قطعات کامپیوتر 

  • خرید محصول

    وزن: 400 گرم نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم سرعت انتقال داده‌ها: دانلود تا 120 مگابیت بر ثانیه، آپلود تا 30 مگابیت بر ثانیه نوع آنتن: داخلی شبکه‌های قابل پشتیبانی: TD-LTE رابط‌ها: شیار کارت حافظه MicroSD, RJ-45 LAN کارت حافظه تا ظرفیت: MicroSD تا 32 گیگابایت محدوده فرکانس: B42,B43 حداکثر کاربر قابل پشتیبانی: 30 کاربر

    تماس بگیرید ناموجود
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    تعداد پورت تلفن : یک عدد تعداد پورت شبکه : 4 عدد اتصالات : 2xWi-Fi, 1xPOTS ، 4xFast Ethernet تعداد آنتن : 2 آنتن قدرت آنتن : 5dbi دو بانده : خیر قدرت گیرندگی آنتن: 5dBi LED نشانگر : Power/PON/LOS/LAN/TEL/USB/WLAN/WPS منبع تغذیه : 110 تا 240 ولت AC با فرکانس 50-60 هرتز

    تماس بگیرید ناموجود
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    نوع مودم: رومیزی فیبرنوری رابط‌‌ ها: پورت RJ-45 LAN / پورت RJ-11 / پورت USB تعداد آنتن : چهار عدد گیگابیت (10/100/1000) قدرت آنتن : 5dbi فرکانس قابل پشتیبانی: 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز سرعت انتقال اطلاعات: 2100Mbps دارای تکنولوژی: MIMO 4×4 تعداد پورت تلفن: یک عدد نشانگر LED: دارد

    تماس بگیرید ناموجود
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    قدرت آنتن: 5Dbi نوع کانکتور فیبر نوری: SC/UPC رابط اتصال: LAN, USB, RJ11 تعداد پورت اترنت RJ-45: چهار عدد دوبانده: بله نشانگرLED: دارد سرعت وایرلس: 574Mbit/s سرعت وایرلس باند: 2402Mbit/s استاندارد وای فای : IEEE802.11ax(WiFi6)

    تماس بگیرید ناموجود
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    ولتاژ: 5 ولت توان: 40 وات فرکانس: 50-60 هرتز بازه توان مصرفی: 21 تا 50 وات رده مصرف انرژی: A++ طول عمر: 16 ساعت میزان روشنایی: 400 لومن باتری: لیتیومی 4500 میلی آمپر زمان روشنایی: 8-16ساعت زمان شارژ شدن: 5-8 ساعت سایر ویژگی ها:4 حالت دوردهی قابلیت تنظیم نور در 3 شدت چراغ خطر چشمک زن دارای گیره فلزی آویز

    تماس بگیرید ناموجود
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    تعداد پورت اترنت RJ-45: چهار عدد تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN: یک عدد تعداد پورت RJ-11: یک عدد تعداد پورت USB: یک عدد آنتن: دو عدد Omni directional  ولتاژ خروجی : 100-240V 50/60Hz Output: 9V1/0A استانداردهای بی‌سیم: IEEE802.11b/g/n فرکانس قابل پشتیبانی: 2.4 گیگاهرتز

    تماس بگیرید ناموجود
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    تعداد پورت اترنت RJ-45: چهار عدد تعداد پورت RJ-11: یک عدد تعداد آنتن: دو عدد Omni Directional ثابت استانداردهای بی‌سیم: IEEE 802.11n, 802.11g, 802.11b اتصالات: DDNS نوع شبکه: DHCP فرکانس قابل پشتیبانی: 2.4 گیگاهرتز قدرت انتقال: 20dBm منبع تغذیه: 9V DC-0.85A نرخ سرعت بی سیم : 300 مگابیت بر ثانیه

    تماس بگیرید ناموجود
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    رابط‌ها: RJ-45 LAN تعداد پورت اترنت RJ-45: چهار عدد تعداد پورت RJ-11: یک عدد تعداد آنتن: یک عدد منبع تغذیه: 12 ولت DC استانداردهای بی‌سیم: 802.11b/g/n فرکانس قابل پشتیبانی: 2.4 گیگاهرتز قدرت انتقال: 150 مگابیت بر ثانیه

    تماس بگیرید ناموجود
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    نوع اتصال: بلوتوث محدوده عملکرد: 10 متر توان خروجی: 15 وات باتری داخلی: قابل شارژ لیتیوم یون شارژ دستگاه : از طریق دو پورت USB شیار کارت حافظه: SDCard

