قطعات کامپیوتر 

  • ظرفیت حافظه: 16 گیگابایت نوع حافظه: Solid نوع اتصال: USB 3.1, USB 2.0 ولتاژ مورد نیاز: 5 ولت جنس بدنه: فلزی

    205,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود
  • نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم کارت حافظه: TF CARD قطر بلندگو: 50 وات = 135 میلیمتر / 15 وات = 52 میلیمتر توان ورودی: 5 وات حداکثر برد بلندگو: 10 متر نسخه‌ی بلوتوث: 5 مدت زمان پخش: 10 ساعت باتری: لیتیوم یونی 12500 میلی آمپر ساعت ورودی میکروفون: دارد درگاه‌های ارتباطی: USB Type-C، USB, جک 3.5 میلی‌متری صدا، جک 6.3 میلی‌متری ویژگی خاص: مقاوم در برابر آب توان...

    5,500,000 تومان 6,500,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود
  • ولتاژ ورودی: 5 ولت/ 2 آمپر شعاع اتصال: حدود 10 متر نوع اتصال: بلوتوث، پورت USB، پورت ورودی مموری کارت، جک 3.5 میلی متری، کارت حافظه TF، رادیو FM قطر درایور : 115 میلی متر، 40 میلی متر نسبت صدا به نویز: 80dB توان خروجی: 38 وات پاسخ فرکانسی: 90 تا 20000 هرتز ظرفیت باتری: 3600 میلی آمپر ساعت مدت زمان شارژ کامل: حدود 3 تا 5 ساعت

    5,300,000 تومان 5,500,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود
  • نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم رابط‌ها: جک 3.5 میلی‌متری صدا، پورت USB، رابط AUX کارت‌های حافظه: TF CARD نسخه ‌ی بلوتوث: 5.1 حداکثر برد بلندگو: 10 متر قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه: دارد تعداد اجزاء اسپیکر: 5 عدد باتری: لیتیوم یونی 12000 میلی آمپر ساعت توان خروجی کلی: 80 وات تعداد اجزاء اسپیکر: 5 عدد قطر بلندگو: 50 وات(119 میلیمتر) 15 وات (78 میلیمتر)

    4,000,000 تومان 5,500,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود
  • نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم رابط‌ها : جک 3.5 میلی‌متری صدا، شیار کارت حافظه، USB، Bluetooth، AUX کارت‌ حافظه: TF CARD قطر بلندگو: 40 وات( 93 میلیمتر) حداکثر برد بلندگو: 10 متر بلوتوث: نسخه 5 مدت زمان پخش: 6 تا 8 ساعت نوع باتری: لیتیوم یونی 8800 میلی آمپر ساعت توان خروجی کلی: 80 وات مقاومت در برابر آب و رطوبت: استاندارد حفاظتی IP5X

    5,300,000 تومان 6,300,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود
  • نوع اتصال: بی ‌سیم, با سیم, بلوتوث رابط ها: جک 3.5 میلی‌متری صدا /شیار کارت حافظه USB Type-C/ Bluetooth /AUX کارت حافظه: TF CARD تا 32 گیگابایت فرکانس پاسخ گویی: 85Hz-23KHz قطر بلندگو: 78 میلی‌متر توان خروجی: 70 وات حداکثر برد بلندگو: 10 متر قابلیت پاسخگویی تماس: دارد نوع باتری: لیتیوم یونی مدت زمان شارژ شدن: 2 تا 3 ساعت ظرفیت باتری: 8800 میلی آمپر ساعت...

    4,500,000 تومان 5,500,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود
  • نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه: TF CARD قطر بلندگو: 10 وات ( میلیمتر) برد بلندگو: حداکثر 10 متر بلوتوث: نسخه 5.2 مدت زمان پخش: 4 الی 6 ساعت میکروفون: داخلی توان خروجی کلی: 20 وات درگاه‌های ارتباطی: USB Type-C باتری: لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر ساعت رابط‌ها: بلوتوث، درگاه جک ورودی صدا (AUX)، درگاه USB Type-C

    1,800,000 تومان 2,300,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود
  • وزن: 210 گرم نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم تعداد اجزاء اسپیکر: 1 عدد توان خروجی اسپیکر: 3.3 نسخه‌ی بلوتوث: 4.1 مدت زمان پخش: تا 10 ساعت مدت زمان شارژ شدن: تا 3 ساعت باتری: 1000 میلی آمپر ساعت نسبت سیگنال به نویز: 80 دسی بل دسی‌بل توان خروجی کلی: 3.3 وات وات فرکانس پاسخ‌گویی: 20 تا 120000 هرتز

