معرفی گوشی وان پلاس نورد N20 5G

معرفی گوشی وان پلاس نورد N20 5G

وان پلاس از سال گذشته تمرکز زیادی روی گوشی های هوشمند میان رده داشته است و تلاش های این شرکت با موفقیت خط تولید Nord به ثمر نشسته است. این غول فناوری مستقر در شنژن به تولید میان رده‌ها ادامه خواهد داد و OnePlus Nord N20 5G گوشی هوشمند بعدی خواهد بود که تلاش این شرکت را در این بخش به نمایش می‌گذارد. خوشبختانه، ما مجبور نیستیم تا زمان عرضه منتظر بمانیم زیرا رندرهای گوشی‌های هوشمند Nord N20 5G به‌تازگی به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرده و گوشی هوشمند را از هر زاویه‌ای نشان می‌دهد.

گوشی OnePlus Nord N20 5G


گوشی OnePlus Nord N20 5G در مقایسه با IPS نسخه قبلی خود، دارای صفحه نمایش AMOLED است. در این مقاله به بررسی مشخصات، ویژگی‌ها، در دسترس بودن و قیمت مورد انتظار OnePlus Nord N20 5G در نپال می‌پردازیم.

OnePlus Nord N20 از نظر طراحی به شدت با مدل قبلی خود تفاوت دارد. در پشت، دو برآمدگی دوربین دارد که در کنار آن یک بریدگی کوچک دوربین و یک فلاش LED در سمت چپ و راست قرار دارند. علاوه بر این، به نظر می رسد قسمت عقب دارای پشتی مات است.

وان‌پلاس نورد 5G N20

علاوه بر این، وان‌پلاس نورد 5G N20 نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED 1080p در جلوی آن به رخ می‌کشد. با این حال، گوشی موبایل OnePlus نرخ به روز رسانی را از 90 هرتز در نسخه قبلی خود به 60 هرتز کاهش داده است.

زیر کاپوت گوشی OnePlus Nord N20 5G ، قدرت خود را با چیپست اسنپدراگون 695 5G دریافت می کند. از نظر حافظه، در حال حاضر تنها در پیکربندی 6/128 گیگابایتی موجود است. با این حال، ناامیدی در بخش نرم افزار وجود دارد، زیرا با اندروید 11 عرضه می شود. جالب اینجاست که OnePlus 10 Pro تنها گوشی هوشمند این شرکت است که تا به امروز با اندروید 12 از پیش نصب شده است.

گوشی OnePlus Nord N20 5G

از سوی دیگر، سامسونگ گوشی های میان رده سری A و M خود را با اندروید 12 و تعداد زیادی به روز رسانی نرم افزاری متعهد عرضه کرده است.

گوش موبایل OnePlus مدل Nord N20 دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در پشت می باشد که توسط یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی هدایت می‌شود. همراه این یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک حسگر عمق می باشد. یک دوربین سلفی در جلو وجود دارد، با این حال، اندازه سنسور آن تا کنون فاش نشده است.

وان پلاس نورد N20 5G

در ادامه، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برای سوخت رسانی به این گوشی موبایل تعبیه شده است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. برای بیومتریک، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر دارد. به همین ترتیب، Nord N20 5G در یک رنگ آبی موجود است.

گوشی موبایل OnePlus Nord N20 5G در یک مدل 6/128 گیگابایتی با قیمت 282 دلار در دسترس است. با این حال، OnePlus هنوز تاریخ در دسترس بودن گوشی هوشمند را اعلام نکرده است. ما انتظار داریم که قیمت گوشی OnePlus Nord N20 نسخه 5G در صورت عرضه در نپال، 40000 NPR باشد.

نظرات بازدیدکنندگان