موس ارگونومیک لاجیتک رونمایی شد

موس ارگونومیک لاجیتک رونمایی شد

لاجیتک از موس بی سیم جدید Lift Vertical خود با طراحی ارگونومیک رونمایی کرد. این برند ادعا می‌کند که بهترین گزینه برای دست‌های کوچک تا متوسط ​​است و آن را در سه رنگ پر کاربرد رز، مایل به سفید و گرافیت عرضه کرده است. ماوس رنگی گرافیکی در دو نسخه راست و چپ موجود است اما فقط در آمریکای شمالی و اروپا. طراحی عمودی 57 درجه آن به کاربران راست و چپ دستی آرامش بخش می دهد و فشار را از روی مچ، مطابق با نام تجاری، کاهش می دهد.

موس ارگونومیک لاجیتک LIFT VERTICAL ERGONOMIC

موس ارگونومیک لاجیتک لیفت ماوس دارای دو دکمه اصلی، یک چرخ اسکرول، یک دکمه سوئیچ DPI و دو دکمه شست است. همراه با Logitech Flow، کاربران می توانند گردش کار خود را در حداکثر سه دستگاه چند سیستم عامل در یک زمان حفظ کنند. یکی باید برنامه Logi Options Plus را نصب کند تا روی هر دو رایانه اجرا شود و مکان نما می تواند از یک رایانه به رایانه دیگر حرکت کند. لاجیتک لیفت به شما امکان می دهد از طریق بلوتوث کم انرژی یا گیرنده USB Logi Bolt به صورت بی سیم متصل شوید و فوراً بین سیستم عامل های Windows، macOS، Linux، Chrome OS، iPadOS و Android سوئیچ کنید. از سوی دیگر، این ماوس فاقد باتری داخلی است و به یک باتری AA نیاز دارد. با این حال، لاجیتک ادعا می کند که باتری می تواند تا دو سال دوام بیاورد.

موس لاجیتک LIFT VERTICAL ERGONOMIC

لاجیتک همچنین این موس را به یک SmartWheel مغناطیسی بی صدا مجهز کرده است که سرعت و دقت را برای ویرایش های دقیق یا پیمایش سریع در اسناد طولانی ارائه می دهد. علاوه بر این، ماوس ارگونومیک لاجیتک مانند سایر محصولات لاجیتک دارای گواهی کربن خنثی است.

موس بی سیم LIFT

اولسیا هاگمن، رئیس واحد تجاری ergo در لاجیتک، گفت: «ارگونومی و راحتی نقشی حیاتی در رفاه کلی فضای کاری دارند. "با تکیه بر فلسفه خود مبنی بر اینکه وقتی احساس بهتری داریم، بهتر انجام می دهیم، Lift را ایجاد کرده ایم تا به مردم کمک کنیم ساعت ها در راحتی کار کنند و در پایان یک روز طولانی پشت میز احساس بهتری داشته باشند."گفته می شود که Lift آخرین رویکرد انسان محور و علم محور این شرکت برای طراحی محصول و تجربیات است. همچنین، به گفته این شرکت، ماوس ارگونومیک عمودی Lift با چندین دور آزمایش کاربر شامل آزمایشگاه ارگو لاجیتک و با مهر تایید موسسات ارگونومیک پیشرو ساخته شده است.

علاوه بر این، لاجیتک ارگو ماوس بی‌سیم بی‌سیم M575 خود را در اکتبر 2021 عرضه کرد.

نظرات بازدیدکنندگان