نوکیا از گوشی جدید G21 رونمایی کرد

نوکیا از گوشی جدید G21 رونمایی کرد

HMD Global امروز به طور رسمی جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام Nokia G21 معرفی کرد. همانطور که از نام آن مشخص است، این دستگاه جانشین Nokia G20 می باشد که سال گذشته عرضه شد. برای این گوشی هوشمند جدید، به نظر می رسد بر روی سه جنبه اصلی برای بهبود تمرکز کرده است؛ صفحه نمایش، دوربین و باتری. همچنین این گوشی هوشمند به زودی با قیمت 170 یورو در بازار اروپا قابل خرید خواهد بود.

نوکیا G21

نوکیا G21 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD می باشد که از نرخ رفرش 90 هرتز با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​پشتیبانی می کند که در حالت صرفه جویی انرژی به 60 هرتز کاهش می یابد.

در زیر کاپوت، دستگاه از چیپست Unisoc T606 استفاده می کند که با استفاده از فرآیند 12 نانومتری ساخته شده است. این گوشی موبایل مدل G21 دارای دو هسته Cortex-A75 و شش هسته Cortex-A55 به همراه پردازنده گرافیکی Mali G75-MP1 می باشد.

نوکیا G21

گوشی G21 با 4 گیگابایت رم بسته بندی شده است و در دو گزینه برای حافظه داخلی ارائه می شود یکی با ظرفیت 64 گیگابایت و دیگری با ظرفیت 128 گیگابایت. همچنین دارای یک اسلات کارت microSD می باشد که به کاربران امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را بیشتر افزایش دهند.

در بخش دوربین نیز این گوشی موبایل نوکیا G21 یک تنظیم دوربین سه گانه در پشت وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی می باشد. این گوشی Nokia G21 از ویژگی هایی مانند Super Resolution و Night Mode پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل نوکیا G21

این گوشی موبایل از سیستم عامل اندروید 11 خارج از جعبه استفاده می کند، اما این شرکت تایید کرده است که این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 12 خواهد بود. نه تنها این، نوکیا همچنین وعده دو به ‌روزرسانی بزرگ اندروید را داده است، به این معنی که دستگاه در آینده به‌روزرسانی اندروید 13 را نیز دریافت خواهد کرد.

این گوشی موبایل انرژی خود را از یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی را تامین می کند که این شرکت قول داده است تا سه روز با یک بار شارژ استفاده کند و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. با این حال، این شرکت یک شارژر 10 واتی را در جعبه ارسال می کند.

نظرات بازدیدکنندگان