Meizu کنسول دستی PANDAER x AYA NEO را معرفی کرد

Meizu کنسول دستی PANDAER x AYA NEO را معرفی کرد

طراحی اولین کنسول دستی Meizu شبیه چیزی است که در Nintendo Switch و Steam Deck دیده ایم، با صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچی Full HD+ (1920×1080 پیکسل) AMOLED و دو دستگیره حاوی دکمه ها و سایر کنترل ها می باشد. همچنین با نورپردازی LED RGB موجود، Giz China را روشن می کند.

کنسول دستی PANDAER x AYA NEO از یک پردازنده AMD Ryzen 5 5560U (با گرافیک RX Vega 6) برخوردار است و دارای حافظه 16 گیگابایت رم دو کاناله LPDDR4X و یک SSD با ظرفیت 512 گیگابایت می باشد که هر دو را می توان با اسلات گسترش داد.

کنسول دستی Meizu


کنسول دستی Meizu برای تامین انرژی از یک باتری 7350 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که عملکرد خوبی را ارائه می دهد. این محصول برای قسمت صدا، از دو بلندگوی داخلی استفاده می کند. دستگاه را می توان به یک مانیتور خارجی متصل کرد تا با کیفیت بالاتری تصاویر را با رزولوشن 4K در 60 هرتز مشاهده کنید. برای حفظ دما در سطح قابل قبول، یک فن تعبیه شده است که در پشت و داخل کیس قرار دارد.

از نظر اتصال نیز به شبکه بی سیم وای فای با استاندارد Wi-Fi 6 مجهز شده که به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید. همچنین با متصل شدن به بلوتوث نسخه 5.2 نیز به دیگر سیستم ها می توانید متصل شوید. در این کنسول دستی PANDAER x AYA NEO دو پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون نیز ارائه شده است.

کنسول Meizu PANDAER x AYANEO

در نهایت، کنسول Meizu PANDAER x AYANEO با سیستم عامل ویندوز راه اندازی می شود.کنسول بازی PANDAER x AYANEO در حال حاضر از طریق وب سایت Meizu در چین در دسترس است و قیمتی معادل 3999 یوان در حدود 565 یورو دارد.

نظرات بازدیدکنندگان