همه آنچه باید از گوشی گلکسی A53 سامسونگ نسخه 5G بدانید

همه آنچه باید از گوشی گلکسی A53 سامسونگ نسخه 5G بدانید

طراحی شگفت انگیز گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی A53 5G از طریق برخی از تصاویر زنده اخیرا منتشر شده است. غول فناوری کره جنوبی در آستانه رونمایی از گوشی هوشمند میان رده Galaxy A53 5G است. چندی پیش، این گوشی با مشخصات کلیدی و جزئیات شارژ در وب سایت های گواهی TENAA و 3C ظاهر شد. مهمتر از آن، ورود گوشی به این وب سایت ها نشانه این است که به زودی وارد بازار خواهد شد.

مختصر از گوشی Galaxy A53 5G:

متاسفانه، جزئیات مربوط به تاریخ دقیق عرضه این گوشی هوشمند هنوز در دست نیست، اما به زودی ممکن است اعلام شود. در این بین، برخی از تصاویر زنده رسمی سامسونگ گلکسی A53 5G در اینترنت ظاهر شده است که توسط 91mobiles ارائه شده است. همانطور که انتظار می رفت، این تصاویر فاش شده، طراحی گوشی را بیشتر روشن کرده و برخی از مشخصات کلیدی را نشان می دهد. آنها نگاهی اجمالی به تنظیمات دوربین و قاب پشتی گوشی ارائه می دهند. بیایید به تصاویر زنده، مشخصات و سایر اطلاعات حیاتی Samsung Galaxy A53 5G نگاه کنیم.

گوشی Galaxy A53 5G

دوربین گوشی گلکسی A53 5G:

این اولین بار است که رندرهای گلکسی A53 5G در وب ظاهر می شود. با این وجود، قالب‌ها، پنل پشتی و قاب گوشی هوشمند را نشان می‌دهند. علاوه بر این، رندرهای جدید با تصاویری که سال گذشته در وب مشاهده شده بودند، همخوانی دارند. به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای یک دوربین چهارگانه است که کمی بالای پنل پشتی بیرون زده است. علاوه بر این، افشای اطلاعات گذشته نشان می دهد که دستگاه دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی در پشت است. جدای از آن، احتمالاً دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی به همراه سنسور عمق 2 مگاپیکسلی دارد.

دوربین گوشی گلکسی A53 5G

نمایشگر گوشی موبایل A53 نسخه 5G:

متاسفانه تصاویر زنده Samsung Galaxy A53 5G نگاهی اجمالی به پنل جلویی دستگاه به ما نمی دهد. با این حال، رندرهایی که قبلا از طراحی این گوشی به بیرون درز کرده بود، تا حدودی بر طراحی جلویی این گوشی تاثیر گذاشته است. به عنوان مثال، گوشی گلکسی A53 5G می تواند دارای صفحه نمایش تخت باشد که با حاشیه های نازک احاطه خواهد شد. همچنین، ظاهرا این صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED دارای یک بریدگی سوراخ در مرکز بالایی خواهد بود تا تیرانداز جلویی را در خود جای دهد. علاوه بر این، به احتمال زیاد رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه سازی مناسب 90 هرتز را ارائه می دهد.

گوشی موبایل A53 نسخه 5G

اتصالات و حافظه Samsung Galaxy A53:

برای خوشحالی علاقه مندان به سلفی، سامسونگ گلکسی A53 5G با یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو عرضه خواهد شد. به همین ترتیب، دوستداران موسیقی از دانستن این موضوع که گوشی جک 3.5 میلی متری هدفون را حفظ می کند، آسوده می شود و به آنها امکان می دهد در حال حرکت به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهند. در زیر کاپوت، این گوشی احتمالا دارای Exynos 1200 SoC می باشد. این پردازنده با حداکثر 8 گیگابایت رم جفت خواهد شد. علاوه بر این، این گوشی موبایل می تواند با ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی عرضه شود.

گوشی Samsung Galaxy A53

باتری تعبیه گلکسی A53 5G:

علاوه بر این، گلکسی A53 5G احتمالا از یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از شارژ سریع 25 واتی برای کشیدن آب آن پشتیبانی می کند. اندروید 12 را با لایه ای از OneUI 4.0 در بالا بوت می کند. سامسونگ احتمالا در روزهای آینده تاریخ عرضه گلکسی A53 5G را اعلام خواهد کرد. با این حال، برخی گزارش‌ها پیش‌بینی می‌کنند که این گوشی می‌تواند در فوریه یا مارس سال جاری به صورت رسمی عرضه شود.

گوشی موبایل گلکسی A53 5G

نظرات بازدیدکنندگان