ورود ایسر به بازار دوچرخه "ebii" مبتنی بر هوش مصنوعی

ورود ایسر به بازار دوچرخه

یک سازنده فناوری رایانه و لپ‌تاپ از تایوان، ایسر، یک دوچرخه الکتریکی مجهز به هوش مصنوعی یا فناوری AI به نام Acer ebii را معرفی کرده است. این کالا که توسط Gizmochina در روز سه‌شنبه، 21 مارس 2023 گزارش شد، یک دوچرخه الکتریکی است که برای کاوش در خیابان‌های شهری طراحی شده است. این دوچرخه مجهز به ویژگی هوش مصنوعی است که می تواند ترجیحات و سبک سواری کاربر را یاد بگیرد.

دوچرخه الکترونیکی ebi


ایسر ebii را معرفی کرد، یک دوچرخه الکترونیکی تک موتوره با هوش مصنوعی که از جعبه کنترل هوشمند وسیله نقلیه استفاده می کند که هر چیزی را که برای یک سواری لذت بخش و بدون زحمت نیاز دارید را در خود جای می دهد. ebiiAssist به طور خودکار با شرایط مسیر، قدرت رکاب زدن و ترجیحات سوار برای یک سفر نرم تر سازگار می شود. باتری با دوام طولانی، ویژگی‌های ایمنی هوشمند، و طراحی کم‌وزن، کاربران را قادر می‌سازد تا در خیابان‌های شهر به سبک و راحتی به راحتی حرکت کنند، در حالی که ردپای کربن کمتری از خود به جای می‌گذارند.

دوچرخه ebii هوش مصنوعی


هوش مصنوعی ebii همچنین از داده های بزرگ استفاده می کند و بینش کاربران را از طریق برنامه همراه ebiiGO جمع آوری می کند. راکبان می توانند تلفن خود را از طریق بلوتوث به دوچرخه الکترونیکی خود متصل کنند، سپس از ebiiGO برای بررسی مسیرهای توصیه شده، عمر باتری، سرعت سواری، تنظیمات باز کردن قفل خودکار و موارد دیگر برای کنترل بیشتر بر ماجراهای شهری خود استفاده کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند به ebiiRide، یک برنامه کنترل ماموریت تطبیقی که با ebiiAssist کار می‌کند، دسترسی داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که موتورسواران هرگز در جاده‌ها با کمبود برق مواجه نمی‌شوند. ebiiRide سه حالت را در اختیار کاربران قرار می دهد تا مطابق با ترجیحات سواری خود یکی را انتخاب کنند. حالت Eco برای صرفه جویی در مصرف انرژی، حالت My ebii برای تعادل هوشمند، و حالت Boost برای تنظیم سرعت و خروجی موتور بر اساس شرایط فعلی جاده و فاصله تا مقصد.

هوش مصنوعی ebii

باتری طولانی مدت و قابل تعویض

ebii مجهز به یک باتری بادوام و قابل جابجایی است که می تواند تا 110 کیلومتر کار کند و تا 100 درصدعمر باتری را تنها در 2.5 ساعت شارژ می کند، در حالی که توزیع برق بهینه شده با هوش مصنوعی به افزایش عمر باتری برای پشتیبانی از یک روز کامل کمک می کند. این دستگاه با طراحی با یکپارچگی بالا از MPS Energy ساخته شده است که از یک چیدمان سلولی و نگهدارنده منحصر به فرد برای محافظت و ایمنی بیشتر شارژ استفاده می کند. باتری شارژ سریع نیز تست های دقیق و تاییدیه های تاییدیه را برای اطمینان از حداکثر قابلیت اطمینان و امنیت انجام داده است.

کاربران می توانند به راحتی بسته باتری را که می تواند به عنوان یک شارژر قابل حمل برای دستگاه های دیگر عمل کند، خارج کنند. یک دسته با طراحی دقیق نیز می تواند به باتری متصل شود تا به راحتی آن را در حال حرکت حمل کند. سواران همچنین می توانند منبع تغذیه باتری را از طریق ebiiGO یا صفحه نمایش LED هوشمند فرمان برای هشدارهای مختلف مانند زمان باقیمانده سفر بررسی کنند.

هوش مصنوعی ebii

سواری بدون نگرانی با ویژگی های ایمنی

دوچرخه ‌سواران برقی اکنون می‌توانند با خیال راحت با جاده‌ها روبرو شوند زیرا Acer ebii به مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته مجهز است. چراغ‌های جلو و عقب ebii به‌طور خودکار در تاریکی روشن می‌شوند، با روشنایی اضافی در زیر جعبه کنترل خودرو برای افزایش دید در هنگام سواری در شب. ebii همچنین مجهز به سنسور رادار هشدار برخورد عقب است که در زیر صندلی تعبیه شده است تا به راکب رانندگان یا اشیایی که از پشت نزدیک می شوند هشدار دهد. ویژگی تشخیص تصادف و اعلان وضعیت سلامت دوچرخه الکترونیکی نیز آرامش بیشتری را برای سوارکاران فراهم می کند و برنامه ریزی سفر را در طول سفر بهبود می بخشد.

هوش مصنوعی ebii

طراحی رویایی، سبک وزن

با وزن تنها 16 کیلوگرم، قاب آلیاژ آلومینیومی محکم و فشرده ebii برای تجربه سواری پایدار و چابک بهینه شده است. ظاهر کم رنگ و در عین حال چشم نواز آن با لبه های صاف و روکش سفید مات سرد مشخص شده است. چراغ جلوی نیمه شفاف نیز به هویت بصری مدرن ebii می افزاید، در حالی که صفحه نمایش LED که در مرکز فرمان قرار دارد، به وضوح اطلاعات ضروری را برای سواران هنگام حرکت به مقصد نشان می دهد.

دوچرخه ebii

تعمیر و نگهداری بدون دردسر و پایدار

لاستیک‌های بدون هوا ebii برای سواری با سرعت بالا ایمن هستند زیرا با درج‌های فوم چندلایه نصب شده‌اند تا احساس حرکت در باد را دوباره ایجاد کنند و نگرانی پنچر شدن لاستیک‌ها را از بین ببرند. لاستیک های بدون تخت که با در نظر گرفتن پایداری طراحی شده اند، از مواد قابل بازیافت حلقه بسته نیز ساخته شده اند. دوام قوی دوچرخه الکترونیکی با تسمه کربنی بدون زنگ زدگی تقویت شده است که برای نگهداری نیازی به روغن کاری ندارد. بسته باتری قابل جابجایی آن راحتی و کارایی بیشتری را برای سوارکاران فراهم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به تعویض کل ساختار دوچرخه، باتری‌ها را به‌طور یکپارچه عوض کنند و به‌روزرسانی انجام دهند.

نظرات بازدیدکنندگان