    تماس بگیرید ناموجود
    بیشتر
    ناموجود
  • خرید محصول

    نوع اتصال: بلوتوث نسخه 5.0 جنس: پلاستیک فشرده (ABS) توان خروجی: 5 وات سازگاری: انواع دیوایس مجهز به بلوتوث باتری داخلی: ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت مدت زمان آماده به کار: حدود 120 روز مدت زمان شارژ کامل: حدود 2 تا 3 ساعت مدت زمان کارایی باتری: حدود 3 ساعت نوع پورت: تایپ C ولتاژ ورودی: 5 ولت/ 1 آمپر

    تماس بگیرید ناموجود
    بیشتر
    ناموجود

لیست مقایسه محصولات

انصراف

جهان در حال حاضر در میان کمبود استعدادهای فناوری قرار دارد. متخصصان فن آوری کافی برای پر کردن تمام نقش های استخدام فعلی در هر سطح از صنعت عمودی وجود ندارد. با پیشرفته تر شدن جهان، نیاز به فناوری های کامپیوتری به طور تصاعدی افزایش می یابد. کمبود نیروی کار فناوری بسیار زیاد است و فناوری را به یک انتخاب شغلی مناسب هم برای ثبات و هم فرصت‌هایی برای پیشرفت شغلی تبدیل می‌کند. با وجود شرکت های بسیار زیادی که متخصصان فناوری اطلاعات را استخدام می کنند، توانایی های شما می تواند با تقاضای جدید و نقش های در دسترس بهتر برآورده شود.

البته همه از یک جایی شروع می کنند. تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر مکانی قابل دسترسی برای ورود به صنعت فناوری است. اکثر افراد می توانند مهارت های اولیه لازم برای موفقیت به عنوان یک تکنسین کامپیوتر را بدست آورند. امروز، ما اینجا هستیم تا 10 مهارت مهم را برای تکنسین های کامپیوتر که پایه و اساس یک حرفه طولانی و شاد در فناوری را ایجاد می کند، مورد توجه قرار دهیم.

تعامل با کامپیوتر

آشنایی با کامپیوتر هسته اصلی هر تکنسین فناوری اطلاعات و تکنسین است، مخصوصا با شروع به عنوان یک تکنسین کامپیوتر. هر چه زمان بیشتری را صرف تعامل با رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه کنید، طبیعتا مهارت های دیگر لازم برای نقش را بیشتر خواهید کرد. در کار با سیستم عامل‌ها، نرم‌افزارها و تنظیمات در سطح کاربر ماهر شوید، سپس به درک عمیق‌تر بروید.درک نحوه کار کامپیوترها و نحوه تعامل آنها با انسان برای بهینه سازی هر کار. بهترین تکنسین‌ها نحوه عملکرد رایانه‌ها را می‌دانند و می‌توانند روش‌های خود را هم بر اساس سخت‌افزار فعلی و هم بر اساس کار در دست تطبیق دهند.

جمع آوری داده ها و اطلاعات

تحقیق بخش بزرگی از فناوری اطلاعات و کار فنی است. داده‌ها و اطلاعات زیادی از کشف یک مشکل سخت‌افزاری تا تعیین ابزارهای نرم‌افزاری مناسب برای استفاده جمع‌آوری شده است. بیشتر تکنسین ها می توانند با سرعت رعد و برق درباره یک اشکال یا رفتار ناآشنا تحقیق کنند. منابع آنلاین به این معنی است که حتی مشکلات به ظاهر مبهم را می توان با اطلاعات بررسی شده حل کرد.

حل مسئله و تصمیم گیری

برای هر تکنسین، حل مسئله یک مهارت ضروری است. برای عیب‌یابی سخت‌افزار کامپیوتر، به یک پایه مهم در حل مسئله و تصمیم‌گیری دقیق نیاز دارید. کامپیوترها باید به روشی منطقی و یکدست اداره شوند. همراه با درک نحوه کار رایانه ها، مهارت های حل مسئله شما مشخص می کند که چگونه می توانید کار فنی خود را سریع و مؤثر انجام دهید.تصمیم گیری به شما این امکان را می دهد که هر گزینه را بسنجید و مسیری را انتخاب کنید که بهترین نتایج را به همراه دارد. در کار کامپیوتری، این بدان معنی است که بدانید کدام روش به شما اطلاعات می دهد و کدام یک نتیجه ناخوشایند ایجاد می کند.

