قطعات کامپیوتر
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کربی Party One
نوع اتصال: بیسیم و باسیم کارت حافظه: TF CARD قطر بلندگو: 50 وات = 135 میلیمتر / 15 وات = 52 میلیمتر توان ورودی: 5 وات حداکثر برد بلندگو: 10 متر نسخهی بلوتوث: 5 مدت زمان پخش: 10 ساعت باتری: لیتیوم یونی 12500 میلی آمپر ساعت ورودی میکروفون: دارد درگاههای ارتباطی: USB Type-C، USB, جک 3.5 میلیمتری صدا، جک 6.3 میلیمتری ویژگی خاص: مقاوم در برابر آب توان...
بیشتر ناموجودمودم ADSL2 Plus بی سیم یوتل A154
رابطها: RJ-45 LAN تعداد پورت اترنت RJ-45: چهار عدد تعداد پورت RJ-11: یک عدد تعداد آنتن: یک عدد منبع تغذیه: 12 ولت DC استانداردهای بیسیم: 802.11b/g/n فرکانس قابل پشتیبانی: 2.4 گیگاهرتز قدرت انتقال: 150 مگابیت بر ثانیه
بیشتر ناموجوداسپیکر بلوتوثی کلومن K-S145
ولتاژ ورودی: 5 ولت/ 2 آمپر شعاع اتصال: حدود 10 متر نوع اتصال: بلوتوث، پورت USB، پورت ورودی مموری کارت، جک 3.5 میلی متری، کارت حافظه TF، رادیو FM قطر درایور : 115 میلی متر، 40 میلی متر نسبت صدا به نویز: 80dB توان خروجی: 38 وات پاسخ فرکانسی: 90 تا 20000 هرتز ظرفیت باتری: 3600 میلی آمپر ساعت مدت زمان شارژ کامل: حدود 3 تا 5 ساعت
بیشتر ناموجوداسپیکر بلوتوثی قابل حمل کربی A50 Party
نوع اتصال: بیسیم و باسیم رابطها : جک 3.5 میلیمتری صدا، شیار کارت حافظه، USB، Bluetooth، AUX کارت حافظه: TF CARD قطر بلندگو: 40 وات( 93 میلیمتر) حداکثر برد بلندگو: 10 متر بلوتوث: نسخه 5 مدت زمان پخش: 6 تا 8 ساعت نوع باتری: لیتیوم یونی 8800 میلی آمپر ساعت توان خروجی کلی: 80 وات مقاومت در برابر آب و رطوبت: استاندارد حفاظتی IP5X
بیشتر ناموجوداسپیکر بلوتوثی قابل حمل کربی A30 Party
نوع اتصال: بی سیم, با سیم, بلوتوث رابط ها: جک 3.5 میلیمتری صدا /شیار کارت حافظه USB Type-C/ Bluetooth /AUX کارت حافظه: TF CARD تا 32 گیگابایت فرکانس پاسخ گویی: 85Hz-23KHz قطر بلندگو: 78 میلیمتر توان خروجی: 70 وات حداکثر برد بلندگو: 10 متر قابلیت پاسخگویی تماس: دارد نوع باتری: لیتیوم یونی مدت زمان شارژ شدن: 2 تا 3 ساعت ظرفیت باتری: 8800 میلی آمپر ساعت...
بیشتر ناموجوداسپیکر بلوتوثی قابل حمل کربی Party 200 Mini
نوع اتصال: بیسیم و باسیم کارتهای حافظه: TF CARD تعداد اجزاء اسپیکر: 2 عدد قطر بلندگو: 10 وات (66 میلیمتر) اقلام همراه بلندگو: کابل شارژ TYPE-C، کابل AUX ،دفترچه راهنما حداکثر برد بلندگو: 10 متر نسخهی بلوتوث : 5.2 مدت زمان پخش: 4 الی 6 ساعت باتری: لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر ساعت رابطها: جک 3.5 میلیمتری صدا، USB/ AUX فرمتهای قابل پشتیبانی: MP3 , WAV ,...
