رونمایی از طرح جدید گوشی Poco M4 Pro 5G

رونمایی از طرح جدید گوشی Poco M4 Pro 5G

POCO M4 Pro 5G یک گوشی هوشمند اندرویدی کامل است که به صورت رسمی در 9 نوامبر 2021 عرضه شده است. این گوشی با بهبودهای مختلفی نسبت به نسل قبلی محبوب خود همراه است، از جمله دوربین 50 مگاپیکسلی و سرعت شارژ 33 وات. همانطور که انتظار می رفت، شیائومی پوکو گوشی جدید Poco M4 Pro 5G را معرفی کرد که این یک مدل همانند Redmi Note 11 اصلاح شده است که با پیشرفت هایی همراه است. Poco M3 Pro 5G در ماه می در اروپا راه اندازی شد و در ژوئن به هند آمد. دارای برچسب قیمت اولیه روپیه بود. در کنار Poco M4 Pro 5G، پوکو Poco F3 را با رنگ نقره‌ ای مهتابی در کنار سایه‌ های موجود سفید قطبی، آبی اقیانوس عمیق و مشکی شب عرضه کرد.

گوشی پوکو M4 پرو

طراحی گوشی پوکو M4 پرو

Poco M4 Pro 5G یک موبایل دو سیم کارته (GSM و GSM) است که نانو سیم کارت و نانو سیم کارت را می پذیرد. ابعاد آن 163.56x75.78x8.75 میلیمتر و وزن 195.00 گرم استقسمت پشتی آن در سه رنگ مشکی، آبی و POCO زرد چشمگیر موجود است که مورد توجه قرار نخواهد گرفت. در بالای آن یک ماژول بزرگ، شبیه به شیائومی Mi 11 Ultra، وجود دارد که دو دوربین اصلی را در خود جای داده است. زیرا نه، اگرچه به نظر می رسد که چهار یا پنج دوربین ندارد، بلکه دو دوربین دارد.

نمایشگر گوشی موبایل Poco M4 Pro

صفحه نمایش 6.6 اینچی 2400×1080 نرخ تازه سازی حداکثر 90 هرتز را ارائه می دهد و نرم افزار تلفن می تواند به صورت پویا بین 90 هرتز، 60 هرتز و 50 هرتز در کمترین میزان برای حفظ باتری جابجا شود. در حالی که رنگ ها مناسب هستند، این گوشی دارای حداکثر روشنایی است که به 450 نیت می رسد. در وسط گوشی یک سوراخ بریدگی وجود دارد که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

گوشی موبایل Poco M4 Pro

بلندگوهای گوشی Poco M4 Pro 5G

اسپیکرهای تلفن هوشمند معمولا به اندازه کافی مناسب هستند، اگر لازم باشد هنگام تماس از آن به عنوان یک هندزفری استفاده کنید، یا اگر می خواهید ویدیوها را در تلفن خود تماشا کنید یا تماس های ویدیویی برقرار کنید، اما این قسمت دیگری است که ما Poco را در آن یافتیم. M4 Pro 5G کمی کم است. کیفیت بلندگو در بهترین حالت در جایی که ما در حال بازی کردن بودیم پایین است، صدای بازی بسیار ضعیف بود و ما را به یاد بازی‌های 8 بیتی می‌ اندازد که در روز پخش می‌ کردیم. به نظر می‌رسد تماشای ویدیوها خوب باشد، اما متوجه شدیم که بلندگوهای تلفن حتی زمانی که صدا را به حداکثر می‌رسانیم بلندتر نمی‌شوند.

سخت افزار و کارایی گوشی پوکو ام 4 پرو 5G

برای گوشی Poco M4 Pro 5G، شرکت شیائومی ترجیح داده است که آن را به چیپست مدیاتک Dimensity 810 مجهز کند که عملکرد قدرتمندی را ممکن می سازد و باعث کارایی و سرعت می شود. این یک چیپست هشت هسته ای با دو هسته A76 با کلاک 2.4 گیگاهرتز می باشد و بر اساس فرآیند 6 نانومتری ساخته شده است. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 11 با پوسته MIUI 12.5 می باشد. همچنین با حافظه 4 یا 6 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراه است. آنها سریعترین قطعات موجود در بازار نیستند، اما کندترین قطعات نیز نیستند. لازم به ذکر است که حافظه داخلی با کارت های microSD قابل افزایش است.

گوشی پوکو ام 4 پرو 5G

باتری گوشی پوکو ام 4 پرو

گوشی Poco M4 Pro 5G دارای باتری بسیار قابل توجهی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و می تواند در 59 دقیقه به 100 درصد برسد. این واقعا سریع است زیرا مدل قبلی حدود دو ساعت طول می کشد. این گوشی هوشمند با یک شارژر داخلی 33 واتی عرضه خواهد شد و تنها با ده دقیقه شارژ می توان به دو ساعت باتری اضافی دست یافت؛ بنابراین نگران داشتن آن نباشید که هزینه اضافی برای استفاده از شارژ سریع آن صرف کنید.

دوربین پوکو M4 پرو

با توجه به اینکه این روزها همه گوشی های ما دارای دوربین هستند، عملکرد دوربین یک گوشی بسیار مهم است و از این نظر، Poco M4 Pro 5G ناامید کننده نیست. در مناطقی که نور کافی دارند، مانند بیرون از منزل در روز، تلفن توانسته عکس‌های بسیار چشمگیری بگیرد. حتی با روشن بودن HDR، رنگ ها کمی خاموش و کمی صاف هستند، اما اگر بخواهید با افزایش اشباع و تنظیم کنتراست چند دقیقه ای را در پس پردازش صرف کنید، این مشکلی ایجاد نخواهد کرد. همچنین یک حالت حرفه ای وجود دارد که به شما کنترل های دستی می دهد تا بتوانید تنظیماتی مانند EV، ISO، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر را به صورت دستی تنظیم کنید. وقتی صحبت از تصویربرداری به میان می آید، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 + دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض (FOV 119 درجه و f/2.2) وجود دارد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 است. گزینه های فیلمبرداری دوربین عقب 1080p در 60fps/30fps با وضوح 1920×1080 است. شما می توانید فیلم های 720p را فقط با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید.

گوشی پوکو ام 4 پرو

اگر با بودجه کمی خرید می کنید و هزینه زیادی برای خرج کردن ندارید، Poco M4 Pro 5G می تواند شایسته توجه شما باشد. برخی از ویژگی‌ های گوشی ‌های پرچ دار مانند صفحه ‌نمایش با نرخ تازه‌ سازی بالاتر از حد متوسط را دارد. این دوربین نسبت به قیمتش دارای یک سیستم دوربین بسیار چشمگیر می باشد و باتری آن در تمام طول روز کار می کند. به علاوه با پشتیبانی از 5G، شما در این بخش به نوعی از آینده محافظت می کنید که این گوشی را تبدیل به تلفنی می کند که می توانید با خیال راحت در چند سال آینده قبل از تصمیم به ارتقا دوباره از آن استفاده کنید.

نظرات بازدیدکنندگان