ساعت هوشمند هوآوی بند 8 رونمایی شد

ساعت هوشمند هوآوی بند 8 رونمایی شد

هوآوی قرار است جدیدترین مچ بند هوشمند خود با نام Huawei Band 8 را در 17 آوریل عرضه کند. این شرکت یک پوستر تبلیغاتی از Band 8 را به اشتراک گذاشته است که جزئیات مختلفی را نشان می دهد که ظاهر و احساس به روز این پوشیدنی را به نمایش می گذارد. این می‌تواند جانشین Huawei Band 7 شود و رقبای همکار چینی OEM، Xiaomi، Xiaomi Band 8 را بگیرد.

ساعت هوآوی بند 8

طراحی و ساخت ساعت هوآوی بند 8 :

هوآوی بند 8 با یک قاب بازطراحی شده عرضه می شود که از همه طرف صاف و از سرامیک و ظاهری شیک و مدرن ساخته شده است . علاوه بر این، مچ بند جدید در سه رنگ سبز، صورتی ساکورا و مشکی تیره با تسمه‌های همسان که دارای طرح‌های حکاکی پیچیده است موجود است.Huawei Band 8 دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با رزولوشن 194 در 368 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 ppi می باشد و از حرکات لمسی و سوایپ برای ناوبری آسان پشتیبانی می کند، علاوه بر این تضمین می کند که همه چیز با کیفیت و وضوح عالی دیده شود و روشنایی آن بیش از 400 نیت به این معنی است که شما در موقعیت هایی که نور زیادی وجود دارد مشکلی نداشته باشید.

ساعت هوآوی بند 8

منبع تغذیه ساعت هوشمند هوآوی بند 8:

ساعت هوشمند Band 8 از باتری قوی با ظرفیت 180 میلی آمپر ساعتی برخوردار است که انتظار می رود با یک بار شارژ تا 14 روز دوام بیاورد. این دستگاه همچنین از شارژ سریع از طریق یک شارژر مغناطیسی پشتیبانی می کند که می تواند باتری را در حدود یک ساعت به طور کامل شارژ کند.

ساعت هوشمند هوآوی بند 8

سایر ویژگی ساعت هوشمند Band 8:

Band 8 دارای سنسور ضربان قلب، حسگر SpO2، شتاب سنج، ژیروسکوپ و فشارسنج می باشد. همچنین این حسگرها دستگاه را قادر می‌سازد تا معیارهای مختلف سلامتی و تناسب اندام مانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب، سطح استرس، کالری سوزانده شده، قدم‌های برداشته شده، مسافت طی شده و موارد دیگر را ردیابی کند.

Band 8 با 96 حالت تمرینی قابلیت این را دارد که فعالیت های مختلفی مانند دویدن، دوچرخه سواری، شنا، یوگا و غیره را پوشش می دهد. این دستگاه همچنین دارای یک ویژگی تشخیص تمرین خودکار است که می‌تواند شش نوع تمرین را تشخیص دهد: دویدن در فضای باز/داخلی، پیاده‌روی در محیط داخلی/خارج، بیضوی و پارویی می باشد.

هواوی بند 8 از استاندارد حفاظتی IP68 برخوردار است که مقاوم در برابر آب و گرد و غبار می باشد؛ این بدان معنی است که دستگاه می تواند تا 30 دقیقه در آب تا عمق 1.5 متری دوام بالایی داشته باشد.

ساعت هوشمند Band 8

نوع اتصالات ساعت هوشمند بند 8:

ساعت هوشمند بند 8 دارای اتصال بلوتوث 5.0 بوده و با دستگاه های اندروید و iOS سازگاری دارد. این دستگاه همچنین از اعلان تماس ها، پیام ها، برنامه های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر پشتیبانی می کند و کاربران می توانند پخش موسیقی و شاتر دوربین را نیز از روی مچ بند کنترل کنند.

در اخر باید بدانید که:

انتظار می رود Band 8 قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد و با سایر مچ بندهای هوشمند محبوب مانند Xiaomi Mi Band 8 و حتی ردیاب های نسل فعلی رقابت کند. این دستگاه از 17 آوریل در وب سایت رسمی هوآوی در چین و سایر پلتفرم های آنلاین برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت هواوی بند 8 وجود ندارد اما انتظار می‌رود این گوشی با قیمتی بین 50 تا 70 دلار روانه بازار شود که برای یک مچ بند هوشمند با چنین ویژگی‌ها و طراحی کاملاً مقرون به صرفه است. این دستگاه ابتدا در چین و سپس در مناطق دیگر در دسترس خواهد بود.

نظرات بازدیدکنندگان