تصویر واقعی از پرچم دار موتورولا گوشی موتو اج X30

تصویر واقعی از پرچم دار موتورولا گوشی موتو اج X30

موتورولا هفته آینده Moto Edge X30 را به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 در تاریخ 9 دسامبر در ساعت 7:30 بعد از ظهر CST آسیا (5 بعدازظهر IST) به جهان معرفی خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی هوشمند وجود ندارد. اما به راحتی می توان فرض کرد که Moto Edge X30 یک پیشنهاد برتر است که ممکن است بیش از 50000 روپیه در کشور قیمت داشته باشد.

Moto Edge X30

هنوز مشخصات گوشی هوشمند را توضیح نداده است، اما یکی از مقامات شرکت تصویری زنده از Moto Edge X30 را به اشتراک گذاشته است که حاشیه‌های باریک اطراف صفحه‌نمایش پانچ سوراخ مرکزی آن را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، حساب رسمی موتورولا در Weibo یک کلیپ ویدیویی کوتاه منتشر کرده است که مشخصات صفحه نمایش Moto Edge X30 را نشان می دهد. همچنین از نرخ تازه سازی 144 هرتز، گواهی HDR10+ و 1 میلیارد رنگ بهره می برد.

گوشی Moto Edge X30

موتورولا چیزی در مورد اندازه و رزولوشن صفحه نمایش به ما نمی گوید، اما افشای اطلاعات نشان می دهد که Moto Edge X30 ممکن است دارای یک پنل 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش بالا 144 هرتز باشد. علاوه بر این، Moto Edge X می تواند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 68 وات دریافت کند. در حالی که این یک معرفی کوتاه برای Moto Edge X30 بود، ما جزئیات بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن با شما داریم، بنابراین بیایید شروع کنیم.

گوشی موبایل Moto Edge X30


Moto Edge X30 دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. در حالی که در جلو قرار دارد، ممکن است یک دوربین 60 مگاپیکسلی برای سلفی داشته باشد.

پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 اولین چیپست کوالکام است که مبتنی بر فرآیند تولید 4 نانومتری است. این چیپست همچنان به طراحی سه خوشه ای متکی است که در آن هسته اصلی با فرکانس 3.0 گیگاهرتز کار می کند. در میان هفت هسته دیگر، سه هسته عملکردی با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و بقیه هسته های بازدهی 1.8 گیگاهرتز کار می کنند. کوالکام ادعا می کند که تا 20 درصد عملکرد CPU سریعتر و 30 درصد افزایش بازده نسبت به چیپست اسنپدراگون 888 دارد.

گوشی موتورولا Moto Edge X30

در این گوشی موبایل کمه پاور در سمت چپ و دکمه تنظیم صدا در سمت راست قرار دارد. درگاه USB Type-C، جلوپنجره بلندگو و میکروفون در پایین قرار دارند. Moto Edge X30 ممکن است یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر برای احراز هویت داشته باشد.

نظرات بازدیدکنندگان