هر شغلی به میزان مشخصی از ارتباطات نیاز دارد. چه چهره به چهره باشد، چه از طریق تلفن، چه از طریق ایمیل یا پیام فوری، هر روز با دیگران در ارتباط خواهید بود. یک تکنسین سخت افزار کامپیوتر باید به طور موثر با مشتریان و همکاران ارتباط برقرار کند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارد و مشکلاتی را که در زندگی روزمره آنها ایجاد می شود حل کند. این به معنای تقویت مهارت های مکالمه و همچنین مهارت های گوش دادن و کار گروهی است. اقدامات شامل گستره ای از تهیه پیش نویس ایمیل تا مذاکره بود. هرچه تجربه بیشتری در ارتباطات حرفه ای داشته باشید، نقش جدید شما آسان تر خواهد بود.

مشاوره و مشاوره با دیگران

با تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر حرفه ای، دیگران ممکن است برای کسب اطلاعات یا مشاوره در مورد مسائل فنی به شما مراجعه کنند. شما ممکن است به مشتریان، کارمندان داخلی یا ارائه مشاوره برای مدیرانی که به تخصص شما اعتماد دارند، کمک فناوری اطلاعات ارائه دهید. به همین دلیل، باید مهارت های خود را در ارائه مشاوره و مشاوره به دیگران تقویت کنید. هم ارائه مشاوره را تمرین کنید و هم با کسانی که از راه دور عیب یابی می کنند صبور باشید.

ممکن است از شما خواسته شود که در مورد بهترین اقدام به مدیریت مشاوره دهید. در این تلاش، تمام دانش و تجربه خود را برای کمک به آنها در پیش بینی گزینه های استراتژی فناوری اطلاعات همراه با هر مجموعه بالقوه از نتایج و اثرات به کار ببرید.

بازرسی تجهیزات، سازه ها یا مواد

آشنایی شما با کامپیوتر باید نشان دهنده توانایی بازرسی سخت افزار باشد. با کامپیوترهای مدرن در داخل و خارج تجربه کنید. قطعات داخلی و خارجی کامپیوتر را بررسی کنید و تشخیص دهید که چه مشکلی در تجهیزات وجود دارد. توانایی بازرسی دقیق برای هر تکنسین کامپیوتر سخت افزاری ضروری است.شما باید درک کامل و جامعی از تمام تجهیزاتی که با آنها کار می کنید و نحوه عملکرد آنها با هم داشته باشید. اگر کسی از شما بپرسد که مشکل کامپیوتر چیست، بدانید که چگونه به بازرسی نزدیک شوید و یک p را تعیین کنید

جهان در حال حاضر در میان کمبود استعدادهای فناوری قرار دارد. متخصصان فن آوری کافی برای پر کردن تمام نقش های استخدام فعلی در هر سطح از صنعت عمودی وجود ندارد. با پیشرفته تر شدن جهان، نیاز به فناوری های کامپیوتری به طور تصاعدی افزایش می یابد. کمبود نیروی کار فناوری بسیار زیاد است و فناوری را به یک انتخاب شغلی مناسب هم برای ثبات و هم فرصت‌هایی برای پیشرفت شغلی تبدیل می‌کند. با وجود شرکت های بسیار زیادی که متخصصان فناوری اطلاعات را استخدام می کنند، توانایی های شما می تواند با تقاضای جدید و نقش های در دسترس بهتر برآورده شود.

البته همه از یک جایی شروع می کنند. تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر مکانی قابل دسترسی برای ورود به صنعت فناوری است. اکثر افراد می توانند مهارت های اولیه لازم برای موفقیت به عنوان یک تکنسین کامپیوتر را بدست آورند. امروز، ما اینجا هستیم تا 10 مهارت مهم را برای تکنسین های کامپیوتر که پایه و اساس یک حرفه طولانی و شاد در فناوری را ایجاد می کند، مورد توجه قرار دهیم.

تعامل با کامپیوتر

آشنایی با کامپیوتر هسته اصلی هر تکنسین فناوری اطلاعات و تکنسین است، مخصوصا با شروع به عنوان یک تکنسین کامپیوتر. هر چه زمان بیشتری را صرف تعامل با رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه کنید، طبیعتا مهارت های دیگر لازم برای نقش را بیشتر خواهید کرد. در کار با سیستم عامل‌ها، نرم‌افزارها و تنظیمات در سطح کاربر ماهر شوید، سپس به درک عمیق‌تر بروید.درک نحوه کار کامپیوترها و نحوه تعامل آنها با انسان برای بهینه سازی هر کار. بهترین تکنسین‌ها نحوه عملکرد رایانه‌ها را می‌دانند و می‌توانند روش‌های خود را هم بر اساس سخت‌افزار فعلی و هم بر اساس کار در دست تطبیق دهند.