    2,450,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود
  • ابعاد: 85x112 میلی‌متر وزن: 305 گرم نوع اتصال: بلوتوث نسخه 5.0 شیار کارت حافظه: TF توان ورودی: 8 وات باتری: 1200 میلی آمپر ساعت زمان شارژ: حدود 2 تا 3 ساعت توان نامی: 8 وات ولتاژ ورودی: 5 ولت DC با جریان 1 آمپر صدای فراگیر 360 درجه: دارد رابط‌: AUX

    700,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود
  • ظرفیت حافظه: 16 گیگابایت نوع حافظه: Solid نوع اتصال: USB 3.1 جنس بدنه: فلزی حداکثر سرعت خواندن اطلاعات: 100 مگابایت بر ثانیه

    200,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود
  • نوع مودم: رومیزی فیبرنوری رابط‌‌ ها: پورت RJ-45 LAN / پورت RJ-11 / پورت USB تعداد آنتن : چهار عدد گیگابیت (10/100/1000) قدرت آنتن : 5dbi فرکانس قابل پشتیبانی: 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز سرعت انتقال اطلاعات: 2100Mbps دارای تکنولوژی: MIMO 4×4 تعداد پورت تلفن: یک عدد نشانگر LED: دارد

    3,350,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود
  • قدرت آنتن: 5Dbi نوع کانکتور فیبر نوری: SC/UPC رابط اتصال: LAN, USB, RJ11 تعداد پورت اترنت RJ-45: چهار عدد دوبانده: بله نشانگرLED: دارد سرعت وایرلس: 574Mbit/s سرعت وایرلس باند: 2402Mbit/s استاندارد وای فای : IEEE802.11ax(WiFi6)

    4,850,000 تومان موجود
    بیشتر
    موجود

لیست مقایسه محصولات

انصراف

جهان در حال حاضر در میان کمبود استعدادهای فناوری قرار دارد. متخصصان فن آوری کافی برای پر کردن تمام نقش های استخدام فعلی در هر سطح از صنعت عمودی وجود ندارد. با پیشرفته تر شدن جهان، نیاز به فناوری های کامپیوتری به طور تصاعدی افزایش می یابد. کمبود نیروی کار فناوری بسیار زیاد است و فناوری را به یک انتخاب شغلی مناسب هم برای ثبات و هم فرصت‌هایی برای پیشرفت شغلی تبدیل می‌کند. با وجود شرکت های بسیار زیادی که متخصصان فناوری اطلاعات را استخدام می کنند، توانایی های شما می تواند با تقاضای جدید و نقش های در دسترس بهتر برآورده شود.

البته همه از یک جایی شروع می کنند. تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر مکانی قابل دسترسی برای ورود به صنعت فناوری است. اکثر افراد می توانند مهارت های اولیه لازم برای موفقیت به عنوان یک تکنسین کامپیوتر را بدست آورند. امروز، ما اینجا هستیم تا 10 مهارت مهم را برای تکنسین های کامپیوتر که پایه و اساس یک حرفه طولانی و شاد در فناوری را ایجاد می کند، مورد توجه قرار دهیم.

تعامل با کامپیوتر

آشنایی با کامپیوتر هسته اصلی هر تکنسین فناوری اطلاعات و تکنسین است، مخصوصا با شروع به عنوان یک تکنسین کامپیوتر. هر چه زمان بیشتری را صرف تعامل با رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه کنید، طبیعتا مهارت های دیگر لازم برای نقش را بیشتر خواهید کرد. در کار با سیستم عامل‌ها، نرم‌افزارها و تنظیمات در سطح کاربر ماهر شوید، سپس به درک عمیق‌تر بروید.درک نحوه کار کامپیوترها و نحوه تعامل آنها با انسان برای بهینه سازی هر کار. بهترین تکنسین‌ها نحوه عملکرد رایانه‌ها را می‌دانند و می‌توانند روش‌های خود را هم بر اساس سخت‌افزار فعلی و هم بر اساس کار در دست تطبیق دهند.

جمع آوری داده ها و اطلاعات

تحقیق بخش بزرگی از فناوری اطلاعات و کار فنی است. داده‌ها و اطلاعات زیادی از کشف یک مشکل سخت‌افزاری تا تعیین ابزارهای نرم‌افزاری مناسب برای استفاده جمع‌آوری شده است. بیشتر تکنسین ها می توانند با سرعت رعد و برق درباره یک اشکال یا رفتار ناآشنا تحقیق کنند. منابع آنلاین به این معنی است که حتی مشکلات به ظاهر مبهم را می توان با اطلاعات بررسی شده حل کرد.