بیشتر ناموجوداسپیکر بلوتوثی کلومن K-S150
قطر درایور: 105 میلی متر نوع اتصال: بلوتوث، پورت USB، پورت ورودی مموری کارت، جک 3.5 میلی متری، کارت حافظه TF، رادیو FM توان خروجی: 15 وات نسبت صدا به نویز: 80dB توان خروجی: 15 وات پاسخ فرکانسی: 90 تا 20000 هرتز ظرفیت باتری: 3600 میلی آمپر ساعت مدت زمان شارژ کامل: حدود 3 تا 5 ساعت ولتاژ ورودی: 5 ولت / 2 آمپر
بیشتر ناموجوداسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال Clip 3
وزن: 210 گرم نوع اتصال: بیسیم و باسیم تعداد اجزاء اسپیکر: 1 عدد توان خروجی اسپیکر: 3.3 نسخهی بلوتوث: 4.1 مدت زمان پخش: تا 10 ساعت مدت زمان شارژ شدن: تا 3 ساعت باتری: 1000 میلی آمپر ساعت نسبت سیگنال به نویز: 80 دسی بل دسیبل توان خروجی کلی: 3.3 وات وات فرکانس پاسخگویی: 20 تا 120000 هرتز
بیشتر ناموجوداسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال Clip 4
ابعاد: 130x80x40 میلیمتر وزن: 239 گرم نوع اتصال: بیسیم درگاههای ارتباطی: USB بلوتوث: نسبت سیگنال به نویز: 85 دسیبل توان خروجی کلی: 5 وات فرکانس پاسخگویی: 20 تا 100000 هرتز باتری: لیتیوم پلیمری 3.885 واتساعت طریقه شارژ: از طریق درگاه USB نوع C شارژدهی: حداکثر 10 ساعت حالت پخش موسیقی زمان موردنیاز شارژ شدن: حدودا 3 ساعت میزان مصرف: 5 ولت / 0.5 آمپر
بیشتر ناموجوداسپیکر بلوتوثی کلومن K-S155
نوع اتصال: بلوتوث محدوده عملکرد: 10 متر توان خروجی: 15 وات باتری داخلی: قابل شارژ لیتیوم یون شارژ دستگاه : از طریق دو پورت USB شیار کارت حافظه: SDCard
بیشتر ناموجوداسپیکر بلوتوثی کلومن K-S160
نوع اتصال: بلوتوث نسخه 5.0 جنس: پلاستیک فشرده (ABS) توان خروجی: 5 وات سازگاری: انواع دیوایس مجهز به بلوتوث باتری داخلی: ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت مدت زمان آماده به کار: حدود 120 روز مدت زمان شارژ کامل: حدود 2 تا 3 ساعت مدت زمان کارایی باتری: حدود 3 ساعت نوع پورت: تایپ C ولتاژ ورودی: 5 ولت/ 1 آمپر
بیشتر ناموجوداسپیکر حرفه ای WGY-1222
نوع اتصال: بلوتوث نسخه 5 بلندگوها: 2*12 اینچ توان خروجی: 80 وات قابلیت اتصال: بلوتوث، ورودی Aux، کارت Micro SD، کارت USB Flash کنترل: باس، اکو، صدا صفحه نمایش LED: بله روشنایی LED: رنگی منبع تغذیه: برق و باتری میکروفون: 2 میکروفون بی سیم لوازم جانبی: آداپتور باتری، کنترل از راه دور کاربرد: رویدادهای موسیقی حرفه ای، سرگرمی های خانگی، استیج ها و جشنواره های...
بیشتر ناموجود
جهان در حال حاضر در میان کمبود استعدادهای فناوری قرار دارد. متخصصان فن آوری کافی برای پر کردن تمام نقش های استخدام فعلی در هر سطح از صنعت عمودی وجود ندارد. با پیشرفته تر شدن جهان، نیاز به فناوری های کامپیوتری به طور تصاعدی افزایش می یابد. کمبود نیروی کار فناوری بسیار زیاد است و فناوری را به یک انتخاب شغلی مناسب هم برای ثبات و هم فرصتهایی برای پیشرفت شغلی تبدیل میکند. با وجود شرکت های بسیار زیادی که متخصصان فناوری اطلاعات را استخدام می کنند، توانایی های شما می تواند با تقاضای جدید و نقش های در دسترس بهتر برآورده شود.
