گوپرو از دوربین پهپاد HERO10 Black Bones FPV رونمایی کرد

گوپرو از دوربین پهپاد HERO10 Black Bones FPV رونمایی کرد

دوربین پهپاد HERO10 Black Bones یک نسخه کوچک و سبک وزن از GoPro است که به طور خاص برای پهپادهای دید اول شخص (FPV) طراحی شده است.

نیکلاس وودمن، بنیانگذار و مدیرعامل GoPro گفت: «Bones گام مهمی در استراتژی ما برای استفاده از فناوری دوربین اصلی GoPro برای تولید محصولات مشتق شده است که نیازهای مخاطبان خاصی از مشتریان را برآورده می کند. Bones کیفیت تصویر و عملکرد HERO10 Black را در بدنه ای سبک وزن ارائه می دهد که برای فیلمبرداری هوایی ایده آل است.

دوربین پهپاد HERO10 Black Bones

گوپرو، شرکتی که به خاطر دوربین‌ های اکشن با کیفیت خود شناخته می‌ شود، دوربین جدیدی را منتشر کرده است که برای نصب بر روی پهپادهای اول شخص (FPV) طراحی شده است. این مجموعه از سخت افزارهای هوایی با انواع موارد استفاده از عکاسی و فیلمبرداری سازمانی مطابقت دارد.این که HERO10 Black Bones نامیده می شود، یک نسخه کوچک و تهویه شده از Hero10 است که به طور خاص برای قرار گرفتن بر روی یک پهپاد طراحی شده است. HERO10 Black Bones با وزن باورنکردنی 54 گرم، تمام مزایای GoPro با اندازه کامل را به همراه دارد.

دوربین حرفه ای HERO10 Black Bones

 دوربین پهپاد HERO10 Black Bones مانند HERO10 Black، HERO10 Black Bones دارای پوشش لنز قابل جابجایی است، بنابراین در صورت آسیب به راحتی می توان آن را تعویض کرد.HERO10 Black Bones می‌تواند ویدیوهای 5K با سرعت 30 فریم در ثانیه، ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و ویدیوهای 2.7K با سرعت بسیار آهسته 120 فریم در ثانیه ضبط کند.ویدئوی 5.3K 60FPS، تثبیت کننده HyperSmooth، سنسور تصویر 1/2.3 اینچی و پردازنده قدرتمند GP2، اما آن را از بین می برد. پایین تا بتواند پرواز کند. جدا از اندازه و وزن کوچکتر، بزرگترین تغییر در دوربین پهباد HERO10 Black Bones این است که باتری ندارد، در عوض، از باتری پهپاد نیرو می گیرد.

دوربین پهپاد حرفه ای GoPro Hero10 Black Bones


دوربین پهپاد GoPro Hero10 Black Bones می تواند ویدیوهای 5K با نسبت تصویر 4:3 با سرعت 30 فریم بر ثانیه، ویدیوهای 4K 4:3 با نسبت 60 فریم بر ثانیه و 2.7K با نسبت تصویر 4:3 با نرخ 120 فریم بر ثانیه ضبط کند. این دوربین دارای مجوز برای تثبیت‌کننده ویدیوی ReelSteady GoPro است - که اکنون بخشی از برنامه جدید GoPro Player و ReelSteady دسکتاپ است تا به خلبان‌های FPV اجازه می‌دهد فیلم‌های ویدیویی بسیار روان و سریع ایجاد کنند.دوربین را می توان از راه های مختلفی کنترل کرد: دو دکمه فیزیکی روی دوربین، برنامه Quik، کدهای QR آزمایشگاه های گوپرو، کنترل از راه دور GoPro یا فرستنده پهپاد. می توان آن را از طریق تک پیچ GoPro روی پهپاد نصب کرد و با یک آداپتور اختیاری برای سیستم نصب GoPro ارائه می شود. GoPro می‌گوید از یک اتصال استاندارد FPV صنعت استفاده می‌کند که به آن اجازه می‌دهد به سرعت با انواع پهپادهای FPV متصل شود.

نظرات بازدیدکنندگان