ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 معرفی شد

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 معرفی شد

Honor Watch GS 3 به طور رسمی در 12 آگوست 2021 همراه با تعدادی تصویر رسمی و تقریبا کل لیست ویژگی های آن معرفی شد. با این حال، به لطف ظاهر شدن چند تصویر واقعی آن برای اولین بار، تنها اکنون است که به نظر می رسد این ساعت بیشتر از همیشه به راه اندازی نزدیک شده است.Honor GS 3 با دو تاج و یک قاب فلزی صیقلی، شیک‌تر از Huawei Watch 3 به نظر می‌رسد.

ساعت هوشمند Honor GS 3

Honor انتخاب ساعت‌های هوشمند خود را با مانکن جدید GS افزایش می‌دهد. Honor Watch GS 3 به عنوان جایگزینی برای طراحی ناهموار ساعت GS Pro، ظاهری مدرن را در نظر گرفته است. این ساعت دارای شیشه منحنی سه بعدی با قاب مدرج آسان می باشد و بدنه آن از فولاد ضد زنگ 316 لیتری کم کربن با ضخامت 10.5 میلیمتر و وزن 44 گرم، قطر 45.9 میلیمتر ساخته شده است. این محصول در رنگ‌ های نقره‌ ای، طلایی و مشکی عرضه شده است که هر کدام دارای بند مچی مشخصی می باشد. GS 3 دارای نمایشگر 1.43 AMOLED با تراکم پیکسلی 326 ppi برای گرافیک واضح (466 x 466 px تصمیم گیری) می باشد و این کسری بزرگتر از نمایش Pro است.

ساعت هوشمند GS 3

در طرف مقابل ساعت یک ماژول PPG 8 کاناله قرار دارد که 97٪ حداقل دقت را هنگام ردیابی شارژ قلب عروق کرونر شما هدف قرار می دهد. به‌ علاوه به‌ دلیل Honor Health 5.0، ردیابی اکسیژن خون و ردیابی خواب (با بیش از 200 راه‌حل برای بهبود خواب شما) 24/7 انجام می‌شود.برای ردیابی خارج از در، این ساعت کاملا جدید از موقعیت یابی فرکانس دوگانه با کمک برای 5 تلویزیون اصلی ماهواره ای برای صورت فلکی رایانه استفاده می کند. در مقایسه با MagicWatch 2 (2019)، دقت موقعیت یابی 167٪ بهبود یافته است در حالی که قفل اولیه مکان در نیمی از زمان به دست می آید. بیش از 100 حالت فعالیت ورزشی به همراه 10 حالت فعالیت ورزشی ماهر وجود دارد.

ساعت هوشمند GS 3

ساعت هوشمند GS 3 به اندازه 5 دستگاه خودپرداز ضد آب است، بنابراین می توانید آن را داخل استخر ببرید. مجموعه حسگرهای آن علاوه بر این شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشار هوا و سنسورهای ملایم محیطی می باشد. این ساعت 14 روز استفاده معمولی یا 30 ساعت ردیابی ثابت GPS را تضمین می کند. خبر عالی این است که شما فقط می خواهید 5 دقیقه شارژ کنید تا انرژی کافی برای پایان روز را به دست آورید. هزینه کامل باتری 451 میلی آمپر ساعتی باید کمی کمتر از یک ساعت طول بکشد.با این حال، ساعت GS Pro 14 روز استفاده معمولی داشت، اگرچه ردیابی GPS بسیار سازگار با محیط زیست بود و باتری 48 ساعت دوام آورد.

ساعت GS 3

چندین برنامه اصلی به همراه یک شرکت کننده موسیقی (ممکن است 4 گیگابایت حافظه داخلی وجود داشته باشد)، زنگ هشدار و تایمر، به‌ علاوه دکمه شاتر دوربین دیجیتال دور دست و گزینه‌ ای برای رد تماس‌ های دریافتی با پیام‌ های محتوای متنی از پیش تعریف‌ شده، از پیش نصب شده‌اند. می ‌توانید برنامه ‌های اضافی راه‌اندازی کنید، اما توجه داشته باشید که این ساعت Google Wear نیست (این ساعت LiteOS را روی چیپ‌ست Apollo4 اجرا می‌کند). علاوه بر این، فقط چند گزینه خاص چین مانند Alipay و یک کارت هوشمند برای حمل و نقل عمومی وجود دارد. همچنین تکنولوژی NFC قابل دسترسی است.

نظرات بازدیدکنندگان