گوشی تاشو آنر Magic V رونمایی شد

گوشی تاشو آنر Magic V رونمایی شد

HONOR Magic V که با استفاده از فن‌آوری پیشرفته لولای قطره‌ای باریک‌ ترین در مقایسه با محصولات مشابه در بازار طراحی شده است، دارای بدنه متقارن پیشرو در صنعت است که تجربه کاربری متحول کننده‌ای را ارائه می‌دهد و معیار جدیدی در طراحی گوشی‌های هوشمند تاشو ایجاد می‌کند. HONOR Magic V اولین گوشی هوشمند تاشو است که گواهینامه IMAX Enhanced را دریافت کرده است.HONOR Magic V که با آلیاژ تیتانیوم با استحکام بالا، فلزات مایع زیرکونیوم و الیاف کربن با استحکام بالا ساخته شده است که چگالی دستگاه را کاهش می‌دهد، بسیار سبک وزن و متعادل است که در کف دست قرار می‌گیرد و کاربران را قادر می‌سازد تا پتانسیل کامل آن را کشف کنند. و عملکرد، چه تا شده یا باز شده.

گوشی HONOR Magic V

صفحه نمایش گوشی HONOR Magic V:

گوشی HONOR Magic V دارای یک صفحه نمایش 6.45 اینچی OLED خمیده 44 درجه در صورت تا شدن است که نسبت تصویر 21.3:9 گسترده ‌تری را به دست می ‌آورد که آن را از سایر تاشوهای موجود در بازار متمایز می‌ کند. این باعث می‌شود دستگاه فوق ‌العاده کاربر پسند و کاربردی باشد، زیرا صفحه نمایش به جای اینکه بلند و باریک به نظر برسد، مانند یک گوشی هوشمند سنتی عمل می‌کند. گوشی موبایل Magic V که به یک لولای نوآورانه قطره آب مجهز شده است، به یک صفحه نمایش 7.9 اینچی بدون چین و چروک بسیار عریض باز می شود و تجربه ای شبیه تبلت همه جانبه تر را ارائه می دهد که برای مشاهده محتوا، انجام چند کار و افزایش بهره وری در حین کار ایده آل است. همچنین از طیف رنگی 100% DCI-P3 پشتیبانی می کند و تا 1.07 میلیارد رنگ را ارائه می دهد و کاربران را قادر می سازد از طیف گسترده ای از رنگ ها و تصاویر خیره کننده با وضوح واضح لذت ببرند. با نرخ تازه‌سازی صفحه تا 120 هرتز، بینندگان بدون توجه به تماشای فیلم، مرور وب یا بازی، یک تجربه سرگرمی همهجانبه را تضمین می‌کنند.

گوشی HONOR Magic V

عملکرد و پردازش گوشی موبایل Magic V:

HONOR Magic V اولین گوشی هوشمند تاشوی است که از پردازنده کاملا جدید Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 5G استفاده می‌ کند و عملکرد برجسته‌ ای را ارائه می‌کند. گوشی Magic V با پشتیبانی از آخرین GPU Adreno، عملکرد GPU 30 درصدی را در مقایسه با نسل قبلی افزایش می‌دهد و بهره‌ وری بیشتر در سرعت‌ های بالاتر را ممکن می‌ سازد. HONOR Magic V به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است که سرعت پردازش و ظرفیت ذخیره سازی کلی را افزایش می دهد. HONOR Magic V با اطمینان از اینکه کاربران می توانند از اتصال بی وقفه و عملکرد شبکه هنگام جابجایی بین شبکه های Wi-Fi و سلولی لذت ببرند، از LINK Turbo X جدید پشتیبانی می کند و سرعت دانلود فوق العاده ای را ارائه می دهد. همچنین دارای یک سیستم خنک کننده هوشمند متشکل از آخرین نسل سوم گرافن و یک سیستم مدیریت حرارتی هوشمند با هوش مصنوعی است تا ضمن حفظ کارایی، گوشی را به طور موثرتری خنک کند.

گوشی موبایل Magic V

دوربین گوشی هوشمند تاشو آنر Magic V:

HONOR با HONOR Magic V به پیشرفت ‌های خود در زمینه تصویربرداری ادامه می‌دهد، که دارای آرایه دوربین چهارگانه مجهز به هوش مصنوعی با دوربین عقب 50 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 42 مگاپیکسلی می باشد که عکاسی و فیلم‌برداری خیره‌کننده را در سه حالت شب، HDR، زوم ارائه می‌دهد. HONOR Magic V با پشتیبانی از HONOR Image Engine، یک سیستم تصویربرداری پیشرفته با هوش مصنوعی، بهترین عکاسی محاسباتی چند دوربینه را در هر زمان ارائه می‌کند، مهم نیست کجا هستید یا از چه چیزی عکس می‌گیرید.

گوشی هوشمند تاشو آنر Magic V

سیستم عامل گوشی تاشو Honor Magic V:

HONOR Magic V با معرفی جدیدترین رابط کاربری HONOR Magic UI 6.0، مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته و سفارشی شده را برای ارائه یک تجربه زندگی هوشمند ارائه می دهد. Magic UI 6.0 با موتور هوش مصنوعی HONOR، Magic Live عرضه می شود. Magic Live از طریق آگاهی از زمینه، پیش‌بینی نمایه، و یک نمودار دانش بزرگ، این توانایی را به HONOR Magic V می‌دهد تا به‌عنوان دستیار شخصی عمل کند و عادات و رفتارهای کاربر را به ‌طور هوشمندانه یاد بگیرد تا توصیه‌ های متناسب ارائه کند، به عنوان مثال یادآوری های سفر مانند بررسی در زمان ها و به روز رسانی دروازه سوار شدن. Magic Live در آینده حتی هوشمندتر خواهد شد و از کاربر در سناریوهایی مانند کار اداری، مطالعه، سلامت و تناسب اندام، خدمات سبک زندگی و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می کند.

گوشی تاشو Honor Magic V

گوشی موبایل Honor Magic V:

علاوه بر این، HONOR Magic V از Multi-Windows پشتیبانی می کند که به صفحه نمایش اجازه می دهد به چندین پنجره تقسیم شود و کاربران را قادر می سازد تا از انواع مختلف محتوا به طور همزمان لذت ببرند و آنها را به سبک دلخواه خود سفارشی و مرتب کنند. HONOR Magic V به لطف سیستم هوشمند هوش مصنوعی خود، به‌طور خودکار محتوا را برای چند ویندوز بر اساس استفاده تشخیص داده و توصیه می‌کند و امکان شخصی‌سازی و سرگرمی پیشرفته‌تر را فراهم می‌کند.

HONOR Magic V که به سیستم امنیتی دوگانه [HTEE+QTEE] مجهز شده است، می ‌تواند الزامات امنیتی را برای خدمات کلیدی در سراسر جهان برآورده کند. HONOR Magic V همچنین دارای یک تراشه امنیتی مستقل برای ارائه حداکثر امنیت برای رمزهای عبور و بیومتریک مانند اثر انگشت می باشد. این گوشی موبایل با طراحی باتری دو مداره از یک باتری 4750 میلی آمپر ساعتی برای استفاده تمام روز نیرو می گیرد. HONOR Magic V از شارژر 66 واتی HONOR SuperCharge پشتیبانی می‌کند و باتری را قادر می‌سازد تا 50 درصد در عرض 15 دقیقه شارژ شود.

گوشی موبایل Honor Magic V

نظرات بازدیدکنندگان