حل مسئله و تصمیم گیری

برای هر تکنسین، حل مسئله یک مهارت ضروری است. برای عیب‌یابی سخت‌افزار کامپیوتر، به یک پایه مهم در حل مسئله و تصمیم‌گیری دقیق نیاز دارید. کامپیوترها باید به روشی منطقی و یکدست اداره شوند. همراه با درک نحوه کار رایانه ها، مهارت های حل مسئله شما مشخص می کند که چگونه می توانید کار فنی خود را سریع و مؤثر انجام دهید.تصمیم گیری به شما این امکان را می دهد که هر گزینه را بسنجید و مسیری را انتخاب کنید که بهترین نتایج را به همراه دارد. در کار کامپیوتری، این بدان معنی است که بدانید کدام روش به شما اطلاعات می دهد و کدام یک نتیجه ناخوشایند ایجاد می کند.

هر شغلی به میزان مشخصی از ارتباطات نیاز دارد. چه چهره به چهره باشد، چه از طریق تلفن، چه از طریق ایمیل یا پیام فوری، هر روز با دیگران در ارتباط خواهید بود. یک تکنسین سخت افزار کامپیوتر باید به طور موثر با مشتریان و همکاران ارتباط برقرار کند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارد و مشکلاتی را که در زندگی روزمره آنها ایجاد می شود حل کند. این به معنای تقویت مهارت های مکالمه و همچنین مهارت های گوش دادن و کار گروهی است. اقدامات شامل گستره ای از تهیه پیش نویس ایمیل تا مذاکره بود. هرچه تجربه بیشتری در ارتباطات حرفه ای داشته باشید، نقش جدید شما آسان تر خواهد بود.

مشاوره و مشاوره با دیگران

با تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر حرفه ای، دیگران ممکن است برای کسب اطلاعات یا مشاوره در مورد مسائل فنی به شما مراجعه کنند. شما ممکن است به مشتریان، کارمندان داخلی یا ارائه مشاوره برای مدیرانی که به تخصص شما اعتماد دارند، کمک فناوری اطلاعات ارائه دهید. به همین دلیل، باید مهارت های خود را در ارائه مشاوره و مشاوره به دیگران تقویت کنید. هم ارائه مشاوره را تمرین کنید و هم با کسانی که از راه دور عیب یابی می کنند صبور باشید.

ممکن است از شما خواسته شود که در مورد بهترین اقدام به مدیریت مشاوره دهید. در این تلاش، تمام دانش و تجربه خود را برای کمک به آنها در پیش بینی گزینه های استراتژی فناوری اطلاعات همراه با هر مجموعه بالقوه از نتایج و اثرات به کار ببرید.

بازرسی تجهیزات، سازه ها یا مواد

آشنایی شما با کامپیوتر باید نشان دهنده توانایی بازرسی سخت افزار باشد. با کامپیوترهای مدرن در داخل و خارج تجربه کنید. قطعات داخلی و خارجی کامپیوتر را بررسی کنید و تشخیص دهید که چه مشکلی در تجهیزات وجود دارد. توانایی بازرسی دقیق برای هر تکنسین کامپیوتر سخت افزاری ضروری است.شما باید درک کامل و جامعی از تمام تجهیزاتی که با آنها کار می کنید و نحوه عملکرد آنها با هم داشته باشید. اگر کسی از شما بپرسد که مشکل کامپیوتر چیست، بدانید که چگونه به بازرسی نزدیک شوید و یک p را تعیین کنید

جهان در حال حاضر در میان کمبود استعدادهای فناوری قرار دارد. متخصصان فن آوری کافی برای پر کردن تمام نقش های استخدام فعلی در هر سطح از صنعت عمودی وجود ندارد. با پیشرفته تر شدن جهان، نیاز به فناوری های کامپیوتری به طور تصاعدی افزایش می یابد. کمبود نیروی کار فناوری بسیار زیاد است و فناوری را به یک انتخاب شغلی مناسب هم برای ثبات و هم فرصت‌هایی برای پیشرفت شغلی تبدیل می‌کند. با وجود شرکت های بسیار زیادی که متخصصان فناوری اطلاعات را استخدام می کنند، توانایی های شما می تواند با تقاضای جدید و نقش های در دسترس بهتر برآورده شود.

البته همه از یک جایی شروع می کنند. تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر مکانی قابل دسترسی برای ورود به صنعت فناوری است. اکثر افراد می توانند مهارت های اولیه لازم برای موفقیت به عنوان یک تکنسین کامپیوتر را بدست آورند. امروز، ما اینجا هستیم تا 10 مهارت مهم را برای تکنسین های کامپیوتر که پایه و اساس یک حرفه طولانی و شاد در فناوری را ایجاد می کند، مورد توجه قرار دهیم.

