به زودی پرچمدار شیائومی 12 معرفی می شود

به زودی پرچمدار شیائومی 12 معرفی می شود

علیرغم سکوت رادیویی تا نوامبر، شیائومی 12 زبان زد مردم شده است. شیائومی 12 قرار است پرچمدار بعدی گوشی اندرویدی این شرکت باشد و در 28 دسامبر در چین عرضه می گردد و احتمالا در اوایل سال 2022 رونمایی خواهد شد. این گوشی اندرویدی آینده می‌تواند یکی از برترین گوشی‌های هوشمند سال باشد، مگر اینکه نسخه‌های Lite، Pro یا Ultra که در کنار آن عرضه می‌شوند حتی بهتر از آن باشند. این گوشی موبایل یکی از مورد انتظارترین تلفن‌های همراه سال 2022 نیز هست.

شیائومی 12

این گوشی هوشمند از یکی از جدیدترین چیپست های بازار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد. چیپست این گوشی هوشمند نیز یک پرچمدار است و تراشه ای که می تواند تمام مشخصات رده بالا را با دقت و سهولت انجام دهد. شیائومی 12 جدید دارای پردازنده هشت هسته ای 3.09 گیگاهرتزی است تا قدرت بیشتری به این چیپست بدهد. این گوشی موبایل شیائومی دارای صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی می باشد که کاربران این دستگاه از استفاده از آن لذت خواهند برد.

گوشی شیائومی 12

شیائومی 12 دارای صفحه نمایش لمسی خازنی AMOLED با وضوح فول اچ دی 1440 در 3200 پیکسل در زیر کاپوت گوشی می باشد. محافظ صفحه نمایش این گوشی موبایل دارای Corning Gorilla Glass Victus می باشد، همچنین یک پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 730 وجود دارد. SoC شیائومی شارپ 12 با 16 گیگابایت رم جفت شده است. چیپست و رم دستگاه باعث می شود سرعت پردازش گوشی بسیار سریع باشد.

گوشی موبایل شیائومی 12

Xiaomi جدید آینده دارای 1 ترابایت حافظه داخلی در 12 می باشد. این ظرفیت ذخیره سازی کافی است که فضای کافی برای قرار دادن حجم عظیمی از داده ها برای استفاده در آینده را در اختیار شما قرار می دهد. دوربین سه گانه در پشت این گوشی وجود دارد و سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود و دیگری در طول زمان تایید خواهد شد. دوربین سلفی 12 تک دوربین و 32 مگاپیکسل می باشد که سبک زندگی شما را تغییر می دهد.

گوشی شیائومی 12 هوشمند

شیائومی 12 جدید آینده دارای جدیدترین سیستم عامل اندروید 12 می باشد. یک اثر انگشت نوری زیر نمایشگر وجود دارد که برای محافظت از آن در برابر هر شخص غیرمجاز تعبیه شده است که از امنیت بالایی برخوردار است. باتری موجود در این گوشی موبایل شیائومی 12 نیز یک باتری عظیم از نوع لیتیوم پلیمر بوده که غیر قابل نعویض می باشد و با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تغذیه می شود تا زمان پشتیبان گیری کافی داشته باشد. همچنین شیائومی 12 دارای شارژ سریع 120 واتی می باشد که می تواند دستگاه شما را در 40 دقیقه 100 درصد شارژ کند.

نظرات بازدیدکنندگان