نما و غیره خواهد بود. بیشتر ببینید: Samsung Galaxy S25 Ultra.

گوشی S24 Plus

نظرات بازدیدکنندگان