معرفی اسکوتر برقی شیائومی MIJIA 3 Lite

معرفی اسکوتر برقی شیائومی MIJIA 3 Lite

شیائومی برای اولین بار اسکوتر برقی MIJIA M365 را در سال 2017 روانه بازار کرد و این محصول در زمان فروش موفقیت زیادی کسب کرد. این اسکوتر جدا از طراحی مینیمالیستی و در عین حال شیک، راهی ارزان و قابل اعتماد برای رفت و آمد روزانه در شهرهای شلوغ شهری است. از آن زمان، این برند به بازسازی M365 با افزودن ویژگی های بیشتر و ارتقاهای دیگر ادامه داده است. این شرکت چینی اکنون از اسکوتر برقی MIJIA 3 Lite (نسخه جوانان) رونمایی کرده است. این اسکوتر از 1899 یوان (298 دلار) شروع می شود و از 5 آوریل به فروش می رسد.

اسکوتر برقی MIJIA 3 Lite

گفته می ‌شود که قاب MIJIA Electric Scooter 3 Lite 10 میلیمتر نازک تر از از Mijia Electric Scooter 1s است که در سال 2020 عرضه شد. همچنین اندازه قاب کاهش ‌یافته مرکز ثقل پایین‌ تر و سواری پایدارتری را به اسکوتر ارائه می‌دهد. بدنه ی این اسکوتر برقی از مواد آلیاژ آلومینیوم با استحکام بالا ساخته شده است که بدنه را سبک تر و راحت تر می کند و حمل آن را راحت تر می کند.

اسکوتر Mijia Electric Scooter 3 Lite

از نظر طراحی، Mijia Electric Scooter 3 Lite از صفحه نمایش یکپارچه استفاده می کند. در حالی که علامت دنده برجسته شده است، اعداد را پررنگ ‌تر نشان می ‌دهد تا سواران بتوانند در یک نگاه تمام اطلاعات لازم را دریافت کنند. دارای پیشانی مینیمالیستی T شکل است. به لطف طراحی خاص، نور را به سمت پایین حرکت می دهد تا بار روی پیشانی را کاهش دهد. چنین رویکردی همچنین نسبت صفحه نمایش را افزایش می دهد و تجربه کنترل صفحه را بهینه می کند. به‌علاوه، نواحی نمایشی تقسیم‌شده قبلی را در یک کل ترکیب می‌کند. در همان زمان، پوشش هاب جلو برای اضافه کردن عناصر یکپارچه سازی تنظیم شده است.

اسکوتر برقی جدید MIJIA

علاوه بر این، اسکوتر برقی جدید MIJIA دارای 13 درصد افزایش در توانایی صعود، حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت و توان نامی 250 وات می باشد. برد اسکوتر فقط 20 کیلومتر است و برای رفت و آمدهای کوتاه گزینه ایده آلی است.

اسکوتر برقی جدید MIJIA

شایان ذکر است که Mijia Electric Scooter 3 Lite تا 3 حالت قدرت را پشتیبانی می کند. آنها شامل حالت پیاده، حالت استاندارد و حالت ورزشی هستند. همانطور که حدس می زنید، آنها برای سبک های مختلف سواری هستند. اما آنچه مهمتر است، بسته به آنها، مصرف برق نیز متفاوت خواهد بود.MIJIA Electric Scooter 3 Lite در رنگ های سیاه و سفید موجود است و قرمز برای تراز کردن نقطه استفاده می شود. در همان زمان، پوشش هاب جلو برای اضافه کردن عناصر یکپارچهسازی با سیستمعامل تنظیم شده است.

نظرات بازدیدکنندگان