قطعات کامپیوتر
فلش مموری سن دیسک Cruzer Force CZ71 16GB
ظرفیت حافظه: 16 گیگابایت نوع حافظه: Solid نوع اتصال: USB 3.1, USB 2.0 ولتاژ مورد نیاز: 5 ولت جنس بدنه: فلزی
بیشتر ناموجودفلش مموری سن دیسک Cruzer Fit CZ33 32GB
ظرفیت حافظه: 32 گیگابایت نوع حافظه: Solid نوع اتصال: USB 2.0 جنس بدنه: پلاستیک سرعت انتقال اطلاعات: 480 مگابیت بر ثانیه
بیشتر ناموجودفلش مموری سن دیسک Cruzer Fit CZ33 64GB
ظرفیت حافظه: 64 گیگابایت نوع حافظه: Solid نوع اتصال: USB 2.0 جنس بدنه: پلاستیک سرعت انتقال اطلاعات: 480 مگابیت بر ثانیه
بیشتر ناموجودمودم 3G/4G جیبی ایرانسل FD-M40 G1
نوع اتصال: بیسیم وزن: 235 گرم رابط ها: پورت microUSB، شیار سیم کارت، شیار کارت حافظه MicroSD کلیدها: کلید خاموش یا روشن نوع آنتن: 2G/3G/4G سرعت انتقال داده ها: 150 مگابیت بر ثانیه منبع تغذیه: باتری 2200 میلی آمپر ساعت نشانگر LED : دارد حداکثر کاربر قابل پشتیبانی: 25 کاربر قابلیت پشتیبانی از سیستمعاملهای: اندروید ، ویندوز ،MacOS
بیشتر ناموجودمودم 4G/TD-LTE ایرانسل TF-i60 S1
نشانگر LED: دارد نوع اتصال: بی سیم و باسیم محدوده فرکانس: 5 گیگاهرتز شبکه های قابل پشتیبانی: 4G, TD-LTE رابطها: 4 پورت 4xRJ-45 LAN و WIFI آداپتور برق: 100 تا 240 ولت تعداد کاربران: 32 سرعت دانلود: 300 مگابیت بر ثانیه آپلود تا 50 مگابیت بر ثانیه (CAT6) کلیدها: ریست، کلید روشن و خاموش، WPS
بیشتر ناموجوداسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال Go3
ابعاد: 86x69x 40 میلیمتر وزن: 2.9 گرم نوع اتصال: بیسیم مدت زمان شارژ شدن: 2.5 ساعت بلوتوث: نسخه 5 نسبت سیگنال به نویز: 85 دسیبل محدوده فرکانس پاسخگویی: 110 هرتز تا 20 هزار هرتز توان خروجی کلی: 4.2 وات پورت ها : USB-C (فقط برای شارژ دستگاه) باتری: لیتیوم پلیمری 2.775 واتساعت بازدهی باتری: 5 ساعت زمان شارژ شدن: 2.5 ساعت
بیشتر ناموجودمودم TD-LTE ایرانسل TK2510
وزن: 400 گرم نوع اتصال: بیسیم و باسیم سرعت انتقال دادهها: دانلود تا 120 مگابیت بر ثانیه، آپلود تا 30 مگابیت بر ثانیه نوع آنتن: داخلی شبکههای قابل پشتیبانی: TD-LTE رابطها: شیار کارت حافظه MicroSD, RJ-45 LAN کارت حافظه تا ظرفیت: MicroSD تا 32 گیگابایت محدوده فرکانس: B42,B43 حداکثر کاربر قابل پشتیبانی: 30 کاربر
بیشتر ناموجودلامپ ال ای دی حبابی لیتو 20W LED-1
ولتاژ: 5 ولت توان: 20 وات فرکانس: 50-60 هرتز بازه توان مصرفی: 10.5 تا 20 وات رده مصرف انرژی: A++ طول عمر: 8 ساعت میزان روشنایی: 650 لومن باتری: 2000 میلی آمپر سایر ویژگی ها:دارای 16 ال ای دی درونی 4 حالت دوردهی قابلیت تنظیم نور در 3 شدت 6 تا 12 ساعت نوردهی با هر بار شارژ کامل درگاه MicroUSB شارژ (اندرویدی)
بیشتر ناموجودلامپ ال ای دی حبابی لیتو 40W LED-2
ولتاژ: 5 ولت توان: 40 وات فرکانس: 50-60 هرتز بازه توان مصرفی: 21 تا 50 وات رده مصرف انرژی: A++ طول عمر: 16 ساعت میزان روشنایی: 400 لومن باتری: لیتیومی 4500 میلی آمپر زمان روشنایی: 8-16ساعت زمان شارژ شدن: 5-8 ساعت سایر ویژگی ها:4 حالت دوردهی قابلیت تنظیم نور در 3 شدت چراغ خطر چشمک زن دارای گیره فلزی آویز
بیشتر ناموجودمودم روتر +ADSL2 نتربیت ND-4230NU
تعداد پورت اترنت RJ-45: چهار عدد تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN: یک عدد تعداد پورت RJ-11: یک عدد تعداد پورت USB: یک عدد آنتن: دو عدد Omni directional ولتاژ خروجی : 100-240V 50/60Hz Output: 9V1/0A استانداردهای بیسیم: IEEE802.11b/g/n فرکانس قابل پشتیبانی: 2.4 گیگاهرتز
بیشتر ناموجوداسپیکر بلوتوثی لیتو LK-34
نوع اتصال: با سیم و بیسیم پورتها: USB، AUX ، شیار کارت حافظه کارت حافظه: MicroSD با ظرفیت 32 گیگابایت کنترلها و کلیدها: کلید پاور، تغییر حالت، پخش و توقف، تعویض آهنگ، تغییر ولوم توان خروجی: 10 وات محدوده عملکرد: 10 متر نوع باتری: لیتیوم-یونی 1200 میلی آمپر زمان شارژ شدن: 2 الی 3 ساعت بازدهی باتری: 3 الی 5 ساعت فرکانس پاسخگویی: 120تا 20 کیلوهرتز...
