AirPods Pro با جعبه شارژ USB-C اواخر امسال عرضه می شود

AirPods Pro با جعبه شارژ USB-C اواخر امسال عرضه می شود

طبق اطلاعاتی که امروز توسط تحلیلگر صنعت اپل، مینگ چی کو به اشتراک گذاشته شد، اپل قصد دارد تا اواخر امسال نسل دوم AirPods Pro را با کیس شارژ USB-C عرضه کند و انتظار می‌رود که فروش انبوه آن در سه ماهه دوم تا سوم آغاز شود.

نسل دوم AirPods Pro در سپتامبر 2022 با کیس شارژ لایتنینگ عرضه شد. نسخه به روز شده نسل دوم AirPods Pro به جای آن یک جعبه شارژ USB-C خواهد داشت، اما مشخص نیست که آیا تغییرات سخت افزاری دیگری در نظر گرفته شده است یا خیر. Kuo معتقد است که ارجاعات به AirPods جدید کشف شده در iOS 16.4 Release Candidate در اوایل این هفته به نسخه USB-C AirPods Pro مربوط می شود.

نسل دوم AirPods Pro

حدود دو سال پس از عرضه ایرپاد پرو اصلی، اپل شروع به فروش هدفون با کیس شارژ سازگار با MagSafe کرد، بنابراین سابقه ای برای به روز رسانی کیس شارژ در اواسط چرخه وجود دارد. متأسفانه کیس MagSafe به صورت مستقل فروخته نشد و مشخص نیست که آیا کیس USB-C جداگانه فروخته خواهد شد یا خیر.

نسخه فعلی کیس شارژ AirPods Pro دارای یک بلندگوی داخلی است که می‌تواند صدا را در هنگام جابجایی قاب پخش کند، یک دهانه برای اتصال بند، یک تراشه U1 برای پشتیبانی Find My، و سازگاری جدید با شارژر Apple Watch اضافه شده است.

کیس شارژ AirPods Pro

انتظار می‌رود هر چهار مدل آیفون 15 که اواخر امسال عرضه می‌شوند به درگاه USB-C مجهز شوند، بنابراین منطقی است که قاب شارژ AirPods Pro نیز به USB-C تبدیل شود. اپل سال گذشته کنترل از راه دور Siri تلویزیون اپل را از لایتنینگ به USB-C تغییر داد و شایعه شده است که لوازم جانبی دیگری مانند بسته باتری MagSafe در نهایت به دنبال آن خواهند بود.

Ming-Chi Kuo همچنین گفت: که اپل در حال حاضر هیچ برنامه ای برای عرضه کیس های شارژ USB-C برای نسل دوم یا نسل سوم AirPods ندارد. این نشان می‌دهد که ایرپادهای استاندارد ممکن است تا زمانی که جفت نسل چهارم عرضه نشود، کیس شارژ USB-C نداشته باشند. اپل نسل سوم AirPods را در اکتبر 2021 منتشر کرد.

نظرات بازدیدکنندگان