البته همه از یک جایی شروع می کنند. تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر مکانی قابل دسترسی برای ورود به صنعت فناوری است. اکثر افراد می توانند مهارت های اولیه لازم برای موفقیت به عنوان یک تکنسین کامپیوتر را بدست آورند. امروز، ما اینجا هستیم تا 10 مهارت مهم را برای تکنسین های کامپیوتر که پایه و اساس یک حرفه طولانی و شاد در فناوری را ایجاد می کند، مورد توجه قرار دهیم.
تعامل با کامپیوتر
آشنایی با کامپیوتر هسته اصلی هر تکنسین فناوری اطلاعات و تکنسین است، مخصوصا با شروع به عنوان یک تکنسین کامپیوتر. هر چه زمان بیشتری را صرف تعامل با رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه کنید، طبیعتا مهارت های دیگر لازم برای نقش را بیشتر خواهید کرد. در کار با سیستم عاملها، نرمافزارها و تنظیمات در سطح کاربر ماهر شوید، سپس به درک عمیقتر بروید.درک نحوه کار کامپیوترها و نحوه تعامل آنها با انسان برای بهینه سازی هر کار. بهترین تکنسینها نحوه عملکرد رایانهها را میدانند و میتوانند روشهای خود را هم بر اساس سختافزار فعلی و هم بر اساس کار در دست تطبیق دهند.
جمع آوری داده ها و اطلاعات
تحقیق بخش بزرگی از فناوری اطلاعات و کار فنی است. دادهها و اطلاعات زیادی از کشف یک مشکل سختافزاری تا تعیین ابزارهای نرمافزاری مناسب برای استفاده جمعآوری شده است. بیشتر تکنسین ها می توانند با سرعت رعد و برق درباره یک اشکال یا رفتار ناآشنا تحقیق کنند. منابع آنلاین به این معنی است که حتی مشکلات به ظاهر مبهم را می توان با اطلاعات بررسی شده حل کرد.
حل مسئله و تصمیم گیری
برای هر تکنسین، حل مسئله یک مهارت ضروری است. برای عیبیابی سختافزار کامپیوتر، به یک پایه مهم در حل مسئله و تصمیمگیری دقیق نیاز دارید. کامپیوترها باید به روشی منطقی و یکدست اداره شوند. همراه با درک نحوه کار رایانه ها، مهارت های حل مسئله شما مشخص می کند که چگونه می توانید کار فنی خود را سریع و مؤثر انجام دهید.تصمیم گیری به شما این امکان را می دهد که هر گزینه را بسنجید و مسیری را انتخاب کنید که بهترین نتایج را به همراه دارد. در کار کامپیوتری، این بدان معنی است که بدانید کدام روش به شما اطلاعات می دهد و کدام یک نتیجه ناخوشایند ایجاد می کند.
هر شغلی به میزان مشخصی از ارتباطات نیاز دارد. چه چهره به چهره باشد، چه از طریق تلفن، چه از طریق ایمیل یا پیام فوری، هر روز با دیگران در ارتباط خواهید بود. یک تکنسین سخت افزار کامپیوتر باید به طور موثر با مشتریان و همکاران ارتباط برقرار کند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارد و مشکلاتی را که در زندگی روزمره آنها ایجاد می شود حل کند. این به معنای تقویت مهارت های مکالمه و همچنین مهارت های گوش دادن و کار گروهی است. اقدامات شامل گستره ای از تهیه پیش نویس ایمیل تا مذاکره بود. هرچه تجربه بیشتری در ارتباطات حرفه ای داشته باشید، نقش جدید شما آسان تر خواهد بود.