بیشتر ناموجودمودم 4G/LTE دی لینک DWR-930M
حداکثر کاربر قابل پشتیبانی: 8 استانداردهای بیسیم: 802.11n/g/b باتری: لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلیآمپرساعت شبکههای قابل پشتیبانی: 4G نوع آنتن: داخلی کاربری: پورت میکرو USB، میکرو سیمکارت سرعت: حداقل سرعت آپلود تا 50 مگابیت در ثانیه، حداکثر سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه
بیشتر ناموجود
جهان در حال حاضر در میان کمبود استعدادهای فناوری قرار دارد. متخصصان فن آوری کافی برای پر کردن تمام نقش های استخدام فعلی در هر سطح از صنعت عمودی وجود ندارد. با پیشرفته تر شدن جهان، نیاز به فناوری های کامپیوتری به طور تصاعدی افزایش می یابد. کمبود نیروی کار فناوری بسیار زیاد است و فناوری را به یک انتخاب شغلی مناسب هم برای ثبات و هم فرصتهایی برای پیشرفت شغلی تبدیل میکند. با وجود شرکت های بسیار زیادی که متخصصان فناوری اطلاعات را استخدام می کنند، توانایی های شما می تواند با تقاضای جدید و نقش های در دسترس بهتر برآورده شود.
البته همه از یک جایی شروع می کنند. تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر مکانی قابل دسترسی برای ورود به صنعت فناوری است. اکثر افراد می توانند مهارت های اولیه لازم برای موفقیت به عنوان یک تکنسین کامپیوتر را بدست آورند. امروز، ما اینجا هستیم تا 10 مهارت مهم را برای تکنسین های کامپیوتر که پایه و اساس یک حرفه طولانی و شاد در فناوری را ایجاد می کند، مورد توجه قرار دهیم.
تعامل با کامپیوتر
آشنایی با کامپیوتر هسته اصلی هر تکنسین فناوری اطلاعات و تکنسین است، مخصوصا با شروع به عنوان یک تکنسین کامپیوتر. هر چه زمان بیشتری را صرف تعامل با رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه کنید، طبیعتا مهارت های دیگر لازم برای نقش را بیشتر خواهید کرد. در کار با سیستم عاملها، نرمافزارها و تنظیمات در سطح کاربر ماهر شوید، سپس به درک عمیقتر بروید.درک نحوه کار کامپیوترها و نحوه تعامل آنها با انسان برای بهینه سازی هر کار. بهترین تکنسینها نحوه عملکرد رایانهها را میدانند و میتوانند روشهای خود را هم بر اساس سختافزار فعلی و هم بر اساس کار در دست تطبیق دهند.
جمع آوری داده ها و اطلاعات
تحقیق بخش بزرگی از فناوری اطلاعات و کار فنی است. دادهها و اطلاعات زیادی از کشف یک مشکل سختافزاری تا تعیین ابزارهای نرمافزاری مناسب برای استفاده جمعآوری شده است. بیشتر تکنسین ها می توانند با سرعت رعد و برق درباره یک اشکال یا رفتار ناآشنا تحقیق کنند. منابع آنلاین به این معنی است که حتی مشکلات به ظاهر مبهم را می توان با اطلاعات بررسی شده حل کرد.
