هر آنچه باید از گوشی Mi 12 Ultra بدانید

هر آنچه باید از گوشی Mi 12 Ultra بدانید

می‌ توان گفت عرضه Mi 11 Ultra تلقی دنیای بیرون از ظاهر گوشی‌های همراه را تغییر داده است و سهم Mi 11 Ultra در عکس‌برداری نیز Mi 11 Ultra را در میان گوشی‌های پرچمدار برتر قرار داده است. بنابراین شیائومی Mi 12 Ultra چه نوع طراحی را اتخاذ خواهد کرد؟ آیا طراحی و ظاهر صفحه نمایش ثانویه بدنه همچنان حفظ خواهد شد؟ رسانه های خارجی مجموعه ای از طرح های رندر مربوط به Xiaomi Mi 12 Ultra را تولید کردند.

گوشی موبایل Mi 12 Ultra

Mi 12 Ultra نه تنها صفحه نمایش ثانویه را حفظ کرد، بلکه در سایر جنبه های طراحی نیز به روزرسانی های اساسی انجام داد. Mi 12Ultra این بار همچنان به طراحی کلاسیک نسل قبلی ادامه می دهد، اما طراحی صفحه نمایش دستخوش تغییرات اساسی شده است. Mi 11Ultra اصلی یک دوربین جلو با صفحه نمایش تک سوراخ است، اما در صفحه نمایش Mi 12Ultra، دوربین تک سوراخ با صفحه نمایش لغو شده است.

گوشی Mi 12 Ultra

در ترکیب با طراحی دوربین زیر صفحه نمایش Mi MIX4، شاید Mi 12Ultra همچنان به صفحه نمایش مجهز شود. طراحی دوربین پایینی، بنابراین صفحه نمایش بدون هیچ گونه باز شدنی کامل می شود. رزولوشن قسمت صفحه نمایش Mi 12Ultra به سطح 2K می رسد، زیرا شیائومی افکت پنجره صفحه نمایش را حل کرده است و نرخ تازه سازی Mi 12Ultra نیز به آن رسیده است. 144 هرتز Mi 12Ultra علاوه بر دوربین جلویی که زیر صفحه نمایش پنهان است، FaceID را نیز زیر صفحه نمایش پنهان می کند. در عین حال، TouchID به فناوری لمس گسترده نیز مجهز است، یعنی قسمت باز کردن قفل لمسی روی صفحه نمایش بزرگتر است و دیگر محدود به بخشی از منطقه نیست.در عوض، فرآیند باز کردن قفل را می‌توان با لمس هر ناحیه تکمیل کرد.

گوشی شیادومی 12 Ultra

پشت گوشی موبایل Mi 12Ultra به یک ماژول دوربین بزرگ‌تر مجهز شده است. این ماژول دوربین از نظر اندازه بزرگتر است و شامل یک دوربین و یک صفحه نمایش ثانویه است. تعجب آور نیست که Mi 12Ultra به صفحه نمایش ثانویه مجهز شده است، اما این بار اندازه صفحه نمایش ثانویه Mi 12Ultra به 3 اینچ ارتقا یافته است و تعداد لنزهای دوربین به چهار عدد رسیده و قابلیت عکس برداری نیز بسیار افزایش یافته است. صفحه نمایش ثانویه Mi 12Ultra از انواع عملیات لمسی پشتیبانی می کند و همچنین از تشخیص اثر انگشت و باز کردن قفل پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل Mi 12Ultra

ماژول دوربین گوشی Mi 12Ultra شامل چهار لنز است که دو لنز از آنها تله فوتو با قابلیت زوم هیبریدی تا 150 برابر است. لنز اصلی Mi 12Ultra یک لنز 200 مگاپیکسلی واید، لنز اولترا واید نیز 200 مگاپیکسلی است و دو لنز تله فوتو هر دو 64 مگاپیکسلی هستند و زوم اپتیکال به 20 برابر می رسد. این بار ترکیب لنز دوربین Mi 12Ultra توانایی عکسبرداری تلفن های همراه را بازنویسی می کند و احتمالا بار دیگر هواوی P50 Pro را پشت سر گذاشته و در رتبه بندی DxOMark رتبه اول را کسب خواهد کرد. شیائومی Mi 12Ultra به یک پردازنده اسنپدراگون 898 داخل بدنه که از شبکه های 5G پشتیبانی می کند و Mi 12Ultra نیز به فناوری ارتباط ماهواره ای جدید مجهز خواهند شد.

گوشی مدل Mi 12Ultra

از نظر مشخصات ذخیره سازی، شیائومی 12 اولترا مشخصات ذخیره سازی 12 گیگابایت + 1 ترابایت را ارتقا می دهد تا به نسخه امپراتور تبدیل شود تا بتواند اطلاعات و برنامه های شما را با کیفیت بالا ذخیره کند و به راحتی بتوانید داده های خود را در گوشی ذخیره داشته باشید. همچنین در مورد باتری، Mi 12Ultra باید بدانید که به یک منبع تغذیه 5800 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و از شارژ سریع سیمی 120 واتی، شارژ سریع بی سیم 80 واتی و شارژ سریع بی سیم معکوس 50 واتی پشتیبانی می کند. از نظر عملکرد و فناوری شارژ سریع، Mi 12Ultra همچنان اولین سطح تلفن های همراه است که دوام بالایی در استفاده طولانی مدت خواهد داشت.

نظرات بازدیدکنندگان