BenQ مانیتورهایی در سایز 34 و 31.5 اینچی عرضه می کند

BenQ مانیتورهایی در سایز 34 و 31.5 اینچی عرضه می کند

مانیتور گیمینگ BenQ EX3210R

مانیتور گیمینگ بنکیو سری  MOBIUZ مدل EX3210R با طراحی منحصر به فرد که مخصوص بازی می باشد در اندازه 31.5 اینچی با نست تصویر 16:9 خمیده و فرکانس 165 هرتز و پنل VA تولید شده است و تا با تجربه‌ های بازی آن کاملا عمیق لذت ببرید. این مانیتور به صورت منحنی با زوایای دید افقی و عمودی 178 درجه طراحی شده است و وضوح کامل QHD4 2560 را ارائه می دهد. میدان دید در حالی که فناوری بهینه ‌سازی HDRi، نرخ تازه ‌سازی 165 هرتز، و زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه، گرافیک‌های صاف تاری حرکت را در صحنه‌های سریع اکشن کاهش می‌دهد. به‌علاوه، فناوری AMD FreeSync Premium Pro به کاهش پارگی صفحه، لکنت و سایر مصنوعات بازی‌ها کمک می‌کند. کارت‌های گرافیکی سازگار، بازی‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای شما نیز با محدوده دینامیکی بالا دارای گواهی VESA DisplayHDR 400 بهبود یافته‌اند که تصاویر واقعی را با نقاط برجسته روشن و سایه‌های عمیق ارائه می‌دهد. گرافیک سطح بالا با یک سیستم صوتی غوطه‌ور 2.1 تکمیل می‌شود. ویژگی های دیگر شامل فناوری BenQ Eye-Care است که انتشار نور آبی را کاهش می دهد و سوسو زدن از روی صفحه نمایش برای کمک به حفظ طراوت چشمان شما در طول جلسات بازی طولانی را برای شما مقدور می سازد.

مانیتور گیمینگ BenQ EX3210R

این مانیتور با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز، زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه MSRP و فناوری بهینه‌سازی BenQ HDRi، به گونه‌ای طراحی شده است که تاری حرکت را به حداقل می‌رساند و تجربه‌های بازی نرم و ابریشمی را ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به نسبت کنتراست استاتیک 2500:1 و حداکثر روشنایی 400 cd/m² در حالت HDR اشاره کرد.پنل 31.5 اینچی تراز عمودی (VA) 16.7 میلیون رنگ را با پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا ارائه می‌کند و 90 درصد از طیف DCI-P3 را برای تصاویر واقعی که دارای رنگ‌های سفید روشن و سیاه عمیق هستند پوشش می‌دهد.

مانیتور گیمینگ BenQ MOBIUZ EX3210R


گواهینامه VESA DisplayHDR 400 یک استاندارد صنعتی است که تضمین می کند این صفحه نمایش دارای حداقل سطح روشنایی 400 cd/m² در کنار طیف رنگی خاص، عمق بیت و مقادیر زمان افزایش برای دقت و کنتراست رنگ بالا است. با فناوری AMD FreeSync Premium Pro پارگی صفحه را کاهش دهید. FreeSync مانیتور را قادر می سازد تا به صورت پویا نرخ تازه سازی خود را با نرخ فریم خروجی توسط کارت گرافیک تنظیم کند، در نتیجه پاره شدن صفحه، لکنت و سایر مصنوعات را تا حد زیادی کاهش می دهد.صدای واقعی داخلی توسط سیستم صوتی treVolo 2.1 متشکل از بلندگوهای استریو 2 واتی، یک ساب ووفر 5 واتی و یک DSP برای غوطه ور کردن شما در موسیقی، فیلم و تجربه بازی شما از پیش تنظیم‌های صوتی برای بازی‌های تیراندازی اول شخص، مسابقه‌ای و ورزشی، علاوه بر پروفایل فیلم و موسیقی زنده، گنجانده شده است.

