گوشی 12S Ultra با لنز قابل تعویض رونمایی شد

گوشی 12S Ultra با لنز قابل تعویض رونمایی شد

Xiaomi 12S Ultra دستگاهی در سطح عالی است که به حرفه ای ها کمک می کند تا در چندوظیفه شرکت کنند و با کارایی عالی کار کنند. مشخصات موجود دستگاه نیز یک واحد سرگرمی کامل را در اختیار کاربران قرار می دهد. در کنار آن، این برند تنظیمات دوربین بسیار خوبی را نیز بر روی این دستگاه ارائه کرده است.گوشی 12S Ultra هوشمند مجهز به حسگر غول‌پیکر 1 اینچی سونی، پردازنده جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و ویژگی‌های بی‌نظیر خوب است، این گوشی هوشمند برای خواستارترین کاربران طراحی شده است. در حال حاضر، شگفت‌انگیز فنی شیائومی در TradingShenzhen با قیمت کمی در دسترس است.

هدف سازنده چینی با شیائومی 12 اس اولترا چیزی کمتر نیست. این در طراحی آشکار است، اما به خصوص در ساخت. مهم نیست از کدام زاویه، گوشی هوشمند با وجود اندازه 163.17x74.92x9.06 میلیمتر و وزن 225 گرم، همیشه جلوه بسیار باکیفیتی از خود به جا می‌گذارد و احساس خوبی در دست دارد. در حالی که در قسمت جلویی صفحه نمایش تقریباً بدون حاشیه قرار دارد و فقط یک سوراخ برای دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی دارد، آرایه دوربین عظیم با حروف Leica در پشت نشان می دهد که 12S Ultra یکی از بهترین دوربین ها است.

شیائومی 12 اس اولترا

دوربین شیائومی 12 اس اولترا

شیائومی شکی باقی نمی گذارد: تاج و تخت دوربین هدف مورد نظر است و سنسور غول پیکر جدید سونی IMX989 سلاحی برای تسخیر آن است. Xiaomi 12S Ultra به عنوان اولین گوشی هوشمند تاریخ، می تواند از یک سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی برخوردار باشد که در ترکیب با دیافراگم f/1.9 عکسبرداری عالی را حتی در شرایط کم نور تضمین می کند. به لطف سنسور 48 مگاپیکسلی Sony IMX586 با دیافراگم f/2.2 و پشتیبانی Leica Summicron، عکس‌های با زاویه فوق‌العاده نیز با وضوح بسیار بالا گرفته می‌شوند. لنز تله فوتو به همان اندازه با کیفیت است و به سنسور 48 مگاپیکسلی Sony IMX586 با دیافراگم f/4.1 مجهز شده است. به لطف Hyper OIS، از تثبیت‌کننده تصویر فوق‌العاده استفاده می‌شود که امکان عکاسی روان حتی در زوم را فراهم می‌کند. با توجه به زوم 120 برابری، این نیز بسیار مورد نیاز است.

گوشی شیائومی 12 اس اولترا

مشخصات گوشی شیائومی 12s ultra از نظر سخت افزار

Xiaomi 12S Ultra یکی از سریع ترین دستگاه های موجود در بازار است. این امر با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 جدید کوالکام امکان پذیر شده است. یک بار دیگر ساعت CPU بهبود یافته با حداکثر 3.2 گیگاهرتز و با یک پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno همراه است. 12 گیگابایت رم کامل LPDDR5 از پردازنده در استفاده روزمره پشتیبانی می کند و تضمین می کند که حتی سخت ترین برنامه ها و بازی ها نمی توانند عملکرد گوشی هوشمند را خسته کنند. شیائومی همچنین به کیفیت برای حافظه داخلی متکی است. رام UFS 3.1 نه تنها با 512 گیگابایت سخاوتمند است، بلکه بسیار سریع است.

گوشی شیائومی 12s ultra

نمایشگر Xiaomi 12S Ultra

بدون شک، این دقیقاً در مورد Xiaomi 12S Ultra صادق است. پنل 6.73 اینچی رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل را ارائه می دهد و بنابراین به تراکم 522 ppi واضح دست می یابد. نمایشگر Dolby Vision TrueColor عمق رنگ 10 بیتی را ارائه می دهد و به طور طبیعی می تواند 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهد. این صفحه نمایش از HDR 10 و همچنین HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. حداکثر روشنایی 1500 نیت درخشان است، بنابراین حتی نور مستقیم خورشید از نظر خوانایی محتوای دیجیتال مشکلی ندارد. پنل LTPO 2.0 از نرخ نوسازی متغیر از 1 تا 120 هرتز پشتیبانی می کند.

گوشی Xiaomi 12S Ultra

باتری شیائومی 12S اولترا

به لطف باتری داخلی بزرگ، حتی روزهای طولانی بدون توقف در کابل شارژ مشکلی ندارد. منبع انرژی داخلی با 4860 میلی آمپر ساعت بسیار سخاوتمندانه است و نوید زمان اجرای باتری فوق العاده را می دهد، به ویژه به لطف نرخ تجدید تطبیقی ​​و فناوری OLED صرفه جویی در انرژی. باتری را می توان از طریق کابل USB C با حداکثر 67 وات شارژ کرد. به لطف پشتیبانی از 50 وات، باتری از طریق شارژ بی‌سیم بسیار کندتر پر نمی‌شود. شارژ معکوس تا 10 وات نیز امکان پذیر است. تراشه Xiaomi Surge P1 که به طور ویژه توسعه یافته است، شارژ هوشمند و مدیریت باتری را تضمین می کند. هم زمان اجرای باتری و هم طول عمر منابع انرژی داخلی به طور قابل توجهی از تراشه جدید سود می برند.

شیائومی 12S اولترا

مشخصات شیائومی 12 اس اولترا از نظر نرم افزار

Xiaomi 12S Ultra یک گوشی پرچمدار است و از نظر ویژگی ها هیچ شکافی ندارد. اتصال اینترنت را می توان از طریق پشتیبانی دوگانه 5G یا Wi-Fi 6 برقرار کرد. ساعت های هوشمند، هدفون های بی سیم و سایر گجت ها را می توان بدون هیچ مشکلی از طریق بلوتوث 5.2 به تلفن هوشمند متصل کرد. یک تراشه NFC و یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش نیز وجود دارد. بلندگوهای استریو دارای گواهینامه هارمن کاردون صدایی با کیفیت بالا ارائه می دهند. استاندارد حفاظتی IP68 نیز حفاظت جامع در برابر گرد و غبار و آب را تضمین می کند. MIUI 13 به عنوان سیستم عامل استفاده می شود.

نظرات بازدیدکنندگان