ساعت هوشمند رده بالای جدید T-Rex Ultra آمازفیت معرفی شد

ساعت هوشمند رده بالای جدید T-Rex Ultra آمازفیت معرفی شد

شاید در مورد آمازفیت چیز زیادی نشنیده باشید. اما این برند شش یا هفت سال است که وارد بازار شده است و با گذشت زمان، مجموعه ای از پوشیدنی های تناسب اندام مقرون به صرفه و ساعت های هوشمند عالی ساخته است. اکنون قصد دارد با عرضه Amazfit T-Rex Ultra، پرچمداران بازار را در اختیار بگیرد.

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex Ultra به عنوان گران ترین ساعت هوشمند T-Rex شرکت تا به امروز معرفی شده است. T-Rex Ultra نه تنها در بیشتر موارد عمر باتری 20 روزه را ارائه می دهد، بلکه دارای صفحه نمایش بزرگ AMOLED و اجرای Zepp OS 2.0 در کنار سایر ویژگی ها است.

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex Ultra

نگاهی دقیق تر به AMAZFIT T-REX ULTRA

Amazfit T-Rex Ultra دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED است که از نظر روشنایی می تواند تا 1000 نیت را افزایش دهد. با آن سطح روشنایی اوج، می توانید آنچه را که روی صفحه نمایش در هر محیطی وجود دارد بخوانید. آمازفیت در هنگام طراحی ساعت، استحکام را در نظر گرفت.به همین دلیل است که برای ساخت کلی فولاد مرغوب را انتخاب کرده است. اگرچه آمازفیت هیچ چیز بیشتری در مورد ساخت فاش نکرد، اما بیان می‌کند که T-Rex Ultra آزمایش‌های درجه نظامی را پشت سر گذاشته است. این نشان می دهد که ساعت قادر به تحمل شدیدترین دماها و سوء استفاده های سنگین است.

T-Rex Ultra حتی دارای سخت افزار منحصر به فردی است که زباله ها و رسوبات را از داخل دور نگه می دارد. بنابراین، مهم نیست که ساعت را کجا می برید، دیگر نگران آسیب دیدن یا سرخ شدن آن نخواهید بود.

در این یادداشت، Amazfit بیان می کند که T-Rex Ultra دارای گواهینامه های EN13319 و ISO6245 است. این دو باعث می شوند که ساعت بتواند در عمق 30 متری آب در حالی که غواصی آزاد کند و در برابر فشار آب تا عمق 100 متر مقاومت کند، مقاومت کند.

Amazfit T-Rex Ultra ساعت

ویژگی های ULTRA SMART

اگر دوست دارید کوهنوردی کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید T-Rex Ultra دارای GPS دو بانده است. این ساعت را قادر می سازد تا ردیابی ردیابی دقیق را ارائه دهد. حتی از نقشه برداری آفلاین نیز پشتیبانی می کند. بنابراین می توانید به راحتی در مناطق ناشناخته با پوشش شبکه محدود یا بدون پوشش حرکت کنید.شما همچنین دارای ویژگی های ورزشی و فعالیت های معمولی هستید که در سایر ساعت های هوشمند موجود است. به عنوان مثال، حالت های ورزش دویدن، دویدن و پیاده روی وجود دارد. و بخش بزرگ این است که T-Rex Ultra می تواند 25 تمرین مختلف را به طور خودکار تشخیص دهد و ردیابی تمرین شما را آسان تر می کند.

Amazfit T-Rex Ultra همچنین دارای ویژگی های نظارت بر سلامت مانند استرس، خواب و ردیابی ضربان قلب است. از نظر عمر باتری حتی شما را ناامید نخواهد کرد. این ساعت دارای یک باتری قوی است که با یک بار شارژ کامل می تواند تا 20 روز کار کند.اما اگر نمی‌خواهید از ردیابی GPS برای عمر باتری خودداری کنید، می‌توانید با حالت Endurance GPS بیش از سه روز استفاده کنید. همچنین T-Rex Ultra این توانایی را دارد که انواع مختلفی از اطلاعات را در مورد محیط شما به شما ارائه دهد. به عنوان مثال، می تواند فشار هوا، دمای آب و ارتفاع را نشان دهد.

ساعت هوشمند T-Rex Ultra

اطلاعات محیطی T-Rex Ultra

حتی می تواند برای پخش موسیقی به هدفون بلوتوث شما متصل شود. این بدان معناست که اگر نمی خواهید، حتی ممکن است نیازی به آوردن گوشی خود به باشگاه نداشته باشید. ویژگی اتصال بلوتوث حتی به T-Rex Ultra اجازه می دهد تا داده های فعالیت شما را به دستگاه های خارجی پخش کند.البته، T-Rex Ultra بدون داشتن ویژگی های شخصی سازی، چندان یک ساعت هوشمند نخواهد بود. بیش از 120 صفحه ساعت از Amazfit موجود است.

به طور کلی، Amazfit T-Rex Ultra با قیمت 400 دلار، یک ساعت هوشمند عالی برای افراد افراطی است. و به نظر می رسد آمازفیت با ساعت های هوشمند خود در حال پیشرفت است. به تازگی، GTR Mini را معرفی کرده است، یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه که قطعاً ارزش توجه شما را دارد.

ساعت هوشمند T-Rex Ultra

نظرات بازدیدکنندگان