مشاوره و مشاوره با دیگران
با تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر حرفه ای، دیگران ممکن است برای کسب اطلاعات یا مشاوره در مورد مسائل فنی به شما مراجعه کنند. شما ممکن است به مشتریان، کارمندان داخلی یا ارائه مشاوره برای مدیرانی که به تخصص شما اعتماد دارند، کمک فناوری اطلاعات ارائه دهید. به همین دلیل، باید مهارت های خود را در ارائه مشاوره و مشاوره به دیگران تقویت کنید. هم ارائه مشاوره را تمرین کنید و هم با کسانی که از راه دور عیب یابی می کنند صبور باشید.
ممکن است از شما خواسته شود که در مورد بهترین اقدام به مدیریت مشاوره دهید. در این تلاش، تمام دانش و تجربه خود را برای کمک به آنها در پیش بینی گزینه های استراتژی فناوری اطلاعات همراه با هر مجموعه بالقوه از نتایج و اثرات به کار ببرید.
بازرسی تجهیزات، سازه ها یا مواد
آشنایی شما با کامپیوتر باید نشان دهنده توانایی بازرسی سخت افزار باشد. با کامپیوترهای مدرن در داخل و خارج تجربه کنید. قطعات داخلی و خارجی کامپیوتر را بررسی کنید و تشخیص دهید که چه مشکلی در تجهیزات وجود دارد. توانایی بازرسی دقیق برای هر تکنسین کامپیوتر سخت افزاری ضروری است.شما باید درک کامل و جامعی از تمام تجهیزاتی که با آنها کار می کنید و نحوه عملکرد آنها با هم داشته باشید. اگر کسی از شما بپرسد که مشکل کامپیوتر چیست، بدانید که چگونه به بازرسی نزدیک شوید و یک p را تعیین کنید
جهان در حال حاضر در میان کمبود استعدادهای فناوری قرار دارد. متخصصان فن آوری کافی برای پر کردن تمام نقش های استخدام فعلی در هر سطح از صنعت عمودی وجود ندارد. با پیشرفته تر شدن جهان، نیاز به فناوری های کامپیوتری به طور تصاعدی افزایش می یابد. کمبود نیروی کار فناوری بسیار زیاد است و فناوری را به یک انتخاب شغلی مناسب هم برای ثبات و هم فرصتهایی برای پیشرفت شغلی تبدیل میکند. با وجود شرکت های بسیار زیادی که متخصصان فناوری اطلاعات را استخدام می کنند، توانایی های شما می تواند با تقاضای جدید و نقش های در دسترس بهتر برآورده شود.
البته همه از یک جایی شروع می کنند. تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر مکانی قابل دسترسی برای ورود به صنعت فناوری است. اکثر افراد می توانند مهارت های اولیه لازم برای موفقیت به عنوان یک تکنسین کامپیوتر را بدست آورند. امروز، ما اینجا هستیم تا 10 مهارت مهم را برای تکنسین های کامپیوتر که پایه و اساس یک حرفه طولانی و شاد در فناوری را ایجاد می کند، مورد توجه قرار دهیم.
تعامل با کامپیوتر
آشنایی با کامپیوتر هسته اصلی هر تکنسین فناوری اطلاعات و تکنسین است، مخصوصا با شروع به عنوان یک تکنسین کامپیوتر. هر چه زمان بیشتری را صرف تعامل با رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه کنید، طبیعتا مهارت های دیگر لازم برای نقش را بیشتر خواهید کرد. در کار با سیستم عاملها، نرمافزارها و تنظیمات در سطح کاربر ماهر شوید، سپس به درک عمیقتر بروید.درک نحوه کار کامپیوترها و نحوه تعامل آنها با انسان برای بهینه سازی هر کار. بهترین تکنسینها نحوه عملکرد رایانهها را میدانند و میتوانند روشهای خود را هم بر اساس سختافزار فعلی و هم بر اساس کار در دست تطبیق دهند.