حل مسئله و تصمیم گیری
برای هر تکنسین، حل مسئله یک مهارت ضروری است. برای عیبیابی سختافزار کامپیوتر، به یک پایه مهم در حل مسئله و تصمیمگیری دقیق نیاز دارید. کامپیوترها باید به روشی منطقی و یکدست اداره شوند. همراه با درک نحوه کار رایانه ها، مهارت های حل مسئله شما مشخص می کند که چگونه می توانید کار فنی خود را سریع و مؤثر انجام دهید.تصمیم گیری به شما این امکان را می دهد که هر گزینه را بسنجید و مسیری را انتخاب کنید که بهترین نتایج را به همراه دارد. در کار کامپیوتری، این بدان معنی است که بدانید کدام روش به شما اطلاعات می دهد و کدام یک نتیجه ناخوشایند ایجاد می کند.
هر شغلی به میزان مشخصی از ارتباطات نیاز دارد. چه چهره به چهره باشد، چه از طریق تلفن، چه از طریق ایمیل یا پیام فوری، هر روز با دیگران در ارتباط خواهید بود. یک تکنسین سخت افزار کامپیوتر باید به طور موثر با مشتریان و همکاران ارتباط برقرار کند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارد و مشکلاتی را که در زندگی روزمره آنها ایجاد می شود حل کند. این به معنای تقویت مهارت های مکالمه و همچنین مهارت های گوش دادن و کار گروهی است. اقدامات شامل گستره ای از تهیه پیش نویس ایمیل تا مذاکره بود. هرچه تجربه بیشتری در ارتباطات حرفه ای داشته باشید، نقش جدید شما آسان تر خواهد بود.
مشاوره و مشاوره با دیگران
با تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر حرفه ای، دیگران ممکن است برای کسب اطلاعات یا مشاوره در مورد مسائل فنی به شما مراجعه کنند. شما ممکن است به مشتریان، کارمندان داخلی یا ارائه مشاوره برای مدیرانی که به تخصص شما اعتماد دارند، کمک فناوری اطلاعات ارائه دهید. به همین دلیل، باید مهارت های خود را در ارائه مشاوره و مشاوره به دیگران تقویت کنید. هم ارائه مشاوره را تمرین کنید و هم با کسانی که از راه دور عیب یابی می کنند صبور باشید.
ممکن است از شما خواسته شود که در مورد بهترین اقدام به مدیریت مشاوره دهید. در این تلاش، تمام دانش و تجربه خود را برای کمک به آنها در پیش بینی گزینه های استراتژی فناوری اطلاعات همراه با هر مجموعه بالقوه از نتایج و اثرات به کار ببرید.
بازرسی تجهیزات، سازه ها یا مواد
آشنایی شما با کامپیوتر باید نشان دهنده توانایی بازرسی سخت افزار باشد. با کامپیوترهای مدرن در داخل و خارج تجربه کنید. قطعات داخلی و خارجی کامپیوتر را بررسی کنید و تشخیص دهید که چه مشکلی در تجهیزات وجود دارد. توانایی بازرسی دقیق برای هر تکنسین کامپیوتر سخت افزاری ضروری است.شما باید درک کامل و جامعی از تمام تجهیزاتی که با آنها کار می کنید و نحوه عملکرد آنها با هم داشته باشید. اگر کسی از شما بپرسد که مشکل کامپیوتر چیست، بدانید که چگونه به بازرسی نزدیک شوید و یک p را تعیین کنید
جهان در حال حاضر در میان کمبود استعدادهای فناوری قرار دارد. متخصصان فن آوری کافی برای پر کردن تمام نقش های استخدام فعلی در هر سطح از صنعت عمودی وجود ندارد. با پیشرفته تر شدن جهان، نیاز به فناوری های کامپیوتری به طور تصاعدی افزایش می یابد. کمبود نیروی کار فناوری بسیار زیاد است و فناوری را به یک انتخاب شغلی مناسب هم برای ثبات و هم فرصتهایی برای پیشرفت شغلی تبدیل میکند. با وجود شرکت های بسیار زیادی که متخصصان فناوری اطلاعات را استخدام می کنند، توانایی های شما می تواند با تقاضای جدید و نقش های در دسترس بهتر برآورده شود.
البته همه از یک جایی شروع می کنند. تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر مکانی قابل دسترسی برای ورود به صنعت فناوری است. اکثر افراد می توانند مهارت های اولیه لازم برای موفقیت به عنوان یک تکنسین کامپیوتر را بدست آورند. امروز، ما اینجا هستیم تا 10 مهارت مهم را برای تکنسین های کامپیوتر که پایه و اساس یک حرفه طولانی و شاد در فناوری را ایجاد می کند، مورد توجه قرار دهیم.