جمع آوری داده ها و اطلاعات

تحقیق بخش بزرگی از فناوری اطلاعات و کار فنی است. داده‌ها و اطلاعات زیادی از کشف یک مشکل سخت‌افزاری تا تعیین ابزارهای نرم‌افزاری مناسب برای استفاده جمع‌آوری شده است. بیشتر تکنسین ها می توانند با سرعت رعد و برق درباره یک اشکال یا رفتار ناآشنا تحقیق کنند. منابع آنلاین به این معنی است که حتی مشکلات به ظاهر مبهم را می توان با اطلاعات بررسی شده حل کرد.

حل مسئله و تصمیم گیری

برای هر تکنسین، حل مسئله یک مهارت ضروری است. برای عیب‌یابی سخت‌افزار کامپیوتر، به یک پایه مهم در حل مسئله و تصمیم‌گیری دقیق نیاز دارید. کامپیوترها باید به روشی منطقی و یکدست اداره شوند. همراه با درک نحوه کار رایانه ها، مهارت های حل مسئله شما مشخص می کند که چگونه می توانید کار فنی خود را سریع و مؤثر انجام دهید.تصمیم گیری به شما این امکان را می دهد که هر گزینه را بسنجید و مسیری را انتخاب کنید که بهترین نتایج را به همراه دارد. در کار کامپیوتری، این بدان معنی است که بدانید کدام روش به شما اطلاعات می دهد و کدام یک نتیجه ناخوشایند ایجاد می کند.

هر شغلی به میزان مشخصی از ارتباطات نیاز دارد. چه چهره به چهره باشد، چه از طریق تلفن، چه از طریق ایمیل یا پیام فوری، هر روز با دیگران در ارتباط خواهید بود. یک تکنسین سخت افزار کامپیوتر باید به طور موثر با مشتریان و همکاران ارتباط برقرار کند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارد و مشکلاتی را که در زندگی روزمره آنها ایجاد می شود حل کند. این به معنای تقویت مهارت های مکالمه و همچنین مهارت های گوش دادن و کار گروهی است. اقدامات شامل گستره ای از تهیه پیش نویس ایمیل تا مذاکره بود. هرچه تجربه بیشتری در ارتباطات حرفه ای داشته باشید، نقش جدید شما آسان تر خواهد بود.

مشاوره و مشاوره با دیگران

با تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر حرفه ای، دیگران ممکن است برای کسب اطلاعات یا مشاوره در مورد مسائل فنی به شما مراجعه کنند. شما ممکن است به مشتریان، کارمندان داخلی یا ارائه مشاوره برای مدیرانی که به تخصص شما اعتماد دارند، کمک فناوری اطلاعات ارائه دهید. به همین دلیل، باید مهارت های خود را در ارائه مشاوره و مشاوره به دیگران تقویت کنید. هم ارائه مشاوره را تمرین کنید و هم با کسانی که از راه دور عیب یابی می کنند صبور باشید.

ممکن است از شما خواسته شود که در مورد بهترین اقدام به مدیریت مشاوره دهید. در این تلاش، تمام دانش و تجربه خود را برای کمک به آنها در پیش بینی گزینه های استراتژی فناوری اطلاعات همراه با هر مجموعه بالقوه از نتایج و اثرات به کار ببرید.

بازرسی تجهیزات، سازه ها یا مواد

آشنایی شما با کامپیوتر باید نشان دهنده توانایی بازرسی سخت افزار باشد. با کامپیوترهای مدرن در داخل و خارج تجربه کنید. قطعات داخلی و خارجی کامپیوتر را بررسی کنید و تشخیص دهید که چه مشکلی در تجهیزات وجود دارد. توانایی بازرسی دقیق برای هر تکنسین کامپیوتر سخت افزاری ضروری است.شما باید درک کامل و جامعی از تمام تجهیزاتی که با آنها کار می کنید و نحوه عملکرد آنها با هم داشته باشید. اگر کسی از شما بپرسد که مشکل کامپیوتر چیست، بدانید که چگونه به بازرسی نزدیک شوید و یک p را تعیین کنید