بررسی ساعت مخصوص دوندگان هواوی GT Runner

بررسی ساعت مخصوص دوندگان هواوی GT Runner

Huawei Watch GT Runner راه اندازی جهانی شده است و ویژگی های جدیدی را برای دوندگان به ارمغان می آورد.GT Runner در دسامبر 2021 در چین عرضه شد، اما به سرعت جهانی شد و برای اروپا و بریتانیا در دسترس قرار گرفت. مانند همیشه در مورد هواوی، هیچ انتشار رسمی یا قیمت گذاری در ایالات متحده وجود ندارد. می توانید Huawei Watch GT Runner را به عنوان یک Huawei Watch GT 3 با تمرکز بر دونده در نظر بگیرید.

ساعت هوشمند GT Runner

ساختار بدنه ساعت هوشمند GT Runner:

GT Runner از یک قاب ساعت فیبر کامپوزیت سبک وزن ساخته شده است و وزن آن فقط 38.5 گرم می باشد. هوآوی طراحی جدید آنتن معلق GT Runner را به نمایش می گذارد که آنتن موقعیت یابی را در قاب قاب قرار می دهد. از آنجایی که هیچ تداخلی از فلز در قاب ساعت وجود ندارد، هواوی می گوید عملکرد آنتن GPS در مقایسه با طراحی های سنتی [آنتن GPS] 135 درصد بهبود یافته است.

ساعت هوشمند GT Runner

حسگرهای Huawei Watch GT Runner :

Huawei Watch GT Runner از پشتیبانی دو بانده GNSS برخوردار است. این سیستم با هر پنج سیستم ناوبری اصلی GPS، GLONASS، Galileo، Beidou و QZSS سازگاری دارد. اگرچه نمی‌تواند مانند Coros Vertix 2 به همه آنها به طور همزمان متصل شود. ساعت جدید با سنسور ضربان قلب TruSeen 5.0 Plus هوآوی عرضه می‌شود، همان حسی که در GT 3 یافت می‌شود. زمانی که سنسور ضربان قلب Huawei Watch GT 3 را آزمایش کردیم، متوجه شدیم که در مقایسه با ساعت‌های رقیب کاملا دقیق است، اگرچه کاهش یافت. در مقایسه با Apple Watch Series 6 کمی کوتاه است. با این حال، ما سنسور خاصی را روی GT Runner آزمایش نکرده‌ایم، بنابراین رأی خود را برای بررسی کامل خود ذخیره می‌کنیم.

ساعت Huawei Watch GT Runner


قبل از اینکه گارمین در سال 2020 تجزیه و تحلیل Firstbeat را خریداری کند، ساعت‌های هوشمند منتخب هواوی از الگوریتم‌های Firstbeat برای تقویت ویژگی‌های آموزشی آن استفاده می‌کردند. آنالیز TruSport خود هوآوی در Huawei Watch GT Runner جایگزین شده است. جالب ترین ویژگی جدید ارائه شده توسط تجزیه و تحلیل TruSport، شاخص توانایی اجرا (RAI) است. بر اساس ضربان قلب، سرعت، مسافت و سایر داده‌های تاریخی، Huawei Watch GT Runner به شما یک امتیاز شاخص توانایی دویدن می‌دهد تا به شما نشان دهد در کجای تمرین هستید. پیشنهادات تمرینی بر اساس امتیاز خود و همچنین سایر اطلاعات آموزشی آشنا مانند زمان‌های ریکاوری تخمینی، بار بی‌هوازی/هوازی، حداکثر VO2 و پیش‌بینی‌های زمان مسابقه دریافت خواهید کرد.