تعامل با کامپیوتر
آشنایی با کامپیوتر هسته اصلی هر تکنسین فناوری اطلاعات و تکنسین است، مخصوصا با شروع به عنوان یک تکنسین کامپیوتر. هر چه زمان بیشتری را صرف تعامل با رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه کنید، طبیعتا مهارت های دیگر لازم برای نقش را بیشتر خواهید کرد. در کار با سیستم عاملها، نرمافزارها و تنظیمات در سطح کاربر ماهر شوید، سپس به درک عمیقتر بروید.درک نحوه کار کامپیوترها و نحوه تعامل آنها با انسان برای بهینه سازی هر کار. بهترین تکنسینها نحوه عملکرد رایانهها را میدانند و میتوانند روشهای خود را هم بر اساس سختافزار فعلی و هم بر اساس کار در دست تطبیق دهند.
جمع آوری داده ها و اطلاعات
تحقیق بخش بزرگی از فناوری اطلاعات و کار فنی است. دادهها و اطلاعات زیادی از کشف یک مشکل سختافزاری تا تعیین ابزارهای نرمافزاری مناسب برای استفاده جمعآوری شده است. بیشتر تکنسین ها می توانند با سرعت رعد و برق درباره یک اشکال یا رفتار ناآشنا تحقیق کنند. منابع آنلاین به این معنی است که حتی مشکلات به ظاهر مبهم را می توان با اطلاعات بررسی شده حل کرد.
حل مسئله و تصمیم گیری
برای هر تکنسین، حل مسئله یک مهارت ضروری است. برای عیبیابی سختافزار کامپیوتر، به یک پایه مهم در حل مسئله و تصمیمگیری دقیق نیاز دارید. کامپیوترها باید به روشی منطقی و یکدست اداره شوند. همراه با درک نحوه کار رایانه ها، مهارت های حل مسئله شما مشخص می کند که چگونه می توانید کار فنی خود را سریع و مؤثر انجام دهید.تصمیم گیری به شما این امکان را می دهد که هر گزینه را بسنجید و مسیری را انتخاب کنید که بهترین نتایج را به همراه دارد. در کار کامپیوتری، این بدان معنی است که بدانید کدام روش به شما اطلاعات می دهد و کدام یک نتیجه ناخوشایند ایجاد می کند.
هر شغلی به میزان مشخصی از ارتباطات نیاز دارد. چه چهره به چهره باشد، چه از طریق تلفن، چه از طریق ایمیل یا پیام فوری، هر روز با دیگران در ارتباط خواهید بود. یک تکنسین سخت افزار کامپیوتر باید به طور موثر با مشتریان و همکاران ارتباط برقرار کند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارد و مشکلاتی را که در زندگی روزمره آنها ایجاد می شود حل کند. این به معنای تقویت مهارت های مکالمه و همچنین مهارت های گوش دادن و کار گروهی است. اقدامات شامل گستره ای از تهیه پیش نویس ایمیل تا مذاکره بود. هرچه تجربه بیشتری در ارتباطات حرفه ای داشته باشید، نقش جدید شما آسان تر خواهد بود.
مشاوره و مشاوره با دیگران
با تبدیل شدن به یک تکنسین کامپیوتر حرفه ای، دیگران ممکن است برای کسب اطلاعات یا مشاوره در مورد مسائل فنی به شما مراجعه کنند. شما ممکن است به مشتریان، کارمندان داخلی یا ارائه مشاوره برای مدیرانی که به تخصص شما اعتماد دارند، کمک فناوری اطلاعات ارائه دهید. به همین دلیل، باید مهارت های خود را در ارائه مشاوره و مشاوره به دیگران تقویت کنید. هم ارائه مشاوره را تمرین کنید و هم با کسانی که از راه دور عیب یابی می کنند صبور باشید.
ممکن است از شما خواسته شود که در مورد بهترین اقدام به مدیریت مشاوره دهید. در این تلاش، تمام دانش و تجربه خود را برای کمک به آنها در پیش بینی گزینه های استراتژی فناوری اطلاعات همراه با هر مجموعه بالقوه از نتایج و اثرات به کار ببرید.
بازرسی تجهیزات، سازه ها یا مواد
آشنایی شما با کامپیوتر باید نشان دهنده توانایی بازرسی سخت افزار باشد. با کامپیوترهای مدرن در داخل و خارج تجربه کنید. قطعات داخلی و خارجی کامپیوتر را بررسی کنید و تشخیص دهید که چه مشکلی در تجهیزات وجود دارد. توانایی بازرسی دقیق برای هر تکنسین کامپیوتر سخت افزاری ضروری است.شما باید درک کامل و جامعی از تمام تجهیزاتی که با آنها کار می کنید و نحوه عملکرد آنها با هم داشته باشید. اگر کسی از شما بپرسد که مشکل کامپیوتر چیست، بدانید که چگونه به بازرسی نزدیک شوید و یک p را تعیین کنید