رونمایی سونی از ایرباد LinkBuds با طراحی متفاوت

رونمایی سونی از ایرباد LinkBuds با طراحی متفاوت

LinkBuds یک پیشرفت بزرگ در Xperia Ear Duo است. فناوری بی‌ سیم واقعی در پنج سال گذشته راه درازی را پیموده است و به شرکت‌هایی مانند سونی اجازه می‌دهد تا اندازه کلی هدفون‌ها را به شدت کاهش دهند. در اینجا، یک طراحی دو قسمتی با استاندارد IPX4 با یک محفظه گنبدی شکل کوچک وجود دارد که بخش عمده‌ای از اجزا را در خود جای داده است. به آن یک دایره باز متصل است که واحد بلندگوی حلقه ای شکل را نگه می دارد. کل چیز از پلاستیک سخت ساخته شده است، به جز «حامیان مناسب» انعطاف پذیر که به نگه داشتن LinkBuds در جای خود کمک می کنند.

هندزفری LinkBuds


برخلاف Galaxy Buds Live از سامسونگ یا Bose's Sport Open Earbuds، سونی  LinkBuds به جای قرار دادن یک بلندگوی کوچک در خارج از گوش و مسدود نشدن کانال، در وسط درایور باز می شود. با توجه به این موضوع و مواد انتخاب شده، LinkBuds در Galaxy Buds Live آنقدر راحت نیستند که چیزی در دهانه گوش شما گیر کرده است و به راحتی از گوش شما دور نمی افتد. ایرباد سونی با بالشتک های نرم و کوچک، محافظ خوبی می باشد و تا ساعت ها می توانید به موسیقی گوش بدهید، بدون اینکه گوش شما را اذیت کنید.

هندزفری Sony LinkBuds


همانطور که در WF-1000XM4 دیدیم، سونی ترسی ندارد که هدفون‌های بی‌سیم واقعی خود را کاملاً پر از فناوری قرار دهد و این در LinkBuds نیز ادامه دارد. ابتدا، این شرکت یک راه‌اندازی مبتنی بر لمس را برای کنترل‌ها انتخاب کرد، فقط شما جوانه‌ها را برای تکمیل کار لمس نکنید. شما درست جلوی گوش خود ضربه می زنید. یک حسگر حرکت رو به جلو هنگام انجام این کار لرزش ها را تشخیص می دهد و به شما امکان می دهد پخش/مکث، رد شدن از آهنگ ها (به جلو و عقب)، تنظیم صدا یا احضار دستیار صوتی را انجام دهید. با این حال، فقط حرکات دو و سه ضربه زدن در اینجا وجود دارد، بنابراین شما فقط چهار اسلات - دو در هر طرف - برای انتخاب اقدامات مورد نیاز خود دارید. خوشبختانه، برخی از افراد می توانند از دستیار صوتی در اینجا صرف نظر کنند، زیرا LinkBuds دسترسی هندزفری به دستیار Google (فقط اندروید) و الکسا را ​​ارائه می دهد.

ایرباد LinkBuds

سونی این فناوری را Wide Area Tap می‌نامد و زمانی که می‌خواهید از آن همانطور که در نظر گرفته شده است استفاده کنید، بسیار قابل اعتماد است. با این حال، متوجه شدم که هر وقت در حال جویدن در حین گوش دادن به موسیقی یا پادکست بودم، LinkBuds اغلب فریب می خورد و فکر می کرد که من فقط چند ضربه زده ام. این احتمالاً به دلیل بیرون زدگی فک من هنگام گاز گرفتن است. اگر این اتفاق برای شما افتاد، می‌توانید Wide Area Tap را به طور کامل غیرفعال کنید، اما باید برای کنترل آهنگ‌ها به گوشی خود دست بزنید که جایگزین خوبی نیست.

