خریداران محترم لطفا" موارد ذیل را به دقت مطالعه فرمائید تا از مراحل خرید و دریافت کالای خریداری شده اطلاع لازم را داشته  باشید:

 

نکات مهم  :

1- تسویه سفارشات با استفاده از درگاه های کارت های اعتباری (حکمت /ثمین/ تامین اجتماعی ) و یا به صورت نقدی از طریق کارتهای بانکی صورت میگیرد . 

2- خواهشمند است در هنگام خرید و ثبت درخواست و اطلاعات ، موارد امنیتی را رعایت فرمایید چرا که مسئولیت هرگونه سوء استفاده از کد ملی و شماره حکمت کارت و ثمین کارت و سایر اطلاعات به عهده متقاضی می باشد.

3- مراحل خرید کالا و ثبت اطلاعات در قسمت راهنمای خرید آنلاین قابل مشاهده می‏باشد

4- تمامی اطلاعات متقاضیان پس از ثبت درخواست به صورت محرمانه نگهداری می گردد.

 

زمان پاسخگویی:

1- زمان پاسخگوئی واحد پشتیبانی و فروش از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16 می باشد.

2- چنانچه خرید شما ، مصادف با یکی از ایام تعطیلات رسمی و پنجشنبه ها باشد ، ارسال سفارشات شما بعد از آمدن تاییده ارسال کالا از ارگان مربوطه به اولین روزکاری بعد از تعطیلات موکول خواهد شد.

 

راهنمایی خدمات پس از فروش :

تمامی کالاهای ارسالی به صورت پلمپ و با گارانتی معتبر می باشند . مسئولیت هر گونه ایراد و اشکال نرم افزاری و یا سخت افزاری کالای مربوطه بر عهده شرکت گارانتی کننده می باشد و دامون دیجیتال مسئولیتی در این مورد بر عهده ندارد.

 

نحوه ارسال کالا :        

1- ارسال کلیه سفارشات در سراسر کشور از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و با شرایط مناسب بسته بندی و پلمپ انجام می گیرد . چنانچه بسته شما آسیب دیده ، مخدوش و یا... باشد، فروشگاه مسئولیتی در قبال آن ندارد و موضوع را باید با مامور پست در میان گذاشته و پیگیری نمایید .

2- امکان تحویل حضوری کالا با هماهنگی قبلی صورت می پذیرد .

3- در صورت اشتباه بودن آدرس خریدار و یا مراجعه ماموران پست در صورت حضور نداشتن تحویل گیرنده كه باعث مرجوع شدن مرسولات گردد ، هزینه ارسال مجدد آن تماماً به عهده خریدار می باشد .

4- با توجه به اینکه کلیه ارسال ها توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران انجام می شود و بعد از ارسال از کنترل فروشگاه خارج است و تعیین زمان برای دریافت مرسوله امکان پذیر نیست زیرا مرسولات توسط مامورین پست هر شهر و با توجه به قوانین پستی آن مرکز انجام می گردد.

 

انصراف از خرید :

با توجه به اینکه ارسال سفارشات پس از تایید اعتبار کارت از سوی ارگان مربوطه صورت می گیرد ، لذا امکان لغو سفارش بعد 3 روز مقدور نمی باشد. لذا اکیداً توصیه می شود در ثبت سفارش خود دقت لازم را مبذول فرمائید . چنانچه به هر دلیلی سفارش مشتری لغو گردد ، بازگشت اعتبار با وقفه کاری صورت می پذیرد .

 

دامون دیجیتال

دامون دیجیتال در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها ، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش و اراده می‏‌شود.

 لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست ، مراتب را جهت پیگرد قانونی به پشتیبانی دامون دیجیتال به شماره تلفن 88690511-021 اطلاع دهید.