معرفی اولین مانیتور 4K گیمینگ سامسونگ Odyssey Neo G8

معرفی اولین مانیتور 4K گیمینگ سامسونگ Odyssey Neo G8

سامسونگ به تازگی در نمایشگاه CES 2022 از یک مانیتور گیمینگ منحنی منحصر به فرد با نام Samsung Odyssey Neo G8 رونمایی کرد. این نمایشگر 32 اینچی بازی‌های 4K را با نرخ تازه‌سازی بی‌سابقه 240 هرتز ارائه می‌کند که آن را به اولین نمایشگر جهان با نرخ تازه‌سازی بالا در این وضوح تبدیل می‌کند.بازی بر روی مانیتور 4K اغلب راهی مطمئن برای تجربه خیره‌ کننده‌ ترین تصاویری است که یک بازی می‌تواند ارائه دهد، اما وضوح بالا معمولاً به قیمت نرخ تازه‌ سازی پایین ‌تر است. به نظر می رسد سامسونگ با Odyssey Neo G8 راه حلی برای این مشکل پیدا کرده است و بهترین های هر دو جهان را در یک بسته بندی شیک ارائه می دهد. این نمایشگر هم نرخ تازه سازی بالایی که گیمرها میل می کند و هم تصاویری خیره کننده 4K را ارائه می دهد.

مانیتور خمیده سامسونگ Odyssey Neo G8

اگر بخواهیم منصف باشیم، بسیاری از بازی‌ها نمی‌توانند از میزان تازه‌سازی 4K، حتی در قدرتمندترین رایانه‌های شخصی بازی، استفاده کنند.اما این چیزی بیش از وضوح و نرخ تازه سازی است. Odyssey Neo G8 همچنین دارای Quantum HDR 2000 است که به شدت روشن است. این کار از طریق استفاده از ال‌ ای‌ دی ‌های کوچک کوانتومی انجام می‌شود که تا 2000 نیت روشنایی و همچنین نسبت کنتراست میلیون به یک را ارائه می‌کنند. Samsung Odyssey Neo G8 با طیف وسیعی از رنگ‌ها و کنتراست‌های عمیق که به بهبود آن‌ها کمک می‌کند، احتمالا تجربه‌ ای از بازی شگفت ‌انگیز را ارائه می‌ دهد. اما این نرخ تجدید سریع نور است که باعث می شود Odyssey Neo G8 اولین بار در جهان باشد. با فرکانس 4K 240 هرتز، این یک مانیتور بازی هیولا بدون توجه به بازی است. زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه را به آن اضافه کنید، نمایشگری خواهیم داشت که هم بازی‌های RPG و هم بازی‌های اسکریپت‌شده را اجرا می‌کند. شوترهای سریع بدون اینکه به هیچ وجه مانع از گیم پلی بازی شود. سامسونگ همچنین از AMD FreeSync Premium Pro و Nvidia's G-Sync برای محدود کردن پارگی صفحه پشتیبانی می کند.

مانیتور گمینگ 4K خمیده Odyssey Neo G8

لازم به ذکر است که این صفحه نمایش خمیده با انحنای 1000R است. در حالی که نمایشگرهای بازی خمیده ممکن است فنجان چای همه افراد نباشند، سامسونگ در گذشته مدل های بسیار موفقی را عرضه کرده است. این مانیتور دارای رزولوشن 3840 در 2160 و نسبت تصویر 16:9 است که امکان بهینه سازی غوطه وری در بازی ها را فراهم می کند.جلوه های بصری قابل توجه با طراحی خود صفحه نمایش شروع می شود. سامسونگ به دنبال طراحی نیمه آینده نگریست که شبیه چیزی است که در یک فیلم علمی تخیلی پیدا می کنید. از همه مهمتر، طراحی بسیار شبیه Odyssey G9 سامسونگ است، یک مانیتور عظیم (و بسیار روشن) از سازنده که در سال 2021 عرضه شد. بسیار شبیه G9، Odyssey Neo G8 کاملا جدید تا حد زیادی سفید با حاشیه های مشکی است. سامسونگ همچنین از نورپردازی CoreSync استفاده کرده است تا تجربه بازی را فراگیرتر کند. چراغ های پشت مانیتور به طور خودکار رنگ های نمایش داده شده را تشخیص می دهند و با آنچه روی صفحه اتفاق می افتد سازگار می شوند. در حالی که هیچ راهی وجود ندارد که Samsung Odyssey Neo G8 در لیست ارزان‌ ترین مانیتورهای گیمینگ قرار بگیرد، به نظر می‌رسد که برای علاقه‌ مندانی که اول از همه به عملکرد قدردانی می‌کنند، می تواند یکی از بهترین ‌ها باشد.

نظرات بازدیدکنندگان