جمع آوری داده ها و اطلاعات
تحقیق بخش بزرگی از فناوری اطلاعات و کار فنی است. دادهها و اطلاعات زیادی از کشف یک مشکل سختافزاری تا تعیین ابزارهای نرمافزاری مناسب برای استفاده جمعآوری شده است. بیشتر تکنسین ها می توانند با سرعت رعد و برق درباره یک اشکال یا رفتار ناآشنا تحقیق کنند. منابع آنلاین به این معنی است که حتی مشکلات به ظاهر مبهم را می توان با اطلاعات بررسی شده حل کرد.
حل مسئله و تصمیم گیری
برای هر تکنسین، حل مسئله یک مهارت ضروری است. برای عیبیابی سختافزار کامپیوتر، به یک پایه مهم در حل مسئله و تصمیمگیری دقیق نیاز دارید. کامپیوترها باید به روشی منطقی و یکدست اداره شوند. همراه با درک نحوه کار رایانه ها، مهارت های حل مسئله شما مشخص می کند که چگونه می توانید کار فنی خود را سریع و مؤثر انجام دهید.تصمیم گیری به شما این امکان را می دهد که هر گزینه را بسنجید و مسیری را انتخاب کنید که بهترین نتایج را به همراه دارد. در کار کامپیوتری، این بدان معنی است که بدانید کدام روش به شما اطلاعات می دهد و کدام یک نتیجه ناخوشایند ایجاد می کند.
هر شغلی به میزان مشخصی از ارتباطات نیاز دارد. چه چهره به چهره باشد، چه از طریق تلفن، چه از طریق ایمیل یا پیام فوری، هر روز با دیگران در ارتباط خواهید بود. یک تکنسین سخت افزار کامپیوتر باید به طور موثر با مشتریان و همکاران ارتباط برقرار کند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارد و مشکلاتی را که در زندگی روزمره آنها ایجاد می شود حل کند. این به معنای تقویت مهارت های مکالمه و همچنین مهارت های گوش دادن و کار گروهی است. اقدامات شامل گستره ای از تهیه پیش نویس ایمیل تا مذاکره بود. هرچه تجربه بیشتری در ارتباطات حرفه ای داشته باشید، نقش جدید شما آسان تر خواهد بود.
مشاوره و مشاوره با دیگران
با تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر حرفه ای، دیگران ممکن است برای کسب اطلاعات یا مشاوره در مورد مسائل فنی به شما مراجعه کنند. شما ممکن است به مشتریان، کارمندان داخلی یا ارائه مشاوره برای مدیرانی که به تخصص شما اعتماد دارند، کمک فناوری اطلاعات ارائه دهید. به همین دلیل، باید مهارت های خود را در ارائه مشاوره و مشاوره به دیگران تقویت کنید. هم ارائه مشاوره را تمرین کنید و هم با کسانی که از راه دور عیب یابی می کنند صبور باشید.
ممکن است از شما خواسته شود که در مورد بهترین اقدام به مدیریت مشاوره دهید. در این تلاش، تمام دانش و تجربه خود را برای کمک به آنها در پیش بینی گزینه های استراتژی فناوری اطلاعات همراه با هر مجموعه بالقوه از نتایج و اثرات به کار ببرید.
بازرسی تجهیزات، سازه ها یا مواد
آشنایی شما با کامپیوتر باید نشان دهنده توانایی بازرسی سخت افزار باشد. با کامپیوترهای مدرن در داخل و خارج تجربه کنید. قطعات داخلی و خارجی کامپیوتر را بررسی کنید و تشخیص دهید که چه مشکلی در تجهیزات وجود دارد. توانایی بازرسی دقیق برای هر تکنسین کامپیوتر سخت افزاری ضروری است.شما باید درک کامل و جامعی از تمام تجهیزاتی که با آنها کار می کنید و نحوه عملکرد آنها با هم داشته باشید. اگر کسی از شما بپرسد که مشکل کامپیوتر چیست، بدانید که چگونه به بازرسی نزدیک شوید و یک p را تعیین کنید