تعامل با کامپیوتر

آشنایی با کامپیوتر هسته اصلی هر تکنسین فناوری اطلاعات و تکنسین است، مخصوصا با شروع به عنوان یک تکنسین کامپیوتر. هر چه زمان بیشتری را صرف تعامل با رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه کنید، طبیعتا مهارت های دیگر لازم برای نقش را بیشتر خواهید کرد. در کار با سیستم عامل‌ها، نرم‌افزارها و تنظیمات در سطح کاربر ماهر شوید، سپس به درک عمیق‌تر بروید.درک نحوه کار کامپیوترها و نحوه تعامل آنها با انسان برای بهینه سازی هر کار. بهترین تکنسین‌ها نحوه عملکرد رایانه‌ها را می‌دانند و می‌توانند روش‌های خود را هم بر اساس سخت‌افزار فعلی و هم بر اساس کار در دست تطبیق دهند.

جمع آوری داده ها و اطلاعات

تحقیق بخش بزرگی از فناوری اطلاعات و کار فنی است. داده‌ها و اطلاعات زیادی از کشف یک مشکل سخت‌افزاری تا تعیین ابزارهای نرم‌افزاری مناسب برای استفاده جمع‌آوری شده است. بیشتر تکنسین ها می توانند با سرعت رعد و برق درباره یک اشکال یا رفتار ناآشنا تحقیق کنند. منابع آنلاین به این معنی است که حتی مشکلات به ظاهر مبهم را می توان با اطلاعات بررسی شده حل کرد.

حل مسئله و تصمیم گیری

برای هر تکنسین، حل مسئله یک مهارت ضروری است. برای عیب‌یابی سخت‌افزار کامپیوتر، به یک پایه مهم در حل مسئله و تصمیم‌گیری دقیق نیاز دارید. کامپیوترها باید به روشی منطقی و یکدست اداره شوند. همراه با درک نحوه کار رایانه ها، مهارت های حل مسئله شما مشخص می کند که چگونه می توانید کار فنی خود را سریع و مؤثر انجام دهید.تصمیم گیری به شما این امکان را می دهد که هر گزینه را بسنجید و مسیری را انتخاب کنید که بهترین نتایج را به همراه دارد. در کار کامپیوتری، این بدان معنی است که بدانید کدام روش به شما اطلاعات می دهد و کدام یک نتیجه ناخوشایند ایجاد می کند.

هر شغلی به میزان مشخصی از ارتباطات نیاز دارد. چه چهره به چهره باشد، چه از طریق تلفن، چه از طریق ایمیل یا پیام فوری، هر روز با دیگران در ارتباط خواهید بود. یک تکنسین سخت افزار کامپیوتر باید به طور موثر با مشتریان و همکاران ارتباط برقرار کند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارد و مشکلاتی را که در زندگی روزمره آنها ایجاد می شود حل کند. این به معنای تقویت مهارت های مکالمه و همچنین مهارت های گوش دادن و کار گروهی است. اقدامات شامل گستره ای از تهیه پیش نویس ایمیل تا مذاکره بود. هرچه تجربه بیشتری در ارتباطات حرفه ای داشته باشید، نقش جدید شما آسان تر خواهد بود.

مشاوره و مشاوره با دیگران

با تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر حرفه ای، دیگران ممکن است برای کسب اطلاعات یا مشاوره در مورد مسائل فنی به شما مراجعه کنند. شما ممکن است به مشتریان، کارمندان داخلی یا ارائه مشاوره برای مدیرانی که به تخصص شما اعتماد دارند، کمک فناوری اطلاعات ارائه دهید. به همین دلیل، باید مهارت های خود را در ارائه مشاوره و مشاوره به دیگران تقویت کنید. هم ارائه مشاوره را تمرین کنید و هم با کسانی که از راه دور عیب یابی می کنند صبور باشید.

ممکن است از شما خواسته شود که در مورد بهترین اقدام به مدیریت مشاوره دهید. در این تلاش، تمام دانش و تجربه خود را برای کمک به آنها در پیش بینی گزینه های استراتژی فناوری اطلاعات همراه با هر مجموعه بالقوه از نتایج و اثرات به کار ببرید.

بازرسی تجهیزات، سازه ها یا مواد

آشنایی شما با کامپیوتر باید نشان دهنده توانایی بازرسی سخت افزار باشد. با کامپیوترهای مدرن در داخل و خارج تجربه کنید. قطعات داخلی و خارجی کامپیوتر را بررسی کنید و تشخیص دهید که چه مشکلی در تجهیزات وجود دارد. توانایی بازرسی دقیق برای هر تکنسین کامپیوتر سخت افزاری ضروری است.شما باید درک کامل و جامعی از تمام تجهیزاتی که با آنها کار می کنید و نحوه عملکرد آنها با هم داشته باشید. اگر کسی از شما بپرسد که مشکل کامپیوتر چیست، بدانید که چگونه به بازرسی نزدیک شوید و یک p را تعیین کنید