همه چیز درباره ی iOS 17

همه چیز درباره ی iOS 17

iOS 17 ویژگی‌های جدیدی را برای ارتباطات واضح‌تر، اشتراک‌گذاری ساده‌تر و تجربه‌ای جدید در تمام صفحه برای آیفون شما به ارمغان می‌آورد.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، iOS 17 شامل برخی از (ویژگی های درخواستی ترین) است که کاربران می خواستند، بنابراین ممکن است مهم تر از آن چیزی باشد که در ابتدا تصور می شد. منابع قابل اعتماد دیگری که با MacRumors صحبت کردند، سایر ویژگی‌های آینده مانند به‌روزرسانی‌های مرکز کنترل، ویجت‌های فعال، جزیره پویا اصلاح‌شده و موارد دیگر را برجسته کرده‌اند.

سیستم عامل iOS 17

پس از ماه‌ها انتظار، iOS 17 اکنون رسمی شده است. این به‌روزرسانی برای اولین بار در مراسم افتتاحیه WWDC23 پیش‌نمایش شد، برخی از پیشرفت‌های مناسب را برای آیفون بزرگ معرفی می‌کند. علیرغم اینکه این آپدیت پر ویژگی ترین به روز رسانی گوشی هوشمند این شرکت نیست، مطمئنا برخی از موارد اضافه شده زیبا را ارائه می دهد. اینها شامل ارتقاء برنامه‌های تلفن و پیام‌ها، یک برنامه مجله جدید، یک حالت آماده به کار مفید، و خیلی چیزهای دیگر است! در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد iOS 17 بدانید.

نسخه بتای iOS 17 اکنون برای توسعه دهندگان ثبت نام شده در دسترس است. کسانی که ترجیح می‌دهند به برنامه توسعه‌دهنده اپل 99 دلاری در سال نپیوندند، می‌توانند در ماه جولای به نسخه بتا به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. اگر علاقه ای به اجرای نرم افزار بتا ندارید، می توانید نسخه پایدار آن را در پاییز دریافت کنید. iOS 17 احتمالا در سپتامبر 2023 برای عموم عرضه خواهد شد.

نسخه بتای iOS 17

در حال حاضر، فقط می‌توانید نسخه بتا iOS 17 را نصب کنید. اگر به آن علاقه دارید، می‌توانید مراحل راهنمای اختصاصی ما را دنبال کنید. در غیر این صورت، باید منتظر انتشار پایدار باشید.

با شروع یکی از معرفی‌های قابل توجه در iOS 17، این به‌روزرسانی صفحه تماس آیفون را اصلاح می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که عکس و فونت را شخصی‌سازی کنید. این باعث می‌شود تماس‌های تلفنی حتی شخصی‌تر شود، زیرا هر مخاطب می‌تواند بر اساس ترجیحات خود، خود را بیان کند.

یکی دیگر از پیشنهادات iOS 17 امکان خواندن متن پست صوتی دریافتی به صورت زنده است که به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که آیا تماس ارزش دریافت کردن دارد یا خیر. و در مورد پست صوتی صحبت می کنیم، اکنون می توانید اگر کسی تماس ویدیویی FaceTime شما را از دست داد، یک پیام ویدیویی بگذارید. همچنین می توانید هنگام تماس FaceTime با عناصر مختلف مانند قلب و بادکنک واکنش نشان دهید.

سیستم عامل اپل iOS 17

با رفتن به برنامه پیام‌ها، کاربران iOS 17 می‌توانند استیکرهای زنده ایجاد کنند که در قسمت‌های مختلف سیستم، به‌ویژه جاهایی که نشانه‌گذاری در دسترس است، قابل دسترسی هستند. ناگفته نماند که اکنون می‌توانید به سرعت روی یک پیام تند بکشید تا به آن پاسخ دهید و مکان‌های زنده دیگران را هنگام اشتراک‌گذاری آن‌ها به صورت درون خطی مشاهده کنید. جدا از آن، برگه برنامه های iMessage دوباره طراحی می شود و کاربران می توانند با استفاده از فیلترهای دقیق تر، محتوا را جستجو کنند. و برای کسانی که نمی توانند به یک یادداشت صوتی گوش دهند، رونویسی از پیام اکنون گنجانده شده است.

برای تماس و پیام دادن به افراد، معمولاً به یک شماره تلفن نیاز دارید. از طریق iOS 17 اکنون می توانید به سرعت کارت تماس خود را با یک کاربر دیگر آیفون از طریق NameDrop به اشتراک بگذارید. این ویژگی مشابه AirDrop است و برای کار کردن نیازی به اتصال اینترنت ندارد. و صحبت از AirDrop، اکنون می‌توانید در حین انتقال مداوم از آنجا دور شوید و iOS برای آپلود بقیه موارد و دانلود آن در دستگاه گیرنده به اینترنت متکی است.

سیستم عامل آی او اس

iOS 17 یک برنامه کاملا جدید را معرفی می کند که حول محور خاطرات و تجربیات شما می چرخد. این برنامه از هوشمندهای روی دستگاه برای جمع‌آوری انواع داده‌های مختلف و ارائه گزارش استفاده می‌کند. اینها شامل عکس هایی است که در یک روز خاص گرفته اید، علاوه بر متنی که از شما خواسته می شود تایپ کنید. با این حال، علاقه مندان به ژورنال باید منتظر بروزرسانی iOS 17.x آینده باشند.

حالت Standby یکی دیگر از موارد مورد استقبال iOS 17 است. هنگامی که آیفون خود را در حالت افقی قرار می دهید در حالی که شارژ می شود، دستگاه اطلاعات و ویجت های مرتبط از جمله زمان، عکس ها، آب و هوا، تقویم و موارد دیگر را نمایش می دهد. در طول ساعات شب، حالت Standby به یک رابط کم نور و قرمز تغییر می کند که برای چشم ملایم تر است.

در حالی که iOS 17 یک به‌روزرسانی نسبتا جزئی است، اما مطمئنا ترفندها و معرفی‌های کوچک زیادی در اینجا و آنجا دارد. از این گذشته، اپل تلاش های خود را بر روی Vision Pro و watchOS 10 متمرکز کرده است که مسلماً به طور قابل توجهی بزرگتر و هیجان انگیزتر از به روز رسانی آیفون هستند. در نهایت، شرکت کوپرتینویی نمی‌تواند هر سال به ‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل آیفون را ارائه کند، و ممکن است برای انتشار قابل توجه‌تری منتظر سال آینده باشیم.

نظرات بازدیدکنندگان