مانیتور BenQ MOBIUZ EX3210R

MOBIUZ EX3210R شامل دو پورت HDMI 2.0 به همراه ورودی DisplayPort 1.4 است. برای حفظ حریم خصوصی گوش دادن، یک جفت هدفون را به جک 3.5 میلی متری صدا وصل کنید.با استفاده از دو درگاه USB 3.1 Gen 1 یکپارچه 5 گیگابیت بر ثانیه، صفحه کلید، موس و درایوهای فلش سازگار را از طریق مانیتور خود به سرعت به رایانه خود متصل کنید. ارتفاع، شیب و چرخش مانیتور را برای مطابقت با ترجیحات خود تنظیم کنید. از طرف دیگر، می توانید صفحه نمایش را روی دیوار، بازوی چرخان یا پایه چند مانیتور با سوراخ های نصب VESA 100×100 میلی متری نصب کنید. فناوری‌های Flickerless و BlueLightShield به کاهش خستگی چشم در طول استفاده طولانی مدت کمک می‌کنند.

مانیتور گیمینگ BenQ EX3410R

با کاربری از مانیتور 34 اینچ بنکیو  EX3410R MOBIUZ، بازی خود را به سطح بالاتری ببرید. EX3410R یک صفحه نمایش منحنی بزرگ شده، وضوح WQHD و قابلیت های HDR را به شما ارائه می دهد که برای غوطه ور شدن بیشتر در تصاویر مورد علاقه شما طراحی شده اند. این صفحه نمایش خمیده 1000R با پنل 34 اینچی تراز عمودی (VA)، وضوح تصویر 3440x1440، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و زمان پاسخگویی MRPT تا 1 میلی‌ثانیه را به شما ارائه می‌کند و با سرعت در گوشه‌ها و سبقت گرفتن از آن، تجربه‌ای شبیه به سیال ایجاد می‌کند. رنگ‌بندی واضح با نسبت کنتراست اصلی 3000:1، سطح روشنایی استاندارد 350 cd/m² و پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ ارائه می‌شود. با زوایای دید افقی و عمودی 178 درجه، می‌توانید بدون نیاز به تنظیم نمایشگر با خیال راحت بازی کنید.

با کاربری از مانیتور 34 اینچ BenQ EX3410R MOBIUZ


EX3410R MOBIUZ همچنین دارای HDR10 و VESA DisplayHDR 400 می باشد، که باعث می‌شود بازی‌ها و رسانه‌های شما با گزینه‌های روشنایی بیشتر ظاهر شوند.MOBIUZ که برای در بر گرفتن طیف وسیعی از سناریوهای بازی طراحی شده است، دارای دو درگاه HDMI می باشد که تا 120 هرتز را پشتیبانی می کند، در حالی که یک ورودی DisplayPort دارای نرخ رفرش 144 هرتز می باشد که به شما امکان می دهد رایانه شخصی و کنسول های بازی خود را متصل کنید. یک هاب USB داخلی به شما دو پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A می دهد تا بتوانید به راحتی وسایل جانبی خود را مدیریت کنید.

مانیتور 34 اینچ BenQ EX3410R MOBIUZ


با داشتن انحنای فوق عریض 1000R، با عناوین بازی مورد علاقه خود غوطه ورتر می شوید. قابلیت‌های HDRi، زمان پاسخگویی MPRT 1 میلی‌ثانیه، و فناوری‌های AMD FreeSync Premium Pro همگی با هم کار می‌کنند تا تصاویری پیشرفته‌تر و در عین حال هموارسازی عملکرد ارائه دهند. علاوه بر این، شما به Light Tuner دسترسی دارید تا بتوانید روشنایی، Scenario Mapping را که تنظیمات از پیش تعیین شده را با ورودی‌ها همگام‌سازی می‌کند، و فناوری Eye-Care که از خستگی و خستگی چشم در طول جلسات بازی طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند، تنظیم کنید.

مانیتور 34 اینچ بنکیو EX3410R MOBIUZ


بلندگوهای یکپارچه شامل درایورهای دوگانه 2 واتی و یک ساب ووفر 5 واتی هستند که کیفیت صدای بسیار بالایی را با پشتیبانی TrueSound توسط treVolo به شما ارائه می دهند. حالت های سفارشی متعدد به طور خودکار صدای شما را با حالت های FPS، سینما، RCG، SPG و Pop/Live تنظیم می کنند.

نظرات بازدیدکنندگان