هدفون بلوتوثی Poco Pods معرفی شد

هدفون بلوتوثی Poco Pods معرفی شد

بررسی هدفون بی سیم POCO Pods

 جدیدترین هدفون‌های TWS پوکو به‌عنوان پادهای نسل اول این برند عرضه شده‌اند و همانطور که از نام آن پیداست، شباهت زیادی به لوازم جانبی خاص اپل دارد. با این حال، آنها در رنگ‌های کاملا متفاوتی عرضه شده است و به شارژ سریع باتری «30 ساعته» خود از طریق USB نوع C رتبه‌بندی می‌شوند. پادها در مورد فناوری حذف نویز و اندازه راننده خود مصالحه می کنند تا در بازار جدید خود در هند با قیمتی کمتر از 50 دلار آمریکا به فروش برسند.

با شروع طراحی، این هدست در یک جعبه شارژ به شکل گرد عرضه می شود که در جیب شما قرار می گیرد. شما می توانید مارک POCO را در قسمت جلو مشاهده کنید. قاب دارای روکش مات است که چسبندگی خوبی دارد و اثر انگشت را به خود جذب نمی کند.ابعاد کیف شارژ 63.2×53.4×24 میلیمتر و وزن آن 41.2 گرم می باشد و با این وزن سبک به راحتی می توانید در جیب خود قرار بدهید و بدون کوچکترین فضای اشغال شده آن را با خود حمل کنید.

هدفون POCO Pods

طراحی و ساخت هدفون POCO Pods

یک نشانگر ال ای دی کوچک در پایین و در کنار درگاه USB Type-C وجود دارد. شما کلید عملکرد ندارید، زیرا مستقیما با دستگاه های بلوتوث جفت می شوند. نواری در امتداد کناری قرار دارد که دارای روکش براق می باشد. علاوه بر این از بدنه ی پلاستیکی با روکش مات با کیفیت بالایی برخوردار است. این مدل از هدفون دارای طراحی داخل گوش با نوک گوش به اندازه متوسط هستند که از قبل نصب شده اند تا به طور موثر صدای خارجی را مسدود کنند و در عین حال از پوشیدن راحت اطمینان حاصل کنند. در صورت تمایل می‌توانید گوش‌های بزرگ یا کوچک را به همراه گوش‌ها تغییر دهید که در این صورت حذف نویز غیرفعال مناسب است.به طور کلی، این هدست کیفیت ساخت مناسبی نسبت به قیمت ارائه می دهد و کاملا متناسب با گوش های شما است تا در هنگام تمرین، دویدن یا دوچرخه سواری به راحتی از گوش شما بیفتد. هدفون POCO Pods دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX4 برای جلوگیری از پاشش آب، باران و عرق کردن در استفاده روزمره می باشد، اما نمی توانید هنگام شنا از آن استفاده کنید.

هدفون POCO Pods

نوع اتصال هدفون پوکو Pods 

POCO Pods از فناوری بلوتوث 5.3 با کدک صوتی SBC پشتیبانی می کند. علاوه بر این با برد اتصال حدود 10 متر با دستگاه شما سازگار دارد. در این هدفون فرآیند جفت شدن بسیار آسان است، هدفون را از جعبه شارژ خارج کرده، روی آن‌ها قرار دهید و سه برابر بالای نواحی لمسی گوش چپ و راست قرار می‌گیرند. اکنون تنظیمات بلوتوث گوشی را باز کرده و به POCO Pods متصل شوید. گزینه جفت سریع گوگل نیز وجود دارد که هدست را فورا با گوشی جفت می کند.

این هدست دارای تشخیص سایش هوشمند نیست، بنابراین نمی‌تواند به‌طور خودکار موسیقی را هنگام خارج کردن موقتا متوقف کند و پس از بازگرداندن مجدد، موسیقی را از سر بگیرد. ای کاش شرکت گزینه انتقال به آهنگ های قبلی را ارائه می داد.برنامه Earbuds شیائومی در اندروید و آیفون فقط عمر باتری را نشان می دهد و حالت بازی با تاخیر کم را فعال می کند. با این حال، می‌توانید عملکردهای کنترل‌های لمسی را تغییر دهید.

هدفون پوکو Pods

سایر امکانات هدفون بیسیم Poco Pods

POCO Pods دارای یک درایور 12 میلیمتری می باشد که برای باس حرفه ای طراحی شده است و خروجی صدای خوبی را ارائه می دهد و صدایی با بیس قوی دارد و در 60 یا 70 درصد؛ صدا به اندازه کافی بلند است.این برنامه کدگذاری باند فرعی (SBC) را دارد که می‌تواند نرخ بیت تا 328 کیلوبیت بر ثانیه را برای گوش دادن به MP3‌های 320 بیتی داشته باشد. این امر در دستگاه‌های بلوتوث با نمایه توزیع صوتی پیشرفته (A2DP) رایج است. تفاوت بین کیفیت صدا در SBC و AAC حداقل است، اما تاخیر در SBC بیشتر است که برای بازی مناسب نیست.با این حال، این یک حالت بازی اختصاصی دارد که در هنگام بازی مفید است زیرا تأخیر را کاهش می دهد و من می توانم تفاوت را احساس کنم. این شرکت می گوید که تاخیر در حالت بازی به 60 میلی ثانیه کاهش می یابد. همچنین با فشار طولانی مدت 1.5 ثانیه روی هر دو طرف هدفون، ورود به حالت بازی آسان است. هنگام ورود و خروج از حالت، یک آهنگ اعلان دریافت می کنید. به لطف درایور 12 میلی متری، کیفیت صدا خوب است، با صدای واضح و میزان باس خوب.

این هدفون همچنین نویز پس زمینه را تا حدی کاهش می دهد که در محیط شلوغ یا پر سر و صدا و باد هنگام مسافرت، به لطف الگوریتم حذف نویز ENC کمک می کند. با این حال، هنگام دوچرخه سواری یا دویدن، صدای باد بر تماس تأثیر می گذارد. در یک هدست مقرون به صرفه نمی توان انتظار زیادی داشت.

هدفون بیسیم Poco Pods

منبع تغذیه هدفون بلوتوثی پوکو Pods 

هدفون POCO Pods با باتری 34 میلی آمپر ساعتی به شما این اجازه را می دهد تا 5 ساعت از ان بهره ببرید.علاوه بر این حدودا 4 ساعت و نیم با حجم حدود 70 درصد می شود از آن استفاده کرد. همچنین دارای پشتیبانی از شارژ سریع می باشد و با 10 دقیقه شارژ 90 دقیقه یا 1 ساعت و نیم پخش می شود. هنگامی که به شارژ سریع نیاز دارید، بسیار مفید است.علاوه بر این با کیس شارژ 440 میلی آمپر ساعتی، عمر باتری را تا 30 ساعت نوید می دهد. از آنجایی که قاب با گوشی جفت نمی شود، برای مشاهده شارژ باقی مانده در قاب، باید هدفون را در قاب قرار دهید. شارژ کامل کیس از طریق کابل USB Type-C حدود 1 ساعت و نیم طول می کشد و جوانه ها با قرار دادن آن در قاب حدود 45 دقیقه طول می کشند.

هدفون بلوتوثی پوکو Pods

نظرات بازدیدکنندگان