ساعت حرفه ای GT Runner

نوع اتصال ساعت حرفه ای GT Runner :

هواوی همچنین می گوید GT Runner می تواند علائم زودرس AFib و آپنه خواب را کنترل کند. با این حال، شرکت احتمالا به دنبال مجوز CE یا FDA برای هیچ یک از این عملکردها نخواهد بود، بنابراین بهتر است GT Runner را به عنوان یک دستگاه پزشکی در نظر نگیرید. ما برای شفاف سازی با هواوی تماس گرفتیم. این یک ساعت هوشمند هواوی است، بنابراین احتمالا برخی از ویژگی‌های هوشمند دیگر موجود در GT Runner را می‌شناسید. همچنین دارای فضای ذخیره سازی کافی برای حدود 500 آهنگ است، اگرچه با هیچ سرویس پخش محبوبی مانند Spotify یا YouTube Music سازگار نیست. به لطف بلندگو و میکروفون یکپارچه، از اعلان های تلفن هوشمند و پشتیبانی از تماس بلوتوث پشتیبانی می کند. Huawei Watch GT Runner با گوشی‌های اندروید و iOS سازگار می باشد و دستیار صوتی Celia هوآوی را در خود جای داده است. با این حال، ما در ساعت‌های قبلی هوآوی با ویژگی‌های قفل منطقه‌ای مواجه شده‌ایم، بنابراین بسته به تلفن هوشمند جفت شده شما و مکانی که در آن قرار دارید، مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

ساعت GT Runner

باتری ساعت هوشمند هواوی GT Runner:

Huawei Watch GT Runner در بخش باتری نبست به هم رقیبان خود برتری دارد، اما با توجه به شهرت هواوی برای پوشیدنی های طولانی مدت، نباید تعجب آور باشد. هواوی ادعا می‌کند که می‌توانید تا 14 روز از ساعت استفاده کنید تا ساعت GT Runner نیاز به شارژ داشته باشد، اما این با بسیاری از ویژگی‌های اختیاری مانند نمایشگر همیشه روشن غیرفعال است.طبق تجربه من با Watch GT Runner، کمتر از 14 روز عرضه می شود، اما تا حد زیادی به تعداد دویدن شما در طول هفته بستگی دارد. با دو بار 30/40 دقیقه و استفاده متوسط ​​در جاهای دیگر، من به مرز 8 روز با 39 درصد باقی مانده باتری رسیدم که در کل معادل 11 تا 12 روز است. در آن زمان عمر باتری کاملا ادعا شده نیست، اما همچنان به طور قابل توجهی بیشتر از ساعت‌هایی مانند Apple Watch Series 7 است و به کاهش مقداری از اضطراب باتری نیز کمک می‌کند.

ساعت هوشمند هواوی GT Runner

وقتی صحبت از شارژ به میان می‌آید، Huawei Watch GT یک شارژر بی‌سیم مغناطیسی دارد که به طور ایمن در جای خود می‌چسبد و ظرف حدود 90 دقیقه دستگاه پوشیدنی را شارژ می‌کند. چیزی که مفید است پشتیبانی از شارژ بی سیم است که به شما امکان می دهد Watch GT Runner را در پشت تلفن هوشمند با شارژ بی سیم معکوس قرار دهید تا آن را در لحظه شارژ کنید.

ساعت جدید طرح هواوی GT Runner

در نتیجه این طراحی:

Huawei Watch GT Runner همانطور که از نامش پیداست، قبل از هر چیز یک ساعت ورزشی است؛ اگرچه مجموعه مناسبی از ابزارهای روزمره دارد، اما انتخاب کوچک آن از برنامه های شخص ثالث و عدم پرداخت NFC به این معنی است که با ساعت هوشمند WatchOS، HarmonyOS یا Wear OS کاملا قابل مقایسه نیست. ساعت Huawei GT Runner ممکن است هوشمندترین ساعت هوشمند موجود نباشد، اما اگر به دویدن علاقه دارید، چه مبتدی باشید و چه حرفه ای، آنچه را که Watch GT Runner ارائه می دهد دوست خواهید داشت.

ساعت هوشمند مدلGT Runner

نظرات بازدیدکنندگان