هدفون وایرلس LinkBuds


این شرکت همچنین برخی از بهترین ویژگی‌های WF-1000XM4، از جمله Speak-to-Chat را به همراه آورده است. این ابزار هنگامی که شروع به صحبت می کنید به طور خودکار صدا را متوقف می کند، بنابراین لازم نیست وقتی کسی برای یک مکالمه سریع بلند می شود ضربه بزنید. سونی این ویژگی را نیز کمی بهبود بخشیده است و به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از اینکه LinkBuds از جایی که کار را متوقف کردید، بین سه مدت مکث (5، 15 یا 30 ثانیه) یکی را انتخاب کنید. اکنون می توانید حساسیت تشخیص صدا را با تنظیمات خودکار، زیاد و پایین تنظیم کنید. Adaptive Volume Control نیز برمی گردد، گزینه ای که می تواند در صورت بلندتر شدن صدای محیط، سطح را تغییر دهد و پس از آرام شدن همه چیز به عقب برگردد.

هدفون سونی LinkBuds


سونی یک درایور حلقه ای شکل 12 میلی متری برای LinkBuds طراحی کرده است. به این ترتیب بخشی که به داخل گوش شما می رود می تواند از وسط باز شود. همچنین به این معنی است که مقدار قابل توجهی از صدای بیرون همیشه وارد می شود. این راحتی کل ایده است، اما انتظار نداشته باشید صدای سطح پرچمدار با زمزمه یا غرش محیطی شما همراه باشد. LinkBuds مطمئنا به شما این امکان را می دهد که هم موقعیت مکانی خود و هم مقداری موسیقی یا یک پادکست را تنظیم کنید، اما لزوما بهترین ها را از هر دو دنیا دریافت نمی کنید.LinkBuds از صدای واقعیت 360 سونی پشتیبانی می کند.

هدفون بی سیم Sony LinkBuds

در اینجا هیچ ANC وجود ندارد، اما عدم مقابله با نویز موضوع اصلی است. سونی LinkBuds را برای استفاده دائمی ساخته و «دنیای آنلاین و آفلاین» را به هم مرتبط می‌کند. از این رو نامش هیچ تلاشی برای مسدود کردن دنیای اطراف انجام نمی شود، بلکه برای اینکه شما را قادر می سازد تا همیشه با طراحی حضور داشته باشید. در اینجا می‌توانید حواس‌پرتی‌ها را با صدا مقابله کنید، اما حتی زمانی که به موسیقی یا پادکست گوش می‌دهید، همچنان در معرض آن‌ها خواهید بود. بنابراین اگر هدفون‌هایی می‌خواهید که به شما کمک می‌کنند غرش را خاموش کنید تا بتوانید تمرکز کنید یا استراحت کنید، اینها نیستند. و دوباره، آنها قرار نیست باشند.

هدفون بی سیم سونی LinkBuds

وقتی صحبت از تماس به میان می‌آید، سونی می‌گوید «فناوری دقیق دریافت صدا» از پردازش سیگنال و الگوریتم کاهش نویز برای آرام کردن صدای اطراف و تمرکز روی گفتار شما استفاده می‌کند. بسیاری از شرکت‌ها ادعاهایی در مورد کیفیت تماس دارند که در نهایت به نتیجه نمی‌رسند، اما سونی موفق می‌شود. غرش مداوم پس زمینه مانند یک دستگاه نویز سفید تقریباً به طور کامل قطع می شود، همانطور که حواس پرتی مانند گفتگوی تلویزیونی نیز قطع می شود. شما هنوز به نظر می رسد که با بلندگوی طرف مقابل صحبت می کنید، اما حداقل صدای سر و صدای اتاق در انتهای شما چندان مشکل ساز نخواهد بود.

هدفون بی سیم LinkBuds

سونی قول می دهد تا پنج ساعت و نیم در خود LinkBuds و 12 ساعت دیگر در جعبه شارژ بماند. در طول آزمایش‌هایم، تقریبا شش ساعت استفاده کردم قبل از اینکه هدفون‌ها را روی هدفون نصب کنم، و به طور مداوم حدود 30 دقیقه بیشتر از آنچه در آگهی بود دریافت کردم. در اینجا شارژ بی سیم وجود ندارد، اما یک پلاگین 10 دقیقه ای به شما 90 دقیقه استفاده می دهد. راستش را بخواهید، قاب شارژ LinkBuds آنقدر کوچک است که من ترجیح می‌دهم آن قطعه جمع و جور بماند تا اینکه سونی آن را بزرگ‌تر کند تا با هر بیت سازگار با Qi سازگار باشد.

هدفون وایرلس LinkBuds


سونی تنها شرکتی نیست که مفهوم open fit را روی هدفون های بی سیم واقعی امتحان کرده است. Galaxy Buds Live سامسونگ دارای طراحی "نوع باز" می باشد که گوش های شما را می پوشاند، اما همه چیز در بیرون قرار دارد. این مدل مجهز به ANC است، اگرچه از آنجایی که مجرای گوش شما بسته نشده است، مسدود کردن صدا قوی را ارائه نمی دهد. صدا نیز بهترین نیست، به خصوص در حجم بالا. با این حال، به راحتی چیزی را در گوش خود فرو نمی‌برید. آن را با Bixby همیشه روشن، شارژ بی‌سیم، یکپارچه‌سازی iOS و کنترل‌های قابل تنظیم ترکیب کنید، و مجموعه مناسبی از هدفون‌ها را خواهید داشت. اگر بتوانید با جوک‌های لوبیا زندگی کنید، قیمت آن حدود 100 دلار است.

ایرباد حرفه ای LinkBuds


یکی دیگر از برداشت‌های اخیر از ایده گوش باز، هدفون‌های باز اسپرت Bose هستند. اینها طراحی قلاب پشت گوش مشابه Powerbeats Pro و سایر جوانه های تناسب اندام دارند. علی‌رغم عمر باتری خوب، کنترل‌های قابل اعتماد و مزایای ذاتی طراحی باز، این هدفون‌ها با کیف شارژ عرضه نمی‌شوند (بیشتر یک داک است) و نمی‌توانید واقعا آنها را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید. علاوه بر این، ساختار پلاستیکی سخت به این معنی است که آنها خیلی راحت نیستند و طراحی در واقع کیفیت صدا را تا حدی مختل می کند. به علاوه، آنها گرانتر از LinkBuds سونی با 199 دلار هستند. سونی تا حد زیادی در کاری که قرار بود انجام دهد موفق شد: مجموعه‌ای از هدفون‌های بی‌سیم واقعی ساخت که به جای تکیه بر میکروفون‌ها برای پخش صدای محیط، صدای شفاف را با طراحی ارائه می‌دهند. در واقع، LinkBuds موسیقی، پادکست یا ویدیوی شما را با هر آنچه در اطراف شما می گذرد ترکیب می کند. مطمئناً برای این کار مزایایی وجود دارد، خواه توانایی کمتر در دفتر کار یا ایمن ماندن در فضای باز باشد.

ایرباد LinkBuds

حتی با وجود تمام فناوری‌های کاربردی سونی، هدفون‌های هدفون باید به اندازه‌ای راحت باشند که بتوان آن‌ها را برای مدت طولانی استفاده کرد، و ناحیه اطراف درایورهای حلقه‌ای شکل منحصربه‌فرد آنقدر سخت است که بتوان آن‌ها را جا داد. عملکرد صوتی ثابت نیز تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد. در حال حاضر، LinkBuds یک محصول جالب است که می تواند با برخی اصلاحات قانع کننده تر باشد. امیدوارم سونی دقیقاً این کار را انجام دهد، زیرا من بسیار مشتاقانه منتظر نسخه 2.0 هستم.

هدفون Sony LinkBuds

نظرات بازدیدکنندگان