رونمایی اولین کارت SD با استاندارد SD7.0 توسط شرکت ADATA

رونمایی اولین کارت SD با استاندارد SD7.0 توسط شرکت ADATA

کمپانی ADATA یک تولید کننده معروف حافظه و درایوهای ذخیره سازی می باشد که اخیرا اعلام کرده است که کارت Premier Extreme SDXC SD7.0 Express به اولین کارت SD Express با مارک جهان تبدیل شده است. ایبسن چن، مدیر بازاریابی محصول در ADATA، گفت: «به دلیل عوامل شکل فشرده، کارت‌های SD علیرغم توانایی‌های کمتری که در مقایسه با سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی دارند، پایه اصلی سازندگان، متخصصان خلاق و کاربران عمومی بوده و هستند. با این حال، با کارت ADATA Premier Extreme SD7.0 Express تایید شده SVP، ما به کاربران یک کارت SD می دهیم که با استانداردهای دنیای مدرن مطابقت دارد که در آن محتوای با کیفیت بالا و سرعت انتقال سریع داده ها معمول است.

کارت ای دیتا کارت Premier Extreme SDXC SD7.0 Express


این کارت مجهز به کنترلر SMI SM2708AB است و با پشتیبانی از PCIe Gen3x1 و NVMe، آن را همتراز با درایوهای حالت جامد قرار می‌دهد و مزیت فرمی کارت SD را اضافه می‌کند. کارت Extreme SDXC عملکرد خواندن و نوشتن تا 800/700 مگابایت بر ثانیه ارائه می دهد که نه تنها به ترتیب در مقایسه با کارت های SD UHS-II و SD UHS-I سرعت تقریبا 2.7 برابر و 8 برابر سریعتر ارائه می دهد، بلکه حتی 1.5 برابر سریعتر است. کارت Premier Extreme SDXC Express با استاندارد UHS-I با سازگار است و می توان آن را در دوربین های دیجیتال برای گرفتن عکس های با وضوح بالا یا فیلم های 4K قرار داد و سپس آن را در رایانه ای قرار داد که از SD 7.0 برای ویرایش، کپی یا پخش پشتیبانی می کند.

ای دیتا کارت SDXC SD7.0



علاوه بر این، دارای یک کد تصحیح خطا برای اطمینان از صحت داده ها می باشد، به طوری که داده های ذخیره شده در این کارت ADATA Premier Extreme SDXC SD Express ایمن هستند. علاوه بر این، آنها در برابر آب، شوک و اشعه ایکس مقاوم می باشند و برای عملکرد بهینه در دماهای بالا و پایین آزمایش شده اند و از عملکرد بالایی برخوردار است.از سوی دیگر، این کارت های جدید به برخی ویژگی های اضافی مجهز خواهند شد که حفاظت از داده های ما و یکپارچگی آنها را تضمین می کند. و این است که دارای کد تصحیح خطا برای تضمین صحت داده ها، علاوه بر مقاومت در برابر آب، ضربه، اشعه ایکس و استاتیک و ضمانت تست شده برای عملکرد بهینه هستند.

کارت ای دیتا کارت SDXC SD7.0


اهمیت این کارت در استفاده از رابط SD Express است که آخرین استاندارد این استاندارد برای کارت های خارجی و قابل جابجایی می باشد و این است که SD 7.0 از رابط PCIe 3.0 و پروتکل NVMe v1.3 استفاده می کند، همان پروتکل هایی که توسط سایر محصولات ذخیره سازی مانند SSD استفاده می شود. این کارت ای دیتا واجد شرایط کار با برنامه‌های پیشرو ضبط ویدیوی Ultra HD 4K برای کمک به کاربران برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا و حرفه‌ای است و می‌توان آن را در دوربین‌های دیجیتال سازگار یا هر رایانه‌ای برای عکس‌برداری قرار داد. بنابراین، ADATA Premier Extreme SDXC Express در دو نوع 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. متسفانه در حال حاضر ما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه آن نمی دانیم.

کارت Premier Extreme SDXC SD7.0 Express


ADATA Technology دومین تامین کننده بزرگ حافظه های DRAM و SSD های مارک دار در جهان است که در بین 25 برند برتر بین المللی در تایوان قرار دارد و دارای بیش از 500 حق ثبت اختراع مربوط به حافظه است.خطوط تولید اصلی ADATA شامل ماژول های حافظه، درایوهای فلش USB، حافظه کارت، SSD و هارد دیسک های قابل حمل محصولات ADATA به رسمیت شناخته شده و جوایز بین المللی از جمله طراحی iF، طراحی نقطه قرمز، نوآوری CES، طراحی خوب، بهترین انتخاب COMPUTEX و تعالی تایوان را به دست آورده اند.

نظرات بازدیدکنندگان