لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear 17G90Q رسما رونمایی شد

لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear 17G90Q رسما رونمایی شد

ال ‌جی از اولین لپ ‌تاپ مخصوص بازی خود مدل 17G90Q رونمایی کرد که مجموعه ممتاز UltraGearTM خود را گسترش داد و اخبار هیجان‌انگیزی را برای گیمرها در سراسر جهان به ارمغان آورد. این لپ‌ تاپ برنده جایزه نوآوری CES 2022، یک عملکرد قدرتمند با طراحی بسیار شیک، تجربه‌های عالی بازی و آزادی لذت بردن از آن‌ها را در هر کجا و در هر زمان ارائه می‌کند.

لپ تاپ 17G90Q

لپ تاپ ال ‌جی UltraGear 17G90Q دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger Lake H، کارت گرافیک NVIDIA GeForceTM RTX 3080 Max-Q، حافظه دو کاناله و راه‌اندازی دوگانه SSD فوق سریع می باشد. لپ ‌تاپ گیمینگ ال‌ جی UltraGear علاوه بر پنل 17 اینچی IPS با زمان پاسخگویی 1 میلی ‌ثانیه و نرخ تازه ‌سازی 300 هرتز، به لطف جدیدترین پیشرفته ‌ترین، گیم‌ پلی همه‌ جانبه و روان را حتی برای سخت‌ ترین بازی ‌های رایانه‌ ای که از نظر گرافیکی نیاز دارند، تضمین می‌کند. سخت افزار خط همچنین، سیستم خنک‌کننده ال‌جی با محفظه بخار، لپ‌تاپ را خنک نگه می‌دارد، حتی در صورت فشار به حد مجاز.

لپ تاپ ال ‌جی UltraGear 17G90Q

17G90Q با به اشتراک گذاشتن DNA با لپ ‌تاپ‌ های گرم سبک وزن ال‌ جی، طراحی ساده و بسیار قابل حمل دارد. لپ تاپ جدید و باریک دارای صفحه نمایش بزرگ و باتری 93 وات ساعتی چشمگیر است در حالی که ضخامت آن کمتر از 21.4 میلیمتر و وزن کمتر از 2.7 کیلوگرم است. لپ ‌تاپ گیمینگ ال‌ جی UltraGear دارای بدنه ‌ای آلومینیومی می باشد که دوام بالایی را ارائه می‌دهد، در حالی که نشان بالدار UltraGear در نمای بیرونی آن به وضوح قدرت و کیفیتی را که برند بازی برتر ال‌ جی به آن معروف است، نشان می‌دهد.

لپ‌ تاپ گیمینگ ال ‌جی UltraGear

17G90Q تجربه بازی را بیشتر از طریق نرم افزار بازی ال جی، LG UltraGear Studio بهینه می کند، و به کاربران این امکان را می دهد تا گزینه های مربوط به بازی را سفارشی کنند و انواع داده های عملکرد از جمله ساعت CPU، TDP و ساعت GPU و نرخ اشتراک حافظه را در زمان واقعی ردیابی کنند و برای یک راه اندازی کاملا منحصر به فرد، کاربران می توانند رنگ متفاوتی را برای تک تک کلیدهای صفحه کلید RGB جذاب لپ تاپ انتخاب و اعمال کنند.

لپ‌ تاپ گیمینگ ال ‌جی UltraGear

لپ‌ تاپ گیمینگ ال ‌جی UltraGear همراه با شخصی‌سازی سطح بعدی، سرعت و کیفیت تصویر برتر، صدای واقعی و سه بعدی را با سیستم بلندگوی دو طرفه داخلی خود ارائه می‌کند. این بلندگوها با پشتیبانی از DTS:X Ultra، جهت و موقعیت صداها را در محیط بازی به دقت منتقل می‌کنند و به بازیکنان کمک می‌کنند تا هم تیمی‌های خود را پیدا کنند و دشمنان خود را راحت ‌تر ردیابی کنند. علاوه بر این، 17G90Q با Intel® Killer™ Wireless ارائه می‌شود که به تضمین اتصال سریع و پایدار شبکه برای تجربه‌های بازی آنلاین بدون تأخیر و ناامیدی کمک می‌کند.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات ال‌جی الکترونیکس، گفت: لپ ‌تاپ گیمینگ ال‌ جی UltraGear همه چیز مورد نیاز برای مقابله با جدیدترین بازی‌های با مشخصات بالا را دارد و گیم‌پلی روان و پاسخگو را که همه گیمرها می‌خواهند ارائه می‌کند.

نظرات بازدیدکنندگان