لپ تاپ سرفیس SE مایکروسافت رونمایی شد

لپ تاپ سرفیس SE مایکروسافت رونمایی شد

مایکروسافت Surface Laptop SE را به عنوان رقیبی برای کروم‌ بوک ‌ها طراحی کرده است که در سال‌ های اخیر بازار را پر کرده است. لپ تاپ SE دارای دو هسته اینتل سلرون N4020 یا چهار هسته ای N4120 است. همچنین می توانید 6 یا 8 گیگابایت رم را با 64 یا 128 گیگابایت حافظه eMMC انتخاب کنید.

مایکروسافت Surface Laptop SE

صفحه نمایش لپ تاپ SE کمی ضعیف است و 11.6 اینچ با رزولوشن 1366 در 768 دارد. این وضوح برای دستگاهی در سال 2021 پایین است، حتی دستگاهی با برچسب قیمت زیر 300 دلار. مایکروسافت همچنین از نسبت تصویر سنتی 16:9 به جای 3:2 که دستگاه های اخیر سرفیس استفاده کرده اند استفاده می کند. همچنین یک وب کم 1 مگاپیکسلی وجود دارد که در بالای صفحه نمایش قرار می گیرد و ویدیوهای 720p ضبط می کند.

جدای از مشکلات صفحه نمایش، پد لمسی و صفحه کلید در Laptop SE همان مواردی هستند که مایکروسافت در Surface Laptop Go گران‌تر استفاده می‌کند. آنها خوب هستند اما صفحه کلید فاقد نور پس زمینه است.

لپ تاپ SE

گرد کردن سخت افزار یک ساختار پلاستیکی تمیز با انتخاب پورت خوب، البته کمی محدود کننده است. یک USB-A، یک USB-C تک، یک جک ترکیبی هدفون/میکرون و یک کانکتور از نوع بشکه DC وجود دارد. متأسفانه، هیچ پورت Surface Connect وجود ندارد، اما با توجه به بازار هدف لپ تاپ SE، این قابل درک است.

مایکروسافت ویندوز 11 SE را معرفی می کند، آخرین تلاش خود برای حذف سیستم عامل و هدفش بازار آموزشی است. به عبارت دیگر، ویندوز 11 SE آخرین تلاش شرکت ردموند برای رقابت با کروم بوک ها است ویندوز 11 SE به طور خاص برای دانش آموزان K-8 در نظر گرفته شده است. اگر به یک کودک پنج ساله لپ تاپ ویندوزی بدهید، فهمیدن آن می تواند کمی پیچیده باشد. این ایده پشت SKU جدید است. قرار است ساده تر و شهودی تر باشد.

سرفیس لپ تاپ SE

نظرات بازدیدکنندگان