تلویزیون TV Stick 4K شیائومی رونمایی شد

تلویزیون TV Stick 4K شیائومی رونمایی شد

سال گذشته، شیائومی Mi TV Stick را در هند عرضه کرد. این بار او Xiaomi TV Stick 4K را به عنوان جانشین خود آورد. TV Stick بر روی سیستم عامل Android TV 11 اجرا می شود و از فناوری Dolby Vision پشتیبانی می کند. این به این معنی است که شما یک تجربه ویدیویی با کیفیت بسیار بهتری دریافت خواهید کرد. علاوه بر مدل قبلی، مزایای Amazon Prime، Netflix، YouTube و Google Assistant را نیز دارد. تلویزیون جدید Xiaomi TV Stick 4K دارای طراحی مشابه Mi TV Stick قدیمی است زیرا هر دو بخشی از یک خط تولید هستند و قرار بود سال گذشته با هم عرضه شوند. از این رو، آن را با حداقل کنترل از راه دور شیائومی مجهز به بلوتوث با میکروفون داخلی برای کنترل صوتی و کلیدهای میانبر اختصاصی برای Netflix و همچنین Prime Video ارائه می‌کند.

تلویزیون Xiaomi TV Stick 4K

جزئیات و ویژگی های Xiaomi TV Stick 4K:

تلویزیون جدید شیائومی دارای برنامه هایی مانند Amazon Prime، Netflix و YouTube از پیش نصب شده خواهد بود. علاوه بر این، استیک قادر به تماشای محتوای با کیفیت 4K در تلویزیون خواهد بود. علاوه بر مزایای Dolby Vision و Dolby Atoms. Mi TV Stick قبلی با نسخه 9 اندروید عرضه شد، اما تلویزیون Xiaomi جدید بر اساس Android TV 11 4K اجرا خواهد شد. همچنین دارای یک پردازنده چهار هسته ای Cortex-A35 و پردازنده گرافیکی Mali-G31 MP2 می باشد که با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت شده است. این استیک از DTS HD و Dolby Atmos به همراه کدک های VP9 و H.265 پشتیبانی می کند. مهمتر از آن، پشتیبانی از رمزگشایی سخت افزاری AV1 است که تا 30 درصد فشرده سازی بهتری نسبت به H.265 ارائه می دهد. نتفلیکس شروع به پخش محتوای خود برای برخی از مشترکین خود با استفاده از AV1 کرده است، در حالی که YouTube قبلاً از این کدک برای پخش محتوا در دستگاه های پشتیبانی شده استفاده می کند.

تلویزیون Xiaomi TV Stick 4K

در بخش اتصال، تلویزیون Xiaomi TV Stick 4K از Wi-Fi 5GHz و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. این دوشاخه مستقیماً به پورت HDMI تلویزیون شما وصل می شود و برق از طریق پورت MicroUSB به آن می رسد. ریموت بلوتوث همراه دارای دکمه های اختصاصی برای دستیار گوگل، نتفلیکس و پرایم ویدیو است. توجه داشته باشید که ریموت همراه آن دارای دو دکمه میانبر برای Amazon Prime، Netflix است. دکمه دیگری نیز وجود دارد که با فشار دادن آن، دستیار Google را فعال می کند.

تلویزیون Xiaomi TV Stick 4K

مدل TV Stick 4K دارای کنترل از راه دور صوتی الکسا به روز شده می باشد که با مدل استاندارد Fire TV Stick دریافت می کنید. این کنترل از راه دور دارای دکمه های میانبر اضافی برای برنامه های محبوب مانند Netflix، Disney+، Hulu، بسته به منطقه شما است. در نهایت، Fire TV Stick 4K Max نیز از قابلیت نمایش زنده تصویر در تصویر از Fire TV Cube پشتیبانی می‌کند.

نظرات